Acties:
  • 0 Henk 'm!

• errol59
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 27-08 16:15
Ik heb dus een tijdje zitten sparen voor de samsung LE40D550. Heb ik eindelijk genoeg geld te hebben. blijkt de TV uit veel winkels uit de schappen te zijn verdwenen. Ik kan nog wel wat winkels vinden die deze TV nog verkoopt, maar ik zie het niet zitten om er nu opeens 50 euro meer ervoor te moeten betalen.

Mijn vraag is dus: is er een andere mogelijkheid om het zelfde model te kopen voor de oude prijs (rond de 395 euro)? Of is er een ander (nieuwer) vergelijkbaar model, of moet ik even wachten tot een prijsdaling van een nieuwer model?

Alvast bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Waarom specifiek deze TV? Vul je eisen hier eens in (kolom aan de rechterkant): http://tweakers.net/pricewatch/cat/621/televisies.html (en je budget ook) en tadaaa!

[ Voor 8% gewijzigd door ThinkPad op 23-05-2012 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:27
Mocht je m alleen voor €550 vinden dan zou ik voor enkele tientjes meer zoiets overwegen:
http://tweakers.net/pricewatch/285973/samsung-ue40d5003.html#tab:info
Ook 40" Samsung maar dan de Led versie :)

Deze is wss beter:
http://tweakers.net/pricewatch/308272/samsung-ue40eh5000w.html#tab:info

edit:
Ik zou sowieso die laatste nemen met dit budget op basis van de specs :P
Ik heb NIET naar reviews gezocht, mag je mooi zelf doen :)

[ Voor 36% gewijzigd door SmiGueL op 23-05-2012 22:25 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• errol59
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 27-08 16:15
Nouja, wat ik zo mooi vond aan die TV was dat die lekker groot was en dat die niet al te duur was voor die grote. (395 euro). Verder vond ik het glasachtige randje ook wel mooi aan de TV.

Waar ik nu eigenlijk ook bij stil sta, is een 40 inch TV wel lekker om op te gamen? Welke TV grote raden jullie mij eigenlijk aan? Het is een TV die gewoon voor op mijn kamer bestemd is, om op te kunnen gamen en af en toe een film/TV op te kunnen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:49
Dat klinkt niet als een grote afstand. Dan is 40 inch wel aan de grote kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is een kwestie van smaak/gewenning. Ik heb een 50" op een kleine 3 meter staan, ik vind het heerlijk. De eerste week sta je nog te kijken van hoe groot het is, maar het went erg snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06:27
Is kwestie van wennen inderdaad. Ik heb beneden in de woonkamer een 46 inch led staan en in de slaapkamer staat mijn vorige 40inch LCD. Vind prima. Was beide ff wennen, maar helemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-09 22:38
47" hier, als ik opnieuw mocht kiezen nu werd het een 60"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:09

mr.paaJ

generatie cmd+z

er zijn nu overal vakantiegeld acties, dus de schermen die €50 te duur waren vallen nu waarschijnlijk wel binnen budget ;)

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 18:44

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Daarbij is er niets vreemds aan om tegenwoordig gewoon een winkel binnen te stappen met een prijsopgave van andere winkels om zo een lagere prijs te bespreken.

Ik doe het geregeld bij "laagste prijs garantie"-winkels, maar ook bij televisies in 'gewone winkels' valt altijd wel wat te bespreken.

Bel verschillende winkels eens op of stuur ze een mail en vraag "wat ze voor je kunnen betekenen bij het geven van een scherpe prijsopgave". Dat levert heel vaak positieve reacties op. Krijg je meteen kortaf een "NEE", dan zegt dat ook weer wat over de winkel...

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Pagina: 1