Sinds kort heb ik 2 schermen.
Mijn eerste scherm is een LG Flatron W2253V 21.5" 1920x1080 op HDMI.
Mijn tweede een Dell 1707fpt 17" 1280x1024 op DVI met DVI-VGA adapter.
Als ik een tijdje mijn computer niet gebruik, zet deze de schermen automatisch uit.
Als ik dan mijn muis beweeg om hem uit die modus te halen staan de vensters die eerst op het tweede scherm stonden, vervolgens op het eerste scherm.
Voordat ik het tweede scherm had, werden de gemaximaliseerde vensters kleiner gemaakt nadat de beeldschermen waren uitgeschakeld.
Weet iemand waar het aan kan liggen?
Het is in iedergeval niet de videokaart, want (nog voordat iik het 2de scherm had) had ik een Radeon HD5670 en toen gebeurde dat van het kleiner maken ook al.
Nu heb ik een Club 3D Radeon HD6870 Overclocked Edition.
Ik draai Windows 7 Ultimate x64.
Ook heb ik DisplayFusion Pro geïnstalleerd.
Mijn eerste scherm is een LG Flatron W2253V 21.5" 1920x1080 op HDMI.
Mijn tweede een Dell 1707fpt 17" 1280x1024 op DVI met DVI-VGA adapter.
Als ik een tijdje mijn computer niet gebruik, zet deze de schermen automatisch uit.
Als ik dan mijn muis beweeg om hem uit die modus te halen staan de vensters die eerst op het tweede scherm stonden, vervolgens op het eerste scherm.
Voordat ik het tweede scherm had, werden de gemaximaliseerde vensters kleiner gemaakt nadat de beeldschermen waren uitgeschakeld.
Weet iemand waar het aan kan liggen?
Het is in iedergeval niet de videokaart, want (nog voordat iik het 2de scherm had) had ik een Radeon HD5670 en toen gebeurde dat van het kleiner maken ook al.
Nu heb ik een Club 3D Radeon HD6870 Overclocked Edition.
Ik draai Windows 7 Ultimate x64.
Ook heb ik DisplayFusion Pro geïnstalleerd.