KPN Aanbieding 50/5

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-08 07:45

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Topicstarter
Hey,

Van de week kreeg ik een aanbieding van KPN voor een 50/5 alles in een. Ik heb de site van de KPN wel 4 x gelezen, maar met geen mogelijkheid kan ik vinden wat voor verbinding KPN zou willen leveren. Het staat wel bij andere abonnementen als je gewoon de produkten browst, maar wat ze in die folder aanbieden, geen idee?

Het enige wat ik me kan voorstellen is dat het ADSL is, maar dat gaat toch niet verder dan 20mbit?

Glas heb ik hier volgens mij (nog) niet, dus dat valt ook af. Kabel? Lijkt me sterk want Ziggo heeft er alleen recht op voor zover ik weet.

Weet iemand hoe dat zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tadaa http://www.kpn.com/prive/pakketten.htm ! :D

Edit: VDSL btw

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2012 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Kijk eerst eens hoever je van de centrale afzit bij ADSL. Ik zit er nu enorm dichtbij en haal constant netjes 40Mb. Toen ik er verder vanaf zat haalde ik maar 20Mb. ADSL wordt ook altijd geleverd met snelheden tot een bepaalde snelheid. Als je 40Mb internet neemt wil dat niet zeggen dat je het ook haalt.

Als jij 2KM van de centrale zit moet je ADSL links laten liggen als je snel internet wil hebben.

[ Voor 14% gewijzigd door PilatuS op 23-05-2012 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfero
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03-09 13:03
Grappig, volgens de postcode check kan ik hier ook 40/4 krijgen. We zitten nu op een 8/1 verbinding, dus ik heb het aangevraagd. Volgens mijn attenuation zit ik 900 meter van de centrale. Nu ben ik wel eens benieuwd wat voor snelheid dat op gaat leveren. In je modem kun je trouwens je attenuation vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Topicstarter
Als ik zoek op die pagina (CTRL-F), kom ik geen "dsl" tegen. Als ik een voor een van die pakketten de Info opvraag ook niet.

Het zal wel VDSL zijn, ik wist niet dat ze dat leverde maar nogmaals, op hun info en pakket informatie staat net niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Topicstarter
PilatuS schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 19:44:
Kijk eerst eens hoever je van de centrale afzit bij ADSL. Ik zit er nu enorm dichtbij en haal constant netjes 40Mb. Toen ik er verder vanaf zat haalde ik maar 20Mb. ADSL wordt ook altijd geleverd met snelheden tot een bepaalde snelheid. Als je 40Mb internet neemt wil dat niet zeggen dat je het ook haalt.

Als jij 2KM van de centrale zit moet je ADSL links laten liggen als je snel internet wil hebben.
Klopt, ik weet het en ik zit 600-nogwat meter van de centrale.

Ik weet nog niet of ik bereid bent Ziggo op te zeggen, maar daar kan ik eens rustig over nadenken als ik eenmaal weet wat KPN precies levert. Dan kan ik fora gaan afstruinen op zoek naar negatieve berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://eulinkonline.files.wordpress.com/2010/11/adsl-afstand-tot-centrale.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacovn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-08 18:36
Technisch kan KPN VDSL bundeling doen om je de bandbreedte te leveren, maar dan kom je op een zakelijke prijs uit :(

8x330 NO12.5°, 8x330 ZW12.5°, 8x350 ZW60°, 8x325 NO10°, SE8K, P500. 6x410 ZW10° Enphase

Pagina: 1