Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Vinny1994
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:38
Mede Tweakers.

Vandaag mijn nieuwe Desire HD binnen gekregen.
Ding werkt perfect alleen heb ik een probleem bij het aansluiten van de Desire HD op mijn pc en laptop en andere computer.
Wanneer de Desire HD met de USB kabel verbonden wordt krijg ik de volgende foutmelding , (screenshot : https://fbcdn-sphotos-a.a...16_362993_998568677_n.jpg ).
Ik heb verschillende USB kabels geprobeerd, ook die van m'n HTC Lader, verschillende pc's en mijn laptop geprobeerd.
Ook heb ik het ding weer terug gezet naar fabrieksinstellingen maar dit mocht niet baten.

Ik heb ook de Google USB Driver gedownload, heb HTC Sync gedownload, Android SDK gedownload en hierin de driver gedownload maar niks werkt.

Weet iemand wat ik nog kan proberen?

Gr,
Vincent

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17:30
heb je op de desire HD de optie "mount usb storage" aangevinkt?

android since G1.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:03
Of nog beter wat probeer je te doen via usb, verschillende protocollen hebben verschillende drivers nodig

Strava

• Vinny1994
Prulleman schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 13:14:
Of nog beter wat probeer je te doen via usb, verschillende protocollen hebben verschillende drivers nodig
Gewoon de USB Mass storage aan zetten, ik wil gewoon normaal foto's en muziek en video's naar mijn telefoon kunnen zetten.
Ook wil ik binnenkort als mijn nieuwe sim-only in gaat WiFi tether kunnen gebruiken.

USB Debugging al geprobeerd, ook de accu-eruit truc geprobeerd, HTC Sync drivers geinstalleerd, Android SDK met USB driver geinstalleerd, GoogleUSB driver geinstalleerd maar niks helpt.
Ik heb verschillende PC's geprobeerd met Windows XP, Windows Vista en Windows 7 maar allemaal geven ze de melding dat het apparaat niet goed functioneert en Windows hem niet herkent.
Ik zal vanavond thuis eens proberen met m'n Ubuntu laptop, of HTC bellen...

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:03
Voor mass storage heb je dus geen drivers nodig, dit werkt dus op een pc zonder extra software of drivers. Je telefoon moet echter wel in de juiste modus staan om zich als mass storage device te presenteren.
Heb hier geen dhd, maar debugging moet uit staan, en als je het keuze schermpje krijgt na aansluiten kies je voor disk drive of storage, of iets dergelijks. Als je de keuze niet krijgt moet je even het settings menu doorlopen of deze standaard wat anders doet. Je kan daar als het goed is de default actie kiezen of een vinkje weghalen zodat je altijd de keuze krijgt

Strava

• Vinny1994
Prulleman schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 14:27:
Voor mass storage heb je dus geen drivers nodig, dit werkt dus op een pc zonder extra software of drivers. Je telefoon moet echter wel in de juiste modus staan om zich als mass storage device te presenteren.
Heb hier geen dhd, maar debugging moet uit staan, en als je het keuze schermpje krijgt na aansluiten kies je voor disk drive of storage, of iets dergelijks. Als je de keuze niet krijgt moet je even het settings menu doorlopen of deze standaard wat anders doet. Je kan daar als het goed is de default actie kiezen of een vinkje weghalen zodat je altijd de keuze krijgt
Allemaal al gedaan ;)
Debugging aan werkt niet, Debugging uit werkt niet. Drivers verwijderen en herinstalleren werkt niet.
Ik heb contact gehad met HTC en ze wisten het ook niet en de Desire HD is aangemeld voor reparatie en wordt vrijdag gehaald.
Ik zou nog kunnen proberen de originele RUU op mijn SD-root te zetten en de .nbh dan te flashen via mijn bootloader maar ik weet niet welke RUU de goeie is voor mijn Desire HD.

• ictinteresse
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-11 00:57
Ik heb het ook een keertje meegemaakt.
Bij mij zat er wat vuil bij de Micro-USB aansluiting in mijn HTC.

Ik had met een naaldje (Tandenstoker) de vuil eruit gehaald en daarmee was mijn probleem opgelost.

• Vinny1994
De Desire HD ligt inmiddels bij HTC voor reparatie.
Pagina: 1