Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• bindsa
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik heb een HP Elitebook 8540p (UTwenten model, verandert t.o.v. standaard configuratie: 8GB Ram, 256GB SSD, als 2e schijf eeen 750 GB Seagate Momentus), en nu vroeg ik me het volgende af:

Kan ik er twee monitoren op aansluiten? Ik wil namelijk mijn laptop dichtgeklapt op mijn bureau hebben staan en wil dan twee monitoren hebben staan die elkaar extenden.

Er zit een DisplayPort en een VGA poort op, maar ik kan nergens vinden of deze onafhankelijk van elkaar werken.

[ Voor 13% gewijzigd door bindsa op 24-05-2012 12:35 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

VGA en displayport zou je onafhankelijk van elkaar moeten kunnen aansturen. Het enige dat ik zo niet weet is of je dan een actieve adapter moet gebruiken als je geen displayport monitor hebt.

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09 13:39

Big Womly

Live forever, or die trying

Je kan het uitproberen en indien het niet lukt een Matrox DualHead2Go aanschaffen.

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

• Oostburg
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13-11 14:03
Ja, dit werkt gewoon. Voor zover ik weet kun je zelfs alle 3 je monitoren gebruiken vanwege die displayport. Zelf heb ik dit werkend gekregen met 3 schermen op m'n laptop (i7 2630qm en gt525m):
- Laptop scherm (1366x720)
- Mini-DP --> VGA (1440x900)
- HDMI --> HDMI (1920x1080)

Ik kan dus met 90% zekerheid zeggen dat dit dus wel moet lukken.

• bindsa
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Oké bedankt, ik ga het wel gewoon proberen.