Standaard intel s1155 coolertje maakt mij iets te veel lawaai en ik heb helaas weinig ruimte voor een of andere grotere toeter. Nu is het standaard ventilatortje makkelijk verwijderbaar en een andere ventilater op de bestaande heatsink bevestigen moet technisch gezien niet veel moeite zijn met wat metalen klemmetjes/beugeltjes etc.
Hoe kan ik het best en goedkoopst dit oplossen? Had al gezien dat de s775 stock cooler inclusief koelblok makkelijk met schroefjes te bevestigen is als je de push pins eruit hebt gehaald, maar ik wil nu eens weten of er kleine casefans of zelfs andere stock coolerfans zijn om over te zetten op de s1155 heatsink. Zijn er losse casefans met dezelfde connector op het mobo als de cpu fan?
Criteria zijn dus
-goedkoop of gratis
-makkelijk aan te komen
-niet al te groot (heb hier alleen zo een mega noctua ding liggen
)
Hoe kan ik het best en goedkoopst dit oplossen? Had al gezien dat de s775 stock cooler inclusief koelblok makkelijk met schroefjes te bevestigen is als je de push pins eruit hebt gehaald, maar ik wil nu eens weten of er kleine casefans of zelfs andere stock coolerfans zijn om over te zetten op de s1155 heatsink. Zijn er losse casefans met dezelfde connector op het mobo als de cpu fan?
Criteria zijn dus
-goedkoop of gratis
-makkelijk aan te komen
-niet al te groot (heb hier alleen zo een mega noctua ding liggen