Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een probleempje met mijn homebutton van de galaxy s2.
Er lijkt iets onder te zitten waardoor soms de telefoon denkt dat ik 2x op home druk terwijl ik dit niet doe.

Dan komt er direct de vlingo app open, en dat is zeer vervelend.

Nu heb ik geprobeerd hem schoon te maken met dreft en een beetje water, dat werkt voor korte duur (ongeveer 2 uur)
Ook heb ik geprobeerd de homebutton schoon te blazen, dit werkt ook maar voor korte duur.
En ik heb geprobeerd (ja niet lachen) een stofzuiger op de homebutton te zetten. Dit lijkt iets langer te werken maar het komt wel weer terug.

Nu is mijn vraag, hoe kan ik het beste de homebutton schoon krijgen zodra hij weer gewoon normaal 'doorklikt'

Ik zie jullie reacties graag tegemoed,

Met vriendelijke groet, Killer007.

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Ik heb exact hetzelfde. Ik erger mezelf er kapot aan. Te pas en te onpas komt die stomme Vlingo app tevoorschijn :(

Vaak bu'j te bang!

Verwijderd

Topicstarter
Maar krijg jij het ook rond de 30 keer per dag? En weet je misschien ook hoe je het kunt oplossen? :|

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:43
1) Teruggaan naar je retailer voor garantie.
2) Alternatieve rom/launcher gebruiken :P

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-11 09:17
rooten, en de spraakopdrachten freezen is een heel praktische oplossing. (als je het hardware-probleem niet op wilt laten lossen)

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-11 21:16

gwystyl

Beugeltje dan maar?

reyals schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 12:10:
rooten, en de spraakopdrachten freezen is een heel praktische oplossing. (als je het hardware-probleem niet op wilt laten lossen)
met ^^. Dit is zeker de makkelijkste optie, en je kan gelijk wat andere Samsung meuk uitzetten/verwijderen. Twee keer op de home button drukken om vlingo op te roepen is gewoon een standaard functie in de originele roms, dus daar kan je niet zoveel aan doen. Verder is het vaak een heel gepriegel om die dingen open te maken, dus softwarematig aanpassen lijkt me handiger. In dat geval heb je ook veel minder kans op interne beschadigingen die je garantie misschien doet verlopen.

Als je het hardwarematig wil laten verbeteren, zou ik naar een servicepunt gaan en het door hun laten maken (als het kan)

[ Voor 7% gewijzigd door gwystyl op 24-05-2012 12:14 ]

Pagina: 1