Beste Tweakers..
Voor aankomende vrijdag moet ik een video opleveren.
Hiervoor moet ik tekst "klemmen" tussen een aantal motion track punten.
Het idee is om namelijk een tekst op een schoenzool te klemmen.
Maar de tekst moet ook de vorm van de buigende zool aannemen.
Nu hebben wij alle punten getracked met Boujou. Dit is naar keuze te exporteren naar Cinema 4D of direct naar After effects.
Daarna willen wij een 3d tekst op deze schoenzool maken.. nu is het voor mij een eitje om deze tekst aan 1 motion track punt vast te zetten.
De vraag van mij is juist, hoe ik teksten tussen meerdere motiontrack punten klem. Ik heb van de zool 5 punten getracked (linksboven, rechtsboven, linksonder en rechtsonder en 1 in het midden).
Vragen, maar ook de oplossing zijn ten zeerste welkom
Voor aankomende vrijdag moet ik een video opleveren.
Hiervoor moet ik tekst "klemmen" tussen een aantal motion track punten.
Het idee is om namelijk een tekst op een schoenzool te klemmen.
Maar de tekst moet ook de vorm van de buigende zool aannemen.
Nu hebben wij alle punten getracked met Boujou. Dit is naar keuze te exporteren naar Cinema 4D of direct naar After effects.
Daarna willen wij een 3d tekst op deze schoenzool maken.. nu is het voor mij een eitje om deze tekst aan 1 motion track punt vast te zetten.
De vraag van mij is juist, hoe ik teksten tussen meerdere motiontrack punten klem. Ik heb van de zool 5 punten getracked (linksboven, rechtsboven, linksonder en rechtsonder en 1 in het midden).
Vragen, maar ook de oplossing zijn ten zeerste welkom
[ Voor 2% gewijzigd door Silasje op 22-05-2012 21:27 . Reden: verduidelijking/typo ]
Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen