PSN = dokman100 -- Trofeeën 54 of 59 -- Spelvoortgang 99% -- A & B Spec Level 40
Je kan je video out toch splitten?
Wise enough to play the fool
Exactteacher schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 18:49:
Je kan je video out toch splitten?
Je zou het kunnen proberen met deze (tenminste, als de uitgang van je radio een vrouwtje is, en je schermpjes een mannetje zijn) 
Ik weet alleen niet wat er dan gebeurt met de kwaliteit. Beter is het namelijk om met een actieve splitter te werken. Maar op van die kleine schermpjes merk je het amper denk ik. Gewoon even proberen dus

Ik weet alleen niet wat er dan gebeurt met de kwaliteit. Beter is het namelijk om met een actieve splitter te werken. Maar op van die kleine schermpjes merk je het amper denk ik. Gewoon even proberen dus
[ Voor 12% gewijzigd door ThinkPad op 25-05-2012 09:29 ]
Neuh...composiet kan je prima splitsen zonder al te veel kwaliteitsverschil, zeker als men toch kleine schermpjes. Gebruik wel fatsoenlijk materiaal (zeker in de auto waar alles los kan trillen).ThinkPadd schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 09:28:
Je zou het kunnen proberen met deze (tenminste, als de uitgang van je radio een vrouwtje is, en je schermpjes een mannetje zijn) [afbeelding]
En niet vergeten alle stekkerverbindingen af te tapen met bijvoorbeeld Duck-Tape. Voorkomt een hoop los-tril ellende
Deze heb er nu ook tussen gezet. even bij ebay besteld 1 voor 1,50 Euro.ThinkPadd schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 09:28:
Je zou het kunnen proberen met deze (tenminste, als de uitgang van je radio een vrouwtje is, en je schermpjes een mannetje zijn) [afbeelding]
En ja alles zit met tape vast. Had ik eerst niet maar was nooit wat los gegaan. Maar de ruimte achter de radio en er onder is nu helemaal voor in mijn 307SW. kan geen draaitje meer bij
PSN = dokman100 -- Trofeeën 54 of 59 -- Spelvoortgang 99% -- A & B Spec Level 40
Pagina: 1