Volgens mij sinds de laatste update van MS Office for Mac 2011 (Thuisgebruik en Zelfstandigen), ervaar ik dat de synchronisatieservice niet meer werkt tussen Outlook en iCal. Zowel heen als terug werkt niet. Synchroniseren van iCal via iTunes met mijn iPhone gaat wel.
Enkele oplossingen die ik tegenkwam, lijken niet voor mij van toepassing.
1. Synchronisatie Services uitschakelen in Outlook en daarna weer inschakelen.
2. Het handmatig verwijderen van een aantal .plist bestanden in system/preferences
3. Checken of er niet te veel (1000+) dubbele entries zijn bij Outlook en/of iCal waardoor het syncen niet/moeizaam gaat.
Het lijkt er op dat dit probleem al eerder is opgedoken, voor de een werken deze oplossingen wel, voor de ander niet. Ik heb het een tijd geleden ook gehad en toen werkte oplossing 1 wel, nu niet meer.
Wie ervaart dezelfde problemen en wie heeft er een werkende oplossing?
Nb. Ik ben niet van plan over te stappen op iCal, Mail enz. Outlook is een prima werkend software pakket waar alles in één zit, vandaar dat ik het gebruik.
Enkele oplossingen die ik tegenkwam, lijken niet voor mij van toepassing.
1. Synchronisatie Services uitschakelen in Outlook en daarna weer inschakelen.
2. Het handmatig verwijderen van een aantal .plist bestanden in system/preferences
3. Checken of er niet te veel (1000+) dubbele entries zijn bij Outlook en/of iCal waardoor het syncen niet/moeizaam gaat.
Het lijkt er op dat dit probleem al eerder is opgedoken, voor de een werken deze oplossingen wel, voor de ander niet. Ik heb het een tijd geleden ook gehad en toen werkte oplossing 1 wel, nu niet meer.
Wie ervaart dezelfde problemen en wie heeft er een werkende oplossing?
Nb. Ik ben niet van plan over te stappen op iCal, Mail enz. Outlook is een prima werkend software pakket waar alles in één zit, vandaar dat ik het gebruik.