[Iphone 3GS] start niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E.C.H.N.O
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-07 19:05
Hallo allemaal
ik heb een kapotte iphone 3gs die niet wil opladen en niet wil opstarten.
het lijkt alsof hij in een permasleep zit.
Wat heb ik gedaan:
1. 4x mute knop op en neer en dan home en power 10 sec inhouden
2. 10 sec de home en power inhouden en dan poer loslaten en home inhouden.
3. meerdere kabels en opladers.

weet iemand wat ik nog meer kan doen?
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonyymm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 15:04
Ik heb dat gehad met mijn 3G. Toen lag het aan de batterij. Deze is vervangen, laten doen bij VTM, en telefoon deed het weer als vanouds. Geen gegevens kwijt. Kostte me toen om en nabij de 50,00 en heb er nog een jaar gebruik van gemaakt voordat ik overstapte naar een 4S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:28

talin

ES-MA

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E.C.H.N.O
ik heb dfu al geprobeerd maar hij maakt geen verbinding met de pc of oplader dus dat lukt niet.
de batterij moet nog goed zijn want hij viel zomaar uit toen hij nog op 63%was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dat uitvallen deed ie bij mij na anderhalf jaar toen ie op 43% zat. De batterij was toch echt hartstikke leeg. Heb toen de batterij vervangen en hij draait sindsdien weer als een zonnetje.

Laat hem een tijdje in de oplader zitten (half uurtje) en probeer het dan nog eens.

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonyymm
Batterij indicator zegt inderdaad weinig. Bij mij is de telefoon toen een aantal keer uitgevallen. Op verschillende percentages maar allemaal boven de 20%. Tegen mij zeiden ze dat met dit toestel twee zaken vaak voorkwamen. Kapot communicatieboard of de batterij. Batterij is bij mij toen als eerst vervangen. Dat was het goedkoopst en als de telefoon niet aanging dan wisselde ze deze weer om en hoefde ik niets te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-09 19:39
Anonyymm schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 08:30:
Batterij indicator zegt inderdaad weinig. Bij mij is de telefoon toen een aantal keer uitgevallen. Op verschillende percentages maar allemaal boven de 20%. Tegen mij zeiden ze dat met dit toestel twee zaken vaak voorkwamen. Kapot communicatieboard of de batterij. Batterij is bij mij toen als eerst vervangen. Dat was het goedkoopst en als de telefoon niet aanging dan wisselde ze deze weer om en hoefde ik niets te betalen.
communicatie bord? in een iphone zit alleen een logicboard, soort klein moederbordje, meer zit er niet in.

[ Voor 3% gewijzigd door kipneck op 24-05-2012 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonyymm
kipneck schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 10:07:
[...]

communicatie bord? in een iphone zit alleen een logicboard, soort klein moederbordje, meer zit er niet in.
Dat ligt er maar net aan hoe het je wordt verteld. Er bestaat wel degelijk een communication board (deel) in een 3G(S). Maar het klopt dat er vanaf de 3G maar één board inzit. Maar dit is de logic én communication board samengevoegd. http://www.iphonehacks.com/2008/07/3g-disassembled.html.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E.C.H.N.O
ik heb net de batterij nagekeken met een voltmeter en die geeft o.1volt aan dus die is dood
kan ik deze http://www.gsmbatterij.nl...e-3gs-origineel-p-31.html erin doen?
Pagina: 1