Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• DaVaRiOuS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07-2022
De server betreft een volledige kale SBS2011 installatie en zijn alleen tot nu toe de profielen en de mail ingesteld.
Na een reboot van de server werkt de POP3 connect ineens niet meer en de Server Manager is nergens meer te vinden.

De error over de pop3 connector:
Event id: 2011
ServicePrincipalName.RegisterServiceClass returned error code 2146.

Hier kan ik zelf verder niks over vinden.
Wellicht dat iemand hier het eerder is tegengekomen?

*edit*
Probleem met de Server Manager is opgelost, deze kon ik weer terughalen met mmc.
*edit*

[ Voor 18% gewijzigd door DaVaRiOuS op 23-05-2012 16:06 ]

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-11 16:22

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Foutmeldingen in de log file?

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• DaVaRiOuS
Probleem lijkt nu opgelost te zijn.
Pop3 accounts verwijderd en opnieuw aangemaakt en de pop3 connector doet weer wat die moet doen.

Sorry voor de overlast... :+

Verwijderd

DaVaRiOuS schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:15:
Probleem lijkt nu opgelost te zijn.
Pop3 accounts verwijderd en opnieuw aangemaakt en de pop3 connector doet weer wat die moet doen.

Sorry voor de overlast... :+
Damn, ik had je topic de hele tijd in een tab laten staan. Ik had precies hetzelde probleem, ik wist alleen niet meer hoe ik het had opgelost. Mooi dus dat je het hebt opgelost, ik zal hier even een aantekening van maken voor mezelf!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2012 16:18 ]

• DaVaRiOuS
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:18:
[...]

Damn, ik had je topic de hele tijd in een tab laten staan. Ik had precies hetzelde probleem, ik wist alleen niet meer hoe ik het had opgelost. Mooi dus dat je het hebt opgelost, ik zal hier even een aantekening van maken voor mezelf!
Ik had nog wel voor de zekerheid alle updates / rollups verwijderd, maar dit bracht geen resultaat.
Na de install van de updates was de server al enkele keren herstart, maar gaf toen geen problemen. Dus was puur uit zekerheid.