Wat zijn de nadelen van het implementeren van de mogelijkheid om gebruikers met hun Facebook ID in te laten loggen op je website? Is het achteraf mogelijk om deze mogelijkheid eruit te halen, zo ja, wat gebeurt er dan met de accounts van gebruikers die via facebook zijn 'geregistreerd' of ingelogd?
Het grote voordeel van inloggen via Facebook is dat het makkelijk is voor je bezoekers. Het grote nadeel is dat Facebook inzicht krijgt in welke bezoekers jouw website bezoeken en op welke manier ze jouw website gebruiken. De vraag is of je dat wilt. Daarnaast ben je voor het functioneren van de inlogfunctie veel meer afhankelijk van Facebook.
Ik heb verder weinig ervaring met via Facebook inloggen op een website maar ik ga ervan uit dat als deze functie wordt verwijderd dat een deel van de gegevens ook verloren gaat. Denk hierbij bijvoorbeeld aan foto's en de koppeling met het facebook-account.
Ik heb verder weinig ervaring met via Facebook inloggen op een website maar ik ga ervan uit dat als deze functie wordt verwijderd dat een deel van de gegevens ook verloren gaat. Denk hierbij bijvoorbeeld aan foto's en de koppeling met het facebook-account.
Sorry, maar zo werkt het hier niet helemaal 
Neem even onze Quickstart door waarin je leest wat we zoal verwachten terug te lezen in een topicstart en open dan gerust een nieuw topic met die quickstart in je achterhoofd
Neem even onze Quickstart door waarin je leest wat we zoal verwachten terug te lezen in een topicstart en open dan gerust een nieuw topic met die quickstart in je achterhoofd
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Dit topic is gesloten.
![]()