Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Meuktracker] Miranda IM 0.9.x

Pagina: 1
Acties:

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
meuk: Miranda IM 0.9.49

Misschien daar ns een wat professioneler screenshot neerzetten nu T.net een professionele organisatie is geworden onder de vlag van een professioneel moederbedrijf? ;)

[ Voor 22% gewijzigd door _Thanatos_ op 23-05-2012 10:24 ]

日本!🎌

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Wat is er mis met dit screenshot dan?

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

• _Thanatos_

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Namen uitblurren. Dat staat toch onprofessioneel. Hernoem ze dan naar iets neutraals en maak een nieuw screenshot. Is 2 minuten werk en staat een stuk netter. Nu staat het alsof je iets probeert te verberegen.

日本!🎌

• Drobanir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:06

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

Ik zie de link onprofessioneel <-> blurren niet helemaal. Om de privacy van mijn vrienden en kennissen te waarborgen blur ik contactpersonen in screenshots als deze en b.v. Skype. Eerst de namen veranderen is (i.m.h.o.) onzinnig..

There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).

• _Thanatos_

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Het onprofessioneel *omdat* het een screenshot met jouw vrienden is. Als je er gewoon namen in zet als "Jan", "Marietje", en "Jaaacob" of whatever, dan is er niets aan de hand. Namen uitblurren is gewoon onprofessioneel, en het blijft terugkomen.

T.net is een professionele site (geworden) en dan kun je best nette screenshots maken (of overnemen).

Vroegah moesten we ook al zo'n moeite doen om jpeg-screenshots uit te bannen, en nu krijgen we dit.

日本!🎌

Verwijderd

Dat blurren is doodnormaal bij screenshots van IM programma's, ik vind dit juist professioneel, het niet blurren van je contact personen zou onprofessioneel zijn.

• _Thanatos_

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
contactpersonen los schrijven is ook onprofessioneel ;)

Maar, serieus? Zet er dan gewoon wat dummy-namen in. Zo gepiept. Dit ziet eruit alsof de maker van het screenshot iets te verbergen heeft. Gewoon iets als "john, piet, henk, jan en greetje" ofzo. Te simpel om niet te doen eigenlijk.

日本!🎌

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:25

Cyphax

Moderator LNX
Drobanir schreef op maandag 28 mei 2012 @ 15:37:
Ik zie de link onprofessioneel <-> blurren niet helemaal. Om de privacy van mijn vrienden en kennissen te waarborgen blur ik contactpersonen in screenshots als deze en b.v. Skype. Eerst de namen veranderen is (i.m.h.o.) onzinnig..
Je kunt overwegen een groep te maken met alle collega-redacteurs en die uit te klappen, en de rest in te klappen? :)
Een andere optie is 1 van de screenshots van miranda-im.org overnemen: http://www.miranda-im.org/screenshots/
Dat je de namen van je vrienden en kennissen zo wilt waarborgen is een goed ding, maar ik vind het (ook) niet mooi ogen en het doet ook een soort van afbreuk aan het programma. Het blur-effect leidt nogal af. :)

Saved by the buoyancy of citrus

Pagina: 1