Hallo mensen,
Ik heb sinds een hele poos een probleem met www.imdb.com
De website werkt opsich wel maar niet naar behoren.
Ik kan bijvoorbeeld wel wat in de search typen en dat werkt gewoon.
Maar als ik bijvoorbeeld een serie als CSI bekijk en dan op Episodes klik dan krijg ik een 404 error
dit is de link die hij krijgt . IMDB: CSI: Crime Scene Investigation (2000) - Episodes
Bij jullie zal ie welicht werken maar bij mij niet.
Maar ook links als in de sectie bij GOOFS staat 'lees meer' klik ik erop dan krijg ik ook niks te zien.
Echter de links van de spelers in de serie doen het wel.
het ligt niet aan de CSI oagina daar ik het ook heb op bijvoorbeeld star trek of ik noem maar wat as the world turns .. geen van alle doen de links het.
Ik gebruik IE9 op een Windows 7 platform.
Note bij mijn vriendin werkt het wel. En andere browsers heb ik nog niet gebuikt.
Het is een verse win7 instalatie en heb alleen problemen met www.imdb.com
Wellicht weten jullie het waarschijnlijk simple antwoord.
Dank
Ik heb sinds een hele poos een probleem met www.imdb.com
De website werkt opsich wel maar niet naar behoren.
Ik kan bijvoorbeeld wel wat in de search typen en dat werkt gewoon.
Maar als ik bijvoorbeeld een serie als CSI bekijk en dan op Episodes klik dan krijg ik een 404 error
dit is de link die hij krijgt . IMDB: CSI: Crime Scene Investigation (2000) - Episodes
Bij jullie zal ie welicht werken maar bij mij niet.
Maar ook links als in de sectie bij GOOFS staat 'lees meer' klik ik erop dan krijg ik ook niks te zien.
Echter de links van de spelers in de serie doen het wel.
het ligt niet aan de CSI oagina daar ik het ook heb op bijvoorbeeld star trek of ik noem maar wat as the world turns .. geen van alle doen de links het.
Ik gebruik IE9 op een Windows 7 platform.
Note bij mijn vriendin werkt het wel. En andere browsers heb ik nog niet gebuikt.
Het is een verse win7 instalatie en heb alleen problemen met www.imdb.com
Wellicht weten jullie het waarschijnlijk simple antwoord.
Dank