Kwaliteit Vodafone netwerk sinds 4 april 2012

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hallo tweakers,

ik open dit topic omdat ik eigenlijk niets actueels kon vinden betreffende mijn vraag.

Op mijn werk beheer ik oa de mobiele telefonie. Sinds de storing (brand) van 4 april 2012 lijken de diensten van Vodafone behoorlijk achteruit gegaan te zijn.

Ik heb sinds dien continue collega's aan mijn bureau staan met de volgende klachten:

- Gesprekken vallen weg
- Kwaliteit van de gesprekken is dermate laag, dat mensen ophangen en opnieuw moeten bellen om verstaanbaar te zijn
- Mensen komen direct bij de voicemail uit, terwijl de telefoons niet in gesprek waren en gewoon "binnen bereik".

In het verleden hebben we oa bij KPN en Tele2 (zowel Tele2 op Telfort als Tele2 op T-Mobile) gezeten en bovenstaande problemen kwamen daar ook incidenteel voor. Toen we over zijn gegaan naar Vodafone, kwamen deze problemen ook nog steeds incidenteel voor. Helaas is het sinds april 2012 van incidenteel naar bijna structureel veranderd.

Ik heb gisteren bij Vodafone een klacht ingediend betreffende deze issues en ze gaan er op terugkomen. Ik heb een aantal klanten van ons gesproken die ook bij Vodafone zijn aangesloten en daar hoorde ik dezelfde klachten. Ik vind het dan ook vreemd dat ik hier op t.net eigenlijk niets kan terugvinden hierover. Of zou het echt zo zijn dat de tweakers alleen nog maar alles via het datanetwerk doen :)?

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-06-2015
Ik heb 2 weken na de brand een mail gekregen waarin stond dat alles weer naar behoren zou moeten werken in mijn woonplaats (Den Haag), dat was gelukkig ook zo. Ik kreeg zelfs HSDPA verbinding. Bellen, sms-en etc. werkte gewoon zonder problemen.

Sinds vorige week heb ik echter geen 3G/HSDPA verbinding meer en vallen gesprekken weg. Wat de oorzaak is weet ik niet maar het is wel vreemd dat 6 weken na het incident ineens problemen terugkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:56

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Buiten 1 gesprek die werd beeindigd en standaard slecht ontvangst in ons pand, heb ik weinig problemen meer gehad.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whocarez
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 15:03
Bij ons is het in de polder op 1 specifieke locatie alleen nog slecht bereik. Voor de rest geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Ook ik heb, zowel zakelijk als prive, geen problemen meer met Vodafone. Ik herken het door jou geschetste dan ook niet.

Omgeving Den Haag/zoetermeer

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-10 16:09
Hier geen enkel probleem met Vodafone!

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-09 11:34
Klopt na de storing lijkt het ook wel of ik minder signaal heb op mijn telefoon, wegvallende gesprekken of ik ben gewoon niet bereikbaar volgens mensen. Voicemails komen soms oo niet aan. Omgeving Hilversum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenoe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-10 17:48
Mijn vriendin heeft hier ook erg veel last van. Geen mobile netwerk verbinding en slecht ontvangst t/m gesprekken die worden afgebroken. Omgeving Amsterdam.

Want op grond van het oordeel dat je velt, zal er over je geoordeeld worden, en met de maat waarmee je meet, zal jou de maat genomen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiniero
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:10
Na de storing heb ik opeens vrijwel geen bereik meer in huis, dwz soms totaal niet en soms nog net een beetje. Direct doorschakelen naar voicemail gebeurt ook bij mij weleens.
Mijn vader heeft dit al jaren met zijn werktelefoon, veel collega`s van hem ook.
Omgeving Zwolle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-02-2013
Ik kan mijzelf vinden in deze stelling, de kwaliteit van Vodafone is een stuk minder de laatste weken. niet alleen van mij maar ook 40+ collega's. bij vallen vaak gesprekken weg, dit heb ik nog nooit zo erg gehad. omgeving Utrecht / Gouda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-10 17:20

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Koenoe schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 13:14:
Mijn vriendin heeft hier ook erg veel last van. Geen mobile netwerk verbinding en slecht ontvangst t/m gesprekken die worden afgebroken. Omgeving Amsterdam.
apart,hier ook amsterdam (west voornamelijk) maar geen problemen

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-10 14:31
Bellen eigenlijk geen probleem, wel smsen wat problemen oplevert. Smsjes die weigeren te verzenden.
Zo ook vanmiddag weer in Den Haag. Mijn vriendin (Zeeland) klaagt er nu ook over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Koenoe schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 13:14:
Die ervaring heb ik ook. Nog regelmatig 'geen dienst'. Ook moeten we vaak opnieuw bellen voor een knap gespek.

[ Voor 61% gewijzigd door xabre16v op 25-05-2012 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongerenchaos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:02
Ik heb ook het idee dat de Hollandsenieuwe dienstverlening problemen heeft nav de brand. Ik heb heel vaak dat als ik een HN nummer bel dat het nummer niet bereikbaar is, terwijl de toestellen wel gewoon aan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:05
jongerenchaos schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 22:59:
Ik heb ook het idee dat de Hollandsenieuwe dienstverlening problemen heeft nav de brand. Ik heb heel vaak dat als ik een HN nummer bel dat het nummer niet bereikbaar is, terwijl de toestellen wel gewoon aan staan.
Is een 100% dochter van Vodafone (net als Sizz) dus is niet zo gek.
Maar ik heb de zelfde problemen, dus zit er ook aan te denken om bij vodafone weg te gaan.
Dit ook in combo met de hoge abbo prijzen.
Wordt denk ik een telfort abbo, en dan los een telefoon kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Enerzijds ben ik blij dat ik toch van meer mensen hoor dat de dienstverlening niet optimaal is. Aan de andere kant baal ik enorm, aangezien we speciaal naar Vodafone over waren gestapt ivm het bereik dat zo goed was.

Daarnaast staan we op het punt om een meerjarig contract te tekenen, maar op dit moment zijn de twijfels zo groot dat ik overweeg het niet te doen en te kiezen voor een alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier in Utrecht is het eigenlijk altijd al slecht geweest, maar sinds de grote verstoring alleen maar verergerd.

Ik heb in maart een brief gestuurd naar Vodafone, waarna ik van Vodafone een korting van 20% op mijn vaste maandelijkse kosten kreeg, tot aan het eind van mijn contractperiode. De aanleiding hiervan was dat er overbelasting was op de masten in Utrecht-Centrum, en er waarschijnlijk pas aan het begin van de herfst nieuwe masten worden bijgeplaatst.

Inmiddels heb ik nog een brief gestuurd, met de mededeling dat ik gewoon zeer slecht bereikbaar ben, en ik mijn contract wens te ontbinden in verband met wanprestatie.

Ik heb prepaid kaartjes van KPN én T-Mobile getest, en beide netwerken presteren echt top hier in Utrecht, niets te klagen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2012 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Heb je ook een pre-paid kaartje van Vodafone (of van HN) getest?

(Ik test nu een pre-paid kaartje van Hollands Nieuwe (kost € 2,50) in Amsterdam centrum, en ik heb tot nu toe uitstekend bereik hier. Bereikbaarheid goed, sms'en komen meteen aan, internet werkt prima. Dit alles vergeleken met mijn (voorlopig nog) huidige T--Mobile-abonnement, dat overigens ook prima werkt.)

[ Voor 4% gewijzigd door Cerberus_tm op 11-06-2012 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Cerberus_tm schreef op maandag 11 juni 2012 @ 19:20:
Heb je ook een pre-paid kaartje van Vodafone (of van HN) getest?

(Ik test nu een pre-paid kaartje van Hollands Nieuwe (kost € 2,50) in Amsterdam centrum, en ik heb tot nu toe uitstekend bereik hier. Bereikbaarheid goed, sms'en komen meteen aan, internet werkt prima. Dit alles vergeleken met mijn (voorlopig nog) huidige T--Mobile-abonnement, dat overigens ook prima werkt.)
Hoe werkt T-Mobile dan in Amsterdam? Is dat zoveel slechter?

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Ik word inmiddels helemaal simpel van Vodafone. Het is echt waardeloos op het moment. Ongeveer 1 op de 2 gesprekken die ik in de auto voer kan ik niet afmaken zonder opnieuw te bellen! Steeds op verschillende plaatsen valt de verbinding weg (call failed op iPhone), terwijl ik op diezelfde plekken op andere momenten wel prima kan bellen. Het lijkt erop dat Vodafone het netwerk niet onder controle heeft en dat keurig doodzwijgt tot de publieke opinie ze daar geen ruimte meer voor laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
MensionXL schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:44:
[...]
Hoe werkt T-Mobile dan in Amsterdam? Is dat zoveel slechter?
Nee, dat werkt ook prima. Nooit echt problemen met bereik of internet (ik heb hier T-Mobile en HN naast elkaar liggen, beide oude telefoons, en beide vijf streepjes).

Ik moet wel zeggen dat ik niet anders gewend ben dan dat ik heel af en toe mensen twee keer moet bellen of zoiets (de eerste keer geen verbinding, meteen daarna wel), maar mijn telefoon is stokoud (HTC Tytn 2), en ik heb hem een beetje verprutst met allerlei programma'tjes. Dus ik kan het eigenlijk niet goed vergelijken. Ik heb in elk geval nooit dat ik echt niet kan bellen of internetten. En kleine onregelmatigheden hebben mijn vrienden ook wel met elkaar, dus ik neem maar aan dat dat redelijk normaal is—of het nou ligt aan alle providers of aan alle oudere telefoons. Maar dit niveau van kwaliteit is in elk geval prima acceptabel voor mij, dus, als HN net zo is als T-Mobile, dan ben ik tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Sander schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:47:
Ik word inmiddels helemaal simpel van Vodafone. Het is echt waardeloos op het moment. ...
Oh, dat klinkt frustrerend. Weet je zeker dat het aan Vodafone ligt? Kan het ook niet aan je telefoon of aan een programms dat je geïnstalleerd hebt liggen? Misschien zou je eens kunnen proberen een dag lang alles te doen met een pre-paid kaartje van T-Mobile in je Iphone. Dan neem je een oude reservetelefoon mee die je alleen gebruikt om bereikbaar te zijn voor inkomende gesprekken. Zo'n test is wel handig als je anders op het punt staat helemaal van provider te wisselen (zo'n gedoe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op dit moment geen 3G verbinding meer. Meer mensen met die probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Cerberus_tm schreef op maandag 11 juni 2012 @ 23:55:
[...]

Oh, dat klinkt frustrerend. Weet je zeker dat het aan Vodafone ligt? Kan het ook niet aan je telefoon of aan een programms dat je geïnstalleerd hebt liggen? Misschien zou je eens kunnen proberen een dag lang alles te doen met een pre-paid kaartje van T-Mobile in je Iphone. Dan neem je een oude reservetelefoon mee die je alleen gebruikt om bereikbaar te zijn voor inkomende gesprekken. Zo'n test is wel handig als je anders op het punt staat helemaal van provider te wisselen (zo'n gedoe).
Ik heb een zakelijk toestel van t-mobile, werkt prima op dezelfde locaties. Ook wisselen van simkaarten lost dat probleem niet op. Het is echt iets van de laatste maanden dat de betrouwbaarheid van het netwerk flink achteruit gegaan is. Eerder was het andersom en had t-mobile vaker probleempjes.

Heb overigens geen apps meedraaien op achtergrond oid, ook alles met push etc staat uit om de batterij wat te sparen ;-)

[ Voor 6% gewijzigd door Sander op 12-06-2012 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Oh hmm, dat is vervelend. Laten we aannemen dat Vodafone nog steeds wat problemen heeft door de grote brand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-09 21:39
Ja ook ik heb geen verbinding meer met 3G... krijg helemaal niets binnen

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Waar wonen jullie, Wildcat en Dj Neo? Rotterdam / Den Haag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Yup, Ik zit nu in rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Op welke postcode?

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
3067 GJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
En nu blijkt er een storing te zijn in Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Ai...een nieuwe storing, niet gerelateerd aan de Brand?

Heeft KPN eigenlijk ooit storingen? Ik hoor wel eens wat over storing bij T-Mobile, hoewel ik er zelf nooit iet svan heb gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Hier 3012, ligt het er ook al uren uit.

APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Zoals ik al zei: doodzwijgen tot ze niet anders kunnen. Blijkbaar was dat moment gisteren weer eens bereikt:
http://www.nu.nl/internet...verkeer-bij-vodafone.html

Hoewel ook hier geen hout van klopt, qua tijden. Ik reed rond 17:00 in regio utrecht en kon niet bellen (wel bereik, verbinding kon niet tot stand worden gebracht) en niet internetten. Na reboot van toestel had ik een gesprek dat na 8 minuten keurig werd afgekapt. Top weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:01

Pixeltje

Woo-woohoo!

Ik ben zonder meer ontevreden over de kwaliteit van het vodafone netwerk, ook al vóór de brand in april. Ik heb een gewone aansluiting, dus geen zakelijk abbo (hoewel me dat voor gesprekskwaliteit etc niets uit lijkt te maken) maar heb regelmatig last van wegvallende gesprekken, gesprekken met ruis of echo op de lijn, niet kunnen bellen en bij een tweede poging wel, de ander niet kunnen bereiken en bij een tweede poging wel, en ga zo maar door.

Overigens geldt hetzelfde voor 3G; in Rotterdam waar ik werk is het redelijk stabiel maar veel trager dan de 7.2 mbit waarmee geadverteerd wordt voor een iPhone abbo. In Utrecht is het soms helemaal belachelijk. Speedtests etc wijzen soms 100 KB/s aan, soms minder. Een heel enkele keer lukt het me om 350 KB/s te halen maar dat lijkt alleen te lukken met één bepaalde app voor speedtests.

kortom; als mijn abonnement afloopt in februari ben ik waarschijnlijk weg bij vodafone. Het netwerk is niet meer zoals ik gewend ben uit voorgaande jaren, de service is er niet beter op geworden en de facturen vertonen soms rare bedragen die dan de maand erna ineens als korting worden verrekend. Na bijna 8 jaar vodafone kunnen ze niet of nauwelijks iets voor je doen als je een abbo wilt afsluiten (verlengen) en klachten over de kwaliteit van het netwerk worden naar mijn idee niet serieus genomen.

Dus nee, je bent niet de enige ;)

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Pixeltje schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 08:35:
Ik ben zonder meer ontevreden over de kwaliteit van het vodafone netwerk, ook al vóór de brand in april. Ik heb een gewone aansluiting, dus geen zakelijk abbo (hoewel me dat voor gesprekskwaliteit etc niets uit lijkt te maken) maar heb regelmatig last van wegvallende gesprekken, gesprekken met ruis of echo op de lijn, niet kunnen bellen en bij een tweede poging wel, de ander niet kunnen bereiken en bij een tweede poging wel, en ga zo maar door.

Overigens geldt hetzelfde voor 3G; in Rotterdam waar ik werk is het redelijk stabiel maar veel trager dan de 7.2 mbit waarmee geadverteerd wordt voor een iPhone abbo. In Utrecht is het soms helemaal belachelijk. Speedtests etc wijzen soms 100 KB/s aan, soms minder. Een heel enkele keer lukt het me om 350 KB/s te halen maar dat lijkt alleen te lukken met één bepaalde app voor speedtests.

kortom; als mijn abonnement afloopt in februari ben ik waarschijnlijk weg bij vodafone. Het netwerk is niet meer zoals ik gewend ben uit voorgaande jaren, de service is er niet beter op geworden en de facturen vertonen soms rare bedragen die dan de maand erna ineens als korting worden verrekend. Na bijna 8 jaar vodafone kunnen ze niet of nauwelijks iets voor je doen als je een abbo wilt afsluiten (verlengen) en klachten over de kwaliteit van het netwerk worden naar mijn idee niet serieus genomen.

Dus nee, je bent niet de enige ;)
Amen.

Enige reden dat ik er nog blijf is dat als mijn contract nog zwijgend doorloopt ik nog steeds voor relatief weinig geld een aardig abo met 'echt' onbeperkt internet heb. Als de kwaliteit zo blijft heb ik daar helaas weinig aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:17
Ik ben dus niet de enige....
Regelmatig geen internet, en wegvallende gesprekken (Den Dungen)
Ik legde niet het verband met de brand maar als ik het zo hoor.....

Net 2 dagen geleden mijn abbo bij Vodafone omgezet naar simonly.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog geen problemen ondervonden in omgeving Utrecht ;) Ik gebruik een HTC One X met een Vodafone abonnement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
En het is weer raak in de boven genoemde postcode

Geprobeerd de helpdesk te bellen, meer dan 8 minuten wachttijd.

[ Voor 40% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 14-06-2012 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Dj Neo Ziggy schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 14:43:
En het is weer raak in de boven genoemde postcode

Geprobeerd de helpdesk te bellen, meer dan 8 minuten wachttijd.
Anders even mailen? :) KPN heeft ook regelmatig problemen maar melden dit veel minder. Onder andere met dit probleem van een Tweaker laat KPN niks van zich horen: https://forum.www.hi.nl/n...rkproblemen-9766-a-10599/

Het gras is dus niet altijd groener aan de overkant ;) Jammer dat KPN zo stug is...

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
Ik woon in de buurt van Leiden. Sinds april is mijn bereik in huis van H+ vol bereik naar G met 1 of 0 streepjes gegaan.

Ik sta er tegenwoordig van te kijken als ik ergens een H+ verbinding heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 08:46:
Ik heb nog geen problemen ondervonden in omgeving Utrecht ;) Ik gebruik een HTC One X met een Vodafone abonnement
Ik weet niet waar je in Utrecht woont, maar hier in Utrecht-Centrum (Museumkwartier) is het één en al ellende. Wegvallen van telefoongesprekken, traag tot geen internet en ga zo maar door. Vodafone geeft al een tijdje aan dat ik maar moet wachten, maar dit schiet niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreestyleFrl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:37
Ik had al niet al te veel bereik maar bellen ging prima. Sindskort heb ik gesprekken waarbij er sprake lijkt te zijn van eenrichtingsverkeer. Beller hoort mij wel, ik beller niet -> ik hoor beller wel, beller hoort mij niet en inderdaad wegvallende gesprekken. Ik bel niet zoveel dus echt hinderlijk is het tot dusver niet maar er lijkt inderdaad nog wel iets aan de hand te zijn bij vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 13:11

NeHoX

Gamer + PV

Momenteel in Alblasserdam, krijg geen sms'jes meer binnen. Wel whatsapp en imessage.

Versturen van een SMS geeft geen probleem.

Internetbankieren gaat lastig op deze manier.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Modbreak:Dit is een groot 'meld hier je Vodafone-storing topic' aan het worden, en dat willen we niet. Per storing mag er een topic worden aangemaakt.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 16:15
prutser387 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:28:
Ik woon in de buurt van Leiden. Sinds april is mijn bereik in huis van H+ vol bereik naar G met 1 of 0 streepjes gegaan.

Ik sta er tegenwoordig van te kijken als ik ergens een H+ verbinding heb.
Heb hetzelfde, sinds een paar weken lijkt het bereik drastisch gedaald. Heb het probleem echter niet alleen in omgeving Leiden, maar ook in omgeving Haarlem en Groningen (was daar toevallig afgelopen paar dagen). Denk dat ik ook maar eens ga informeren bij de klantenservice :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws voor mij. Ik werd net gebeld door de afdeling SSV (Special Services) van Vodafone met de mededeling dat mijn verzoek tot het ontbinden van mijn contract (die nog tot november 2013 zou lopen) is gehonoreerd.

Ik mag per direct verhuizen naar een andere provider zonder verdere kosten te hoeven betalen richting Vodafone.

Inmiddels heb ik gekozen voor T-Mobile, aangezien zij in de afgelopen tijd toch echt heel veel hebben geïnvesteerd in hun netwerk in Utrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskiya
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:23
*weg* dit is volledig offtopic. Verdiep je aub een beetje in dit forum, dan kom je er vanzelf achter waar het wel thuis hoort.

[ Voor 82% gewijzigd door pven op 21-01-2013 11:00 ]

Pagina: 1

Let op:
Dit topic is NIET bedoeld voor nieuwe storingen, die mogen in een eigen topic.