Toon posts:

Sound Blaster X-Fi MB 2 geen apparaten gevonden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een probleem als ik Sound Blaster X-Fi MB 2 wil gebruiken die standaard op mijn asus crosshair v formula zit(ja al geactiveerd)dan zegt ie als ik pro instellingen wil gebruiken of de gewone console dat er geen ondersteunde apparaten zijn?

wat doe ik fout,heb het via spdif geprobeerd en aux en gewone wit rood aansluitingen niks werkt,krijg wel normaal muziek enzo maar kan niks instellen kom ook niet in de speciale menu's daarvoor want hij ondersteund me apparaten niet.

• luuksnijmegen
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-02 20:18
Allereerst een algemene opmerking. Werk de volgende keer alsjeblieft met zinnen en interpunctie. Het leest zo echt niet fijn, en het is heel verwarrend.

Heb je je drivers geïnstalleerd en al opnieuw geïnstalleerd, mochten ze er al op staan?

• luuksnijmegen
Heb je de output ook op sp/dit gezet als je die uitgang gebruikt?

Verwijderd

Topicstarter
zeer zeker heb ik de drivers geïnstalleerd,daarna pc herstart en dan nog zegt ie geen apparaten gevonden.

Ik weet niet hoe ik het heb gedaan maar ineens doet hij het.Ik heb Windows opnieuw geïnstalleerd en drivers van Realtech site gehaald en daarna de drivers van me moederbord geluid pas geïnstalleerd.Toch bedankt dat jullie probeerde te helpen _/-\o_ _/-\o_ d:)b

• luuksnijmegen
Ah fijn dat het werkt!