Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:07
Net een bandenplaksetje, ruitenvloeistof en 3x een hoes opgehaald in Haarlem. Ik had een rode, blauwe en een zwarte hoes besteld maar de zwarte hadden ze niet meer. Een blauwe was ook goed :+

Deden totaal niet moeilijk. Volgens mij hebben ze die prijs niet eens gezien. Ze zeiden dat het systeem pas net nieuw was dus alles was nog even wennen. Heb ook ongeveer 10 minuten in de winkel gestaan omdat ze alles nog klaar moesten zetten.

Maar wel een goede actie hoor >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Q-bone schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 14:54:
Hier ook gebeld door de vestiging, kan alles ophalen behalve de zwarte hoezen ;) of een rode ook goed was :+
Volhouden! Gewoon die zwarte eisen! Die heb je immers besteld! Anders geld terug!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-10 07:37
Nog een groot deel opgehaald, deden wel wat moeilijker.. Maar toch meegekregen.

Moet er nog 7 hebben en dan zijn we compleet (op de niet-op-voorraad artikelen na, die zie ik waarschijnlijk niet meer terug).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:52
Kortingscode doet het helaas niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laank
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12:23
remcoboy1479 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 18:59:
Nog een groot deel opgehaald, deden wel wat moeilijker.. Maar toch meegekregen.

Moet er nog 7 hebben en dan zijn we compleet (op de niet-op-voorraad artikelen na, die zie ik waarschijnlijk niet meer terug).
Heb vanmiddag mijn bestelling opgehaald bij de Halfords hier in de buurt, kreeg de bestelling gewoon mee (had er maar 1 geplaatst).

Wel werd mij vertelt dat er bij verschillende filialen misbruik werd gemaakt van de fout in het systeem en dat ze deze inmiddels hadden gefixet omdat er mensen waren die meerdere bestellingen hadden geplaatst :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-10 20:12
Ik heb hem ook opgehaald, ging allemaal zonder problemen. (was ook volgens mij een onervaren hulp)
Wat ik wel raar vond, moesten jullie ook je ID laten kopieren en daar een handtekening opzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thom2289
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-10 18:52
joris1989 schreef op zondag 27 mei 2012 @ 15:19:
Ik heb hem ook opgehaald, ging allemaal zonder problemen. (was ook volgens mij een onervaren hulp)
Wat ik wel raar vond, moesten jullie ook je ID laten kopieren en daar een handtekening opzetten?
Jij hebt zomaar je ID afgegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Inmiddels al 2/3 bestellingen opgehaald. Had bij 2 vestigingen besteld en ben er bij 1 nog niet geweest.
Ze moesten ook bij een kopie van m'n ID maken i.v.m. iDeal. Gaf ik m'n bijna kapotte rijbewijs. Komt de beste man terug met een blaadje waar in het midden een zwarte vlek op zat haha, dat moest een kopie voorstellen :+

Leuke zo'n actie. Wachten op de volgende leuke aanbieding. Zit nu wel met een kabelslot (4,99) die je echt in 1 seconden door kunt knippen :+
Pagina: 1 2 Laatste