Je kent het wel van in de films waarin een persoon zijn hoofd boven een stomende kom water houdt...
Ik heb een e-cigarette aangekocht om het roken te vervangen.
Zat zelfs gratis 15ml nicotine vrij mint smaakje bij om te vaporizen.
Zelfs dat goedje lijkt me geen goed te doen.
Liever had ik een oplossing welke mineralen bevat (sodium,potassium,calcium).
Aangezien dat de weefsels (alles in mond; tot in de longen, en weer terug uit de neus)
die stoffen aanwenden kan ik evengoed een additionele aanvoer verzorgen en zo sterke gezondheid opbouwen.
Zo blijven mijn longen mooi vochtig en gezond (zuurte balans oftewel ph) en kan de concha worden bijgestaan (beetje de airconditioner zeg maar).
Misschien zijn hier mensen die chemie kennen en de juiste gegevens kennen om de oplossing samen te stellen.
Ps. Ik die dat glycerine gebruikt wordt al begrijp ik dat niet helemaal hoe dat zit indien je mineraal water wil verdampen.
Ik heb een e-cigarette aangekocht om het roken te vervangen.
Zat zelfs gratis 15ml nicotine vrij mint smaakje bij om te vaporizen.
Zelfs dat goedje lijkt me geen goed te doen.
Liever had ik een oplossing welke mineralen bevat (sodium,potassium,calcium).
Aangezien dat de weefsels (alles in mond; tot in de longen, en weer terug uit de neus)
die stoffen aanwenden kan ik evengoed een additionele aanvoer verzorgen en zo sterke gezondheid opbouwen.
Zo blijven mijn longen mooi vochtig en gezond (zuurte balans oftewel ph) en kan de concha worden bijgestaan (beetje de airconditioner zeg maar).
Misschien zijn hier mensen die chemie kennen en de juiste gegevens kennen om de oplossing samen te stellen.
Ps. Ik die dat glycerine gebruikt wordt al begrijp ik dat niet helemaal hoe dat zit indien je mineraal water wil verdampen.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2012 01:09 ]