L.S., Sinds een paar weken heb ik problemen met het syncen tussen Google Agenda/Thunderbird en Calendar Pad (op een HTC Wildfire S A510e): afspraken die ik in de een zet, worden niet gesynchroniseerd met de ander. Beide kanten op. De foutmeldingen die oppoppen zijn: "De applicatie Google Services Framework (proces com.google.process.gapps) is onverwachts gestopt. Probeer opnieuw." en "Helaas. Het proces com.google.process.gapps is onverwachts gestopt."
Contacten en Gmail synchroniseren wel goed.
Enig zoekwerk op het net leveren wel een paar trefs, maar geen van de beschreven oplossingen werken bij mij.
Ik heb Calendar Pad al gede-installeerd, gereset en weer geïnstalleerd, maar nop.
De sync met mijn werk (Exchange ActiveSync) werkt wel goed. Dus het lijkt mij een Google-probleem.
Of niet?
Wie kan mij aan een oplossing helpen waarbij de volle agenda in Calendar Pad niet wordt verwijderd (hoewel ik wel een backup heb gemaakt met File Expert.
Met mijn dank voor het lenen van je kennis ;-)
Ivo Steinebach
Contacten en Gmail synchroniseren wel goed.
Enig zoekwerk op het net leveren wel een paar trefs, maar geen van de beschreven oplossingen werken bij mij.
Ik heb Calendar Pad al gede-installeerd, gereset en weer geïnstalleerd, maar nop.
De sync met mijn werk (Exchange ActiveSync) werkt wel goed. Dus het lijkt mij een Google-probleem.
Of niet?
Wie kan mij aan een oplossing helpen waarbij de volle agenda in Calendar Pad niet wordt verwijderd (hoewel ik wel een backup heb gemaakt met File Expert.
Met mijn dank voor het lenen van je kennis ;-)
Ivo Steinebach