Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

ASUS X53SD-SX197V

Pagina: 1
Acties:

• Sboss
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09-09-2024
Beste Tweakers,

Ik wil graag een laptop halen.. bij mediamarkt, want ik heb nog 600 euro mediamarktcadeaubonnen. Ik had eerst een packard bell wat ik achteraf achtergekomen ben dat het ook packerd hell word genoemd, heel veel problemen mee gehad waardoor ik het wel terug moest brengen met heeeeel veel moeite heb ik nu dat 600 E aan cadeaubonnen.
Dus voordat ik nu een laptop ga halen denk ik er vaker over na..
mijn voorkeur gaat uit naar:

ACER Aspire 5750-2456G50MN €484,-

Dus mijn vraag is, is Acer Aspire 5750-2456G50MN een goed laptop voor iemand dat veel op internet zit, heel soms zware programma gebruikt (autocad) en spelletje speelt.
Of raden jullie mij een ander laptop zolang het maar een i5 of een i7 is en ongeveer 600 euro kost en wel bij media markt i.v.m. cadeau bonnen.

Alavst Bedankt!!!!!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:40

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Het fotografie forum is niet helemaal het ideale forum voor je vraag :+

Ik schuif je topic even door dus :).

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-11 23:50

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Ook Acer`s staan bekend om problemen. Dit is overigens afhankelijk van de gekozen series. De Aspire series geven doorgaans de meeste "Bang for Buck", maar zijn tegelijkertijd ook het meest kwetsbaar. Scharnieren, behuizingen en afwerking zijn vaker van mindere kwaliteit. Een Aspire moet je eigenlijk vast op een bureau gebruiken. Veel transport zorgt voor teveel druk.

Wil je veel onderweg kunnen werken en toch goede preataties hebben, dan zoek je een Acer Extensa. Dit is de zakelijke lijn van Acer en heeft daardoor wat 'hardere' behuizingen. De afwerking is beter verzorgd en hier komen ook veel minder klachten over. Wil je echter dezelfde specs hebben in een Extensa, dan ben je veel meer kwijt.

Overigens is bij nagenoeg ieder laptopmerk tegenwoordig wel wat te verzinnen. Lees wat reviews over het model dat je leuk/mooi/interessant vindt en koop op basis daarvan een laptop.

[ Voor 162% gewijzigd door Michael Knight op 24-05-2012 15:05 . Reden: zie edit ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Sboss schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:59:
Beste Tweakers,

Ik wil graag een laptop halen.. bij mediamarkt, want ik heb nog 600 euro mediamarktcadeaubonnen. Ik had eerst een packard bell wat ik achteraf achtergekomen ben dat het ook packerd hell word genoemd, heel veel problemen mee gehad waardoor ik het wel terug moest brengen met heeeeel veel moeite heb ik nu dat 600 E aan cadeaubonnen.
Dus voordat ik nu een laptop ga halen denk ik er vaker over na..
mijn voorkeur gaat uit naar:

ACER Aspire 5750-2456G50MN €484,-

Dus mijn vraag is, is Acer Aspire 5750-2456G50MN een goed laptop voor iemand dat veel op internet zit, heel soms zware programma gebruikt (autocad) en spelletje speelt.
Of raden jullie mij een ander laptop zolang het maar een i5 of een i7 is en ongeveer 600 euro kost en wel bij media markt i.v.m. cadeau bonnen.

Alavst Bedankt!!!!!
Ik zal je maar niet vertellen dat Packard Bell onderdeel is van Acer >:)

Misschien kun je wel eventjes gaan kijken naar de Asus k53 series. Zijn ook niet bepaald de beste op het gebied van kwaliteit en levensduur maar zeker boven Acer/PB...

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10