De laatste weken heb ik regelmatig het probleem dat dat FF 12 'opeens' een tijdje blijft hangen. Als ik dan in taakbeheer kijk, dan zie ik dat er +/- 25% cpu (quadcore) wordt gebruikt en dat het geheugengebruik snel toeneemt. Op een bepaald punt na een wisselend aantal seconden reageert FF weer en wordt het geheugen ook weer grotendeels vrijgegeven.
Dit gebeurt niet op één specifieke pagina, of bij een bepaald geheugengebruik. Wel regelmatig als ik van tab switch.
Als add-ons heb ik ingeschakeld: Adblocker Plus 2.0.3, firegestures 1.6.16, Keefox 1.0.2 en Placescleaner 0.41. Omdat die tegenwoordig automatisch worden geupgrade, weet ik niet of één van die nieuwe versies voor problemen zorgt.
Iemand suggesties voor probleemoplossing?
Dit gebeurt niet op één specifieke pagina, of bij een bepaald geheugengebruik. Wel regelmatig als ik van tab switch.
Als add-ons heb ik ingeschakeld: Adblocker Plus 2.0.3, firegestures 1.6.16, Keefox 1.0.2 en Placescleaner 0.41. Omdat die tegenwoordig automatisch worden geupgrade, weet ik niet of één van die nieuwe versies voor problemen zorgt.
Iemand suggesties voor probleemoplossing?