Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Ik ben op zoek naar een extra monitor zodat ik een triple-monitor setup kan maken. Ik heb nu twee Samsung 2443BW's die allebei nog perfect werken en ik wil dus graag een derde.

Probleem is dat ik geen winkel kan vinden die hem nog leveren.

Weet iemand een alternief die er ongeveer hetzelfde uit ziet kwa behuizing en ook beschik over in hoogte verstelbare poot?

Ik heb mezelf al een ongeluk gezocht maar vind weinig resultaten!

Alle hulp is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaikelS11
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-09 01:08
In vraag&aanbod staan ook 2443BW's, misschien kan je daar is kijken voor dat scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Ja daar heb ik ook al gekeken maar ik koop liever iets nieuws :)

Ook wordt er nogal veel geld gevraagd voor deze monitor terwijl hij toch al enkele jaren oud is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Je kunt in ieder geval in de PW selectern op op hoogte verstelbare poot.

http://tweakers.net/price...jeICUdyLZGlc7KVZ2UBbYzxCw

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:44
EnigmaNL schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:00:
Ja daar heb ik ook al gekeken maar ik koop liever iets nieuws :)

Ook wordt er nogal veel geld gevraagd voor deze monitor terwijl hij toch al enkele jaren oud is.
Dat is helaas vaak zo in vraag & aanbod, de gevraagde bedragen zijn veelal te hoog... meestal net eventjes onder de winkelprijs en dan koop ik idd ook liever nieuw. Overigens zie ik er eentje bij staan voor €100,-... dat vind ik nog best meevallen voor een dergelijke monitor. Ik zou het persoonlijk overwegen want dan heb je wel 3 dezelfde monitoren, de kans dat een andere monitor veel afwijkt en dat je je daaraan gaat storen is groot (bij mij wel iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
MicGlou schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:32:
[...]

Dat is helaas vaak zo in vraag & aanbod, de gevraagde bedragen zijn veelal te hoog... meestal net eventjes onder de winkelprijs en dan koop ik idd ook liever nieuw. Overigens zie ik er eentje bij staan voor €100,-... dat vind ik nog best meevallen voor een dergelijke monitor. Ik zou het persoonlijk overwegen want dan heb je wel 3 dezelfde monitoren, de kans dat een andere monitor veel afwijkt en dat je je daaraan gaat storen is groot (bij mij wel iig)
Ik heb die ook gezien maar er zit een beschadiging op het scherm helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

> CAA
Pagina: 1