Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Xs4all biedt klanten gratis Spotify Premium aan

Pagina: 1
Acties:

• MaVeNwg
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-11 12:32
@Dimitri,
jammer dat Tweakers klakkeloos het XS4ALL persbericht copy-paste'd en niet kritischer en onafhankelijk is. Anders was de titel wel geweest dat veel / een aantal klanten van XS4ALL Spotify Premium krijgen, niet alle.

• Dimitri R
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-02 03:18
Ik zeg niet 'alle klanten' in de kop en geef in de lead duidelijk aan dat het voor niet alle abonnementsvormen geldig is. Dat lijkt me meer dan voldoende.

Abort Retry Fail?

• Beuzelarij
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Mij niet.

MaVeNwg heeft gewoon volkomen gelijk dat de titel misleidend is. Of de 'lead' nu wel of niet goed is, of het artikel verder klopt of niet, doet daar helemaal niets aan af. Daarnaast lezen velen ook slechts de kop.
De kop impliceert dat het alle klanten betreft. Er staat inderdaad niet letterlijk 'alle klanten', dat moest er nog bij komen ook, maar die indruk geeft het wel degelijk omdat er geen enkel voorbehoud wordt gemaakt. Er is plaats genoeg om 'sommige' aan de titel toe te voegen, dus waarom gebeurt dat niet?

Dit lijkt typisch zo'n gevalletje van een redacteur die zich in zijn kuif gepikt voelt omdat ie verbeterd wordt. Iets anders kan ik er niet van maken wanneer er zo koppig wordt geweigerd iets te verduidelijken.

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:33
Het is ook maar voor 1 jaar.

• Beuzelarij
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
RonXP schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 19:45:
Het is ook maar voor 1 jaar.
Waar staat dat? Ik zie dat niet in het artikel, noch op de site van XS4All.

edit:
Ah, gevonden.

[ Voor 18% gewijzigd door Beuzelarij op 24-05-2012 01:13 ]

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:07
Meestal loopt je contract ook maar een jaar, toch? :+

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:33
Hoe lang mag ik gratis gebruikmaken van Spotify Premium?

Zolang u een pakket heeft dat voldoet aan de voorwaarden mag u 1 jaar gratis gebruikmaken van Spotify Premium. Op het moment dat het aanbod vervalt na een jaar, of indien u een onderdeel van het pakket opzegt of overstapt naar een Start of Glas 50 abonnement vervalt het recht op gratis Spotify Premium. Dit betekent dat u zelf de abonnementskosten van € 10,- gaat betalen als u uw Premium account wil behouden. Zo niet, dan wordt uw Spotify-account automatisch gedowngrade naar Spotify Free.
Pagina: 1