Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• fedele
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-09 16:22
Beste Tweakers,

Ik zit al een half jaar het internet af te zoeken voor een oplossing om weer met mijn Xperia Play te kunnen bellen.
Alleen heb ik die oplossing nog steeds niet kunnen vinden. Ik heb onder andere gekeken voor een hard reset , softreset en zelfs de software via PC Companion en Update service proberen opnieuw er op te zetten. Niets heeft dit probleem kunnen verhelpen. Mijn Sony Ericsson draait momenteel op Android 2.3.4.
Het model nummer is : R800i
Kernel version: 2.6.32.9-perf
SEMCUser@SEMCHost#1

BASEBAND VERSION: 8x55A-AAABQMAZM-203028D-56
Build number: 4.0.2.A.0.42

Ook doet de SD kaart het niet meer. Hij doet het wel gewoon in mijn computer. Maar hij ziet de SD kaart niet meer. Ik vermoed dat ik een ander soort firmware heb.

Dit is gekomen doordat ik de software wilde gaan aanpassen. Zodat ik custom rom kon draaien.

Hopelijk weet iemand mij uit de brand te helpen.

De waardering is dan ook heel groot voor de hulp!

Fedele

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:08

Wom

Wat heb je gedaan zodat je een custom rom kon draaien? Start de telefoon nog wel op?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:24

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Heeft je toestel nog wel een IMEI?

Een gevaar van het flashen is dat je je IMEI kan wegflashen waardoor je niet meer kan bellen :+

[ Voor 59% gewijzigd door Touchdomex op 22-05-2012 17:00 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• fedele
Ik zie dat ik wel gewoon mijn IMEI nog heb in mijn Play.
De telefoon start wel gewoon op. Ik kan het alleen nu zien als een ipod en niet meer een telefoon. Wat ik dus wel heel graag weer zou willen.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:24

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

fedele schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 17:05:
Ik zie dat ik wel gewoon mijn IMEI nog heb in mijn Play.
De telefoon start wel gewoon op. Ik kan het alleen nu zien als een ipod en niet meer een telefoon. Wat ik dus wel heel graag weer zou willen.
Wat bedoel je dan met niet meer bellen? Heb je wel verbinding?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• fedele
Ik heb geen verbinding meer met de profider. En kan er dus niet meer mee bellen of sms'en. Ook lijkt hij de configuratie niet te willen onthouden als ik hem opnieuw opstart. Hij blijft dan weer zeggen om eerst de telefoon in te stellen voor het eerste gebruik.
Pagina: 1