Artikel dubbel ontvangen.

Pagina: 1
Acties:
  • 8.369 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimplySimon
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:02
Beste mede-tweakers,

3 mei jl. heb ik samen met een vriend een groot aantal computer onderdelen besteld. Sommige artikelen 1 maal, sommige 2 maal.

Na het ontvangen van onze bestelling kwamen we tot de ontdekking dat we het 1 maal bestelde moederbord 2 keer hebben ontvangen. We hebben toen gelijk de factuur en betaling gecontroleerd op persoonlijke fouten. Conclusie: we hebben het moederbord ten onrechte dubbel ontvangen.

De volgende dag hebben we gelijk de webshop gebeld en het verhaal uitgelegd. De mevrouw achter de telefoon wist niet wat te doen in deze situatie en verzocht ons maar om het terug te sturen. We hebben de mevrouw vriendelijk verteld dat we dit niet zien zitten i.v.m. de kosten en risico's. Ze was het met ons eens en ging voor een oplossing zoeken.

Daarna is er het volgende mailcontact geweest:

Goedemorgen .....,

Dank u wel voor de eerlijke melding, en onze excuses voor het ongemak.

Het pakket kan door u teruggestuurd worden naar ....
De verzendkosten krijgt u uiteraard vergoed.
Als u mij een mail stuurt na de verzending met daarin de gemaakt kosten en uw rekeningnummer, dan storten we dit z.s.m. terug.

Het pakket kan ook opgehaald worden bij u.
Dit kan op elke werkdag, echter dient u hiervoor de gehele dag beschikbaar te zijn.
We kunnen niet aangeven hoe laat de TNT komt.

Voor de eerlijke melding willen we u graag bedanken door u voor een volgende order gratis (standaard)verzendkosten aan te bieden.
Bij een volgende order mag u deze mail replyen met vermelding van uw nieuwe ordernummer.
Ik zal dan de verzendkosten verwijderen.

Graag verneem ik van u of u het pakket zelf naar ons terugstuurt, of dat het opgehaald dient te worden bij u.

Ik hoop u hiermee voldoende ingelicht te hebben.
Als u nog vragen heeft, verneem ik dit graag van u.

Met vriendelijke groet,
....

Beste ...,

Allereerst bedankt voor het snelle contact.

Ik begrijp dat dit een lastige situatie is maar ik ben nog niet helemaal tevreden met de oplossing. Ik heb geen tijd om de gehele dag thuis te blijven om te wachten op een postbode (maandag en dinsdag is er wel iemand aanwezig van 9 uur t/m 2 uur in de middag). Om het pakket zelf te verzenden zie ik niet zitten omdat er in jullie algemenen voorwaarden staat dat de koper het risico draagt voor het retourneren.

6.2 Indien de koper de overeenkomst ingevolge artikel 5.1 van deze voorwaarde wenst te ontbinden, dient de koper dit schriftelijk (via e-mail,brief of fax) aan Azerty te melden.
De koper dient het product- na aanvraag ven een rma nummer - te sturen naar Azerty vastgesteld retour adres. De koper dient in dit geval zelf de kosten van en het risico voor het verzenden te dragen.

Daarnaast lijkt het mij handiger als jullie zelf een doos op sturen met verzendkosten en beschermingsmateriaal.

Mvg..

Dit mailcontact heeft plaatsgevonden op 10-05-2012. Tot op heden hebben we geen reactie meer ontvangen.

Het liefst stuur ik een mail met het verzoek om binnen 14 dagen en correcte oplossing te ontvangen. Zonder oplossing beschouwen we ons als eigenaar.

In hoeverre heb ik het recht om dit te doen en zijn er überhaupt rechten voor de ontvanger bij dubbel ontvangen artikelen?

Alvast bedankt voor het meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Hoeveel moeite is het om 't spul even op 't postkantoor af te gooien? Jij draagt toch geen risico, het ding is immers niet vna jou, je hebt er niet voor betaald dus je krijgt er ook geen schade van mocht 't ding onverhoopt kwijtraken (en zo heel groot is die kans nu ook weer niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Als zij zegt dat je het mag retourneren, dan mag ik hopen dat ze dat risico toch ook zelf dragen. Overigens is er ook geen sprake van het artikel wat je aanhaalt, want jij ontbind geen overeenkomst, je stuurt iets terug op verzoek.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Niet om naar te doen, maar waarom verzend je het niet verzekerd? Dan is TNT de zorgdrager, jij hebt mooi bewijs dat je het hebt verstuurd en Azerty blij dat ze het hebben ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-05 17:07

Mattie112

3780wP (18x 210wP EC Solar)

Beetje vreemd verhaal, jij maakt netjes melding en dan gaan ze jou aansprakelijk stellen? Gewoon opsturen die hap of even afgeven bij de buren (als die wel de hele dag thuis zijn) om het op te laten halen.

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 458284

Het is ook niet de moeite om iets te verzenden lijkt mij. Maar het lijkt me logies dat een klant geen kosten hoeft voor te schieten voor verzending. (Azerty heeft geen antwoordnummer) De klant woord hier met een probleem opgezadeld. UPS kan bijvoorbeeld gewoon op een aangegeven tijd langskomen om een pakketje op te halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimplySimon
Bedankt voor jullie reacties. Ik weet dat ik deze mogelijkheden heb. Echter is de aard van mijn vraag niet wat de mogelijkheden zijn om het product daar te krijgen, maar wat mijn rechten zijn in het stellen van een termijn etc.

Zie de laatste zinnen: "Het liefst stuur ik een mail met het verzoek om binnen 14 dagen en correcte oplossing te ontvangen. Zonder oplossing beschouwen we ons als eigenaar.

In hoeverre heb ik het recht om dit te doen en zijn er überhaupt rechten voor de ontvanger bij dubbel ontvangen artikelen?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimplySimon
Anoniem: 458284 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:03:
Het is ook niet de moeite om iets te verzenden lijkt mij. Maar het lijkt me logies dat een klant geen kosten hoeft voor te schieten voor verzending. (Azerty heeft geen antwoordnummer) De klant woord hier met een probleem opgezadeld. UPS kan bijvoorbeeld gewoon op een aangegeven tijd langskomen om een pakketje op te halen!
Zo zie ik het ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99190

Volgens mij ben je gewoon een goede reden aan het zoeken om het allemaal maar te houden. En nu heb je dit geopend in de hoop op steun. Stuur dat spul gewoon terug man en wacht lekker even op die 8 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online

Tens

No 24 hours, no 3 or 100 days.

SimplySimon schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:03:
Bedankt voor jullie reacties. Ik weet dat ik deze mogelijkheden heb. Echter is de aard van mijn vraag niet wat de mogelijkheden zijn om het product daar te krijgen, maar wat mijn rechten zijn in het stellen van een termijn etc.

Zie de laatste zinnen: "Het liefst stuur ik een mail met het verzoek om binnen 14 dagen en correcte oplossing te ontvangen. Zonder oplossing beschouwen we ons als eigenaar.

In hoeverre heb ik het recht om dit te doen en zijn er überhaupt rechten voor de ontvanger bij dubbel ontvangen artikelen?"
een correcte oplossing heb je al ontvangen:
-zelf terugsturen, en de verzendkosten worden vergoed, of laten ophalen.
met als bedankje geen verzendkosten bij een volgende bestelling.

Wat jij nu wilt heet waarschijnlijk gijzeling.
Ik kan me voorstellen dat je het recht hebt om niet te melden dat je iets ontvangen hebt wat je niet besteld hebt, maar als de verzender achter de fout komt denk ik dat je wel verplicht bent om mee te werken aan het herstellen van de fout.

[ Voor 18% gewijzigd door Tens op 22-05-2012 16:14 ]

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:08

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Anoniem: 99190 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:07:
Volgens mij ben je gewoon een goede reden aan het zoeken om het allemaal maar te houden. En nu heb je dit geopend in de hoop op steun. Stuur dat spul gewoon terug man en wacht lekker even op die 8 euro.
Getuige ook de zin: Zonder oplossing beschouwen we ons als eigenaar.

Ze geven je een oplossing, blijkbaar wil jij een perfect geformuleerde oplossing, alle overige 'oplossingen' zijn blijkbaar niet akkoord.

Je maakt even een sticker, verzend verzekerd, scan bonnetje in en stuur deze, je krijgt je geld, opgelost.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-05 15:49

Marando

Muziekje?

SinergyX schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:11:
[...]

Getuige ook de zin: Zonder oplossing beschouwen we ons als eigenaar.

Ze geven je een oplossing, blijkbaar wil jij een perfect geformuleerde oplossing, alle overige 'oplossingen' zijn blijkbaar niet akkoord.

Je maakt even een sticker, verzend verzekerd, scan bonnetje in en stuur deze, je krijgt je geld, opgelost.
Hier sluit ik me volledig bij aan. Stuur het gewoon terug, ze betalen je de verzendkosten toch terug? Het is niet zo dat je even €300,= moet voorschieten, het gaat om nog minder dan 10 euro.

De tijd die je besteed hebt om deze thread te openen had je mijn inziens wel beter kunnen besteden.. (op het postkantoor bijvoorbeeld! ;) )

Afgezien daarvan heb ik wel respect voor het feit dat je het eerlijk hebt gemeld, I like that! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een beetje kinderachtige reacties hier!

Waarom zou je bij Azerty melden dat ze een product te veel hebben verstuurd als je er vervolgens op uit bent om het product te houden? Daarnaast word er duidelijk een oplossing aangeboden in de mail

Maandag en dinsdag is er wel iemand aanwezig van 9 uur t/m 2 uur in de middag). Daarnaast lijkt het mij handiger als jullie zelf een doos op sturen met verzendkosten en beschermingsmateriaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

SimplySimon schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:03:

Je hebt geen recht om een termijn te stellen, zij bieden redelijke oplossingen gezien de aard van het product en het formaat. Dan heb je rechtswege daar aan te voldoen. Je kan niet een termijn stellen om het te houden, jij hebt iets wat van hen is en zij hebben dus een vordering op jou als je niet redelijkerwijs meewerkt.

Dus nee, er is geen kans dat je het mag houden :)

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 369769

Omdat je er geen slecht gevoel aan wilt overhouden en toch lekker houden natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystie
  • Niet online
Je hebt een product ontvangen, wat niet van jou is. Je hebt de eigenaar van het product kennis gegeven, dat jij het product per ongeluk heb toegestuurd gekregen. Winkel bied aan om het op hun kosten terug te sturen ( Welliswaar achteraf vergoed). Het product en de verantwoordelijkheid hierover ligt op dit moment gewoon bij de winkel.

Dus gewoon versturen met de post. Jij hebt je verantwoording genomen en deze eindigt bij het versturen van het pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372172

Gewoon terugsturen,is vrij simpel .Alle argumenten om het niet te doen vind ik echt onzin.. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimplySimon
Marando schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:32:
[...]

Hier sluit ik me volledig bij aan. Stuur het gewoon terug, ze betalen je de verzendkosten toch terug? Het is niet zo dat je even €300,= moet voorschieten, het gaat om nog minder dan 10 euro.

De tijd die je besteed hebt om deze thread te openen had je mijn inziens wel beter kunnen besteden.. (op het postkantoor bijvoorbeeld! ;) )

Afgezien daarvan heb ik wel respect voor het feit dat je het eerlijk hebt gemeld, I like that! :)
Ik denk dat we het allemaal met elkaar eens zijn dat terugsturen een goede oplossing is. Dit stel ik zelf ook voor. Echter is er ook sprake van een gevoel wat achter blijft door de manier van het behandelen van je klant. De klant doet een eerlijke melding, de accountmanager mailt met het verzoek om het terug te sturen of het op te laten halen. Klant wil het binnen iets andere voorwaarden retourneren of laten ophalen en vervolgens reageert de accountmanager niet meer op de klant. We doen 2 voorstellen die mij inziens heel redelijk zijn.

Persoonlijk had ik mijn klant na de laatste mail gewoon even gebeld en samen een passende oplossing gezocht. Misschien zegt dit meer over mij dan over de afhandeling, dat is dan zo.

Ik heb zojuist de accountmanager gevraagd om een reactie. Ik ga er van uit deze z.s.m. te ontvangen. Hierin heb ik geen termijnen o.i.d. genoemd. We zullen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:54

Mavamaarten

Omdat het kan!

Wat had je verwacht dan, dat je het extra moederbord mocht houden? Natuurlijk willen ze dat je het terugstuurt, en dat lijkt mij ook gewoon het juiste om te doen... :F

[ Voor 19% gewijzigd door Mavamaarten op 22-05-2012 16:53 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-04 18:21
Je krijgt toch ook duidelijk waardering en daarom een bedankje? Ik snap het punt niet zo. Wil je meer? Wil je nog een extra vindersloon?

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Redelijk voorstel geboden? Jij noemt dit redelijk?
Daarnaast lijkt het mij handiger als jullie zelf een doos op sturen met verzendkosten en beschermingsmateriaal.
Je vraagt hun om een lege doos met verpakkingsmateriaal naar jou te sturen, om deze vervolgens weer retour te sturen én daarvan de kosten vergoed krijgt.

Wat heb je gedaan met de originele doos? Als zij daar producten mee versturen zal die ruim voldoende zijn om er ook iets mee terug te sturen. Enige punt ter discussie is de mate van verzending (extra aanspr, aangetekend, express etc). Het AV punt wat jij aanhaalt gaat helemaal niet op, jij hebt geen overeenkomst met hun, laat staan een ontbindende voorwaarde.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkiFan
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:13
Gewoon terugsturen. Eigenaar kun je pas worden na verloop van 20 jaar, je bent namelijk houder niet te goeder trouw.

Nonsensical line goes here <---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-05 14:51

V3g3ta

Fueled by Games!

Hier snap ik ook niet zo veel van, ga gewoon een pakket op de post doen, paar dagen later heb je je verzendkosten terug. Waarom moeilijk gaan lopen doen?! :?

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzios
  • Laatst online: 17:57

Tazzios

..

SimplySimon schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:47:
[...]

Ik denk dat we het allemaal met elkaar eens zijn dat terugsturen een goede oplossing is. Dit stel ik zelf ook voor. Echter is er ook sprake van een gevoel wat achter blijft door de manier van het behandelen van je klant. De klant doet een eerlijke melding, de accountmanager mailt met het verzoek om het terug te sturen of het op te laten halen. Klant wil het binnen iets andere voorwaarden retourneren of laten ophalen en vervolgens reageert de accountmanager niet meer op de klant. We doen 2 voorstellen die mij inziens heel redelijk zijn.

Persoonlijk had ik mijn klant na de laatste mail gewoon even gebeld en samen een passende oplossing gezocht. Misschien zegt dit meer over mij dan over de afhandeling, dat is dan zo.

Ik heb zojuist de accountmanager gevraagd om een reactie. Ik ga er van uit deze z.s.m. te ontvangen. Hierin heb ik geen termijnen o.i.d. genoemd. We zullen zien :)
Welke 2 voorstellen doe je dan? Ik lees alleen dat je hun voorstel afwijst vanwege een algemene voorwaarde die totaal niet van toepassing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 15-05 17:46

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Klant wil het binnen iets andere voorwaarden retourneren of laten ophalen
Dat is nou precies de kern.

Er wordt gevraagd om iets terug te sturen waarna jij 2x de verzendkosten terugkrijgt (nu en bij een volgende bestelling). Bedrijf blij en jij krijgt een spreekwoordelijk '+'' je achter je naam zeg maar. Dan ineens ga je de voorwaarden lezen en besluit je om zelf regels te bepalen van het terugsturen.

Azerty is nu nog best coulant, maar ik kan me voorstellen dat ze zeggen 'hou maar en hier heb je een factuur voor het 2de moederbord' .

Stuur het gewoon terug en ga niet lopen miepen.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimplySimon
Jullie zijn duidelijk. Kan iemand hier een slotje op zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
SimplySimon schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:59:
Jullie zijn duidelijk. Kan iemand hier een slotje op zetten?
Eerlijk gezegd ben ik wel benieuwd wat je voor reactie van Azerty hebt ontvangen en wat je zelf van plan bent om te gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimplySimon
Mijn plan is het moederbord bij Azerty te krijgen.

We vinden het inmiddels allemaal heel normaal dat we bij het bestellen van kleding het gratis opgestuurd krijgen en gratis kunnen retourneren. Ga maar eens een dagje bij het postkantoor staan om te zien wat er allemaal wordt geretourneerd. Webshops weten heel goed hoe ze dit kunnen faciliteren. Een retour formulier wordt 9 van de 10 keer al toegevoegd aan de bestelling. Andere webshops vragen aan de klant om een retour procedure in te zetten en sturen vervolgens een retour formulier toe. Is het zo moeilijk voor Azerty om op onze mail te reageren met een retour formulier? Dat hoeft toch geen 14 dagen te duren?

Misschien hebben ze deze mogelijkheid niet, prima, maar laat dat dan even weten. Ik wil alles voor ze doen, maar zij hebben een probleem niet ik. Nogmaals; ik wil het moederbord bij Azerty krijgen, daarom heb ik ze in eerste instantie gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Je kan de ene handel niet met de andere handel vergelijken. Iets met marges enzo.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

SimplySimon schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 17:27:

We vinden het inmiddels allemaal heel normaal dat we bij het bestellen van kleding het gratis opgestuurd krijgen en gratis kunnen retourneren. Ga maar eens een dagje bij het postkantoor staan om te zien wat er allemaal wordt geretourneerd. Webshops weten heel goed hoe ze dit kunnen faciliteren. Een retour formulier wordt 9 van de 10 keer al toegevoegd aan de bestelling. Andere webshops vragen aan de klant om een retour procedure in te zetten en sturen vervolgens een retour formulier toe. Is het zo moeilijk voor Azerty om op onze mail te reageren met een retour formulier? Dat hoeft toch geen 14 dagen te duren?

Misschien hebben ze deze mogelijkheid niet, prima, maar laat dat dan even weten. Ik wil alles voor ze doen, maar zij hebben een probleem niet ik. Nogmaals; ik wil het moederbord bij Azerty krijgen, daarom heb ik ze in eerste instantie gebeld.
Op electronica zitten extreme lage marges op, bij kleding zitten gigantisch hoge marges op.

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-05 14:51

V3g3ta

Fueled by Games!

Ik wil alles voor ze doen, maar zij hebben een probleem niet ik.
Weet je dit zeker? ;)

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:20

Als je het moederboard bij azerty wilde krijgen had je hem ingepakt, een briefje erbij gedaan met de tekst "Deze had ik niet besteld noch betaald" en was het klaar. Nu heb je een belachelijk topic geopend, voor niks.

Ze stellen je nergens aansprakelijk, ze bieden je gratis verzendkosten aan op je volgende bestelling EN ze hebben je bedankt. Uit al je berichten blijkt niet dat je meer wil, maar alleen maar moeilijk aan het doen bent omdat ze niet reageren op je emails.

Sommige mensen.. :F

Ohja, je rechten voor het stellen van een termijn.. het lijkt me duidelijk dat je zelf mag kiezen of je hem vandaag opstuurt of volgende week.. als zij 'm maar ontvangen, toch!?

Je plichten? Op dat artikel zijn volgens mij de algemene voorwaarden niet van toepassing, je hebt het moederboard immers nooit gekocht.

Nogmaals.. :F

[ Voor 9% gewijzigd door nubcaek op 22-05-2012 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-05 08:37
Jeetjemina, lijkt het wel of hier geen stukje menselijkheid aan te pas komt en dat de TS voor elke verichte handeling wil vergoed worden. Je vraagt Azerty om een doos op te sturen? Heb je zelf geen doos in huis, of de doos waarmee het product naar jou gestuurd is?

"Het liefst stuur ik een mail met het verzoek om binnen 14 dagen en correcte oplossing te ontvangen. Zonder oplossing beschouwen we ons als eigenaar."

Volgens mij is er een zeer correcte oplossing geboden, dat Azerty niet van te voren weet hoelaat PostNL langs komt kunnen zij toch ook niets aan doen? En bij mij in de buurt komt PostNL altijd rond 16.00, ik denk dat iedereen wel een beetje "vaste" tijd heeft dat de pakketjes bezorgt/opgehaald worden. En anders ff langs het post kantoor brengen? Of moet daar ook een kilometervergoeding + uurtje factuurtje bij?

Het enigste wat op te merken valt is dat Azerty nog niet gereageerd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07:59

boesOne

meuh

Echter is er ook sprake van een gevoel wat achter blijft door de manier van het behandelen van je klant.
Ik heb zojuist Azerty maar gemaild dat behalve de klant ook de lezer van jouw topic achterblijft met ''een gevoel''.. Of ze daar niet even asap wat aan kunnen doen! :*)

Ik kreeg een mail terug met een bedankje en het verzoek je aan te moedigen het pakketje snel terug te sturen.. *O*

Echter nu lees ik in de voorwaarden dat als tijdens het terugsturen de boel kwijtraakt dat ik dan aansprakelijk ben. -O- Nou, het zij dan zo.. Ik stel voor dat jij het terugstuurt en mij aansprakelijk stelt als het kwijt raakt :w gutteguttegut

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdjnl
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-05 16:46
Wat is eigenlijk het probleem? Door het melden van de vergissing heeft de koper aan zijn verplichtingen voldaan. Als de verkoper zijn moederbord terug wil, zal hij daarvoor zelf actie moeten ondernemen. De ontvanger heeft aangegeven wanneer men bij hem terecht kan. Als de webshop het ding graag opgestuurd wil krijgen, dan uiteraard tegen voorwaarden die topicstarter hieraan verbindt, bijvoorbeeld: voor rekening en risico van de webshop bij vooruitbetaling te voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythx
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-01 20:31
Ts twijfelde ergens over en startte een topic. Hij formuleerde iets een beetje ongelukkig en krijgt hierdoor de volle laag.

Mensen, doe niet zo kinderachtig. Ts, goedzo dat je het eerlijk meldt. Volgende keer gewoon verzekerd opsturen en de kosten declareren, dan heb je geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:01

13art

Moderator Mobile
[...]
Klant wil het binnen iets andere voorwaarden retourneren of laten ophalen en vervolgens reageert de accountmanager niet meer op de klant.
Maar de voorwaarden zijn toch sowieso al anders?
Jij draait al niet op voor de kosten, en het betreft ook niet een RMA, zoals in de voorwaarden vermeld staat.

Ik snap echt het probleem niet zo goed. Gewoon verzekerd opsturen, is iedereen gedekt voor de kosten mocht er onverhoeds toch iets fout gaan, en jij krijgt ook nog eens netjes die vezendkosten terug. Jij blij want jij bent via verschillende kanten gedekt en je krijgt de verzendkosten terug en Azerty blij want die hebben het moederbord terug.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Djeez! Hoe moeilijk kan je het jezelf maken:

https://onlineverzendservice.postnl.nl/Shipment

Je kan kiezen hoe laat ze het opkomen halen en je krijgt een label dat je het verstuurd hebt. Je hoeft zelfs geen adressticker te maken, dat doe tante pos ook nog voor je.

*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mythx schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 02:33:
Ts twijfelde ergens over en startte een topic. Hij formuleerde iets een beetje ongelukkig en krijgt hierdoor de volle laag.
Bullshit, hij heeft inderdaad netjes een mail gestuurd naar Azerty maar blijkbaar verwacht hij dat ze langs komen met een taart en slingers en dat hij een waardebon krijgt van 2000 euro.

Als TS echt zo'n goede burger was dan had hij het pakketje al opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-04 16:08
ik zou het zoals de TS vermeld graag even zwart op wit zetten dat je zelf geen verantwoordelijke bent voor de verpakking en verzending, want als het beschadigt wil jij er geen omkijken naar hebben natuurlijk. Natuurlijk verzekerd verzenden kan, maar daar wordt over azerty niet over gerept ook dit zou ik even willen weten of ze die gaan vergoeden of dat ze alleen het standaard bedrag vergoeden.

ik zou zeggen bel er nog 1 x heen.

en voor de rest https://onlineverzendservice.postnl.nl/Shipment wat Heppieboedah ook al zei.

@SinergyX vermoedlijk is de inpak doos een doos van 2 x 2 meter of iets dergelijks geweest en dus veel te groot voor een heel klein pakketje. je kunt moeilijk de onderdelen in de doos van het product verzenden ivm diefstal of het niet weder verkoop mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

dezejongeman schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 08:03:
Natuurlijk verzekerd verzenden kan, maar daar wordt over azerty niet over gerept ook dit zou ik even willen weten of ze die gaan vergoeden of dat ze alleen het standaard bedrag vergoeden.
Uit de topicstart:
Als u mij een mail stuurt na de verzending met daarin de gemaakt kosten en uw rekeningnummer, dan storten we dit z.s.m. terug.
Dus gewoon verzekerd versturen en eventuele parkeerkosten (bij het postkantoor) kan je ook gewoon in rekening brengen, dus het enige wat het kost is een klein beetje tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarno
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-05 15:39
Je hebt het niet gekocht, er zijn dus geen voorwaarden.
Wat verwacht je nu precies? Dat Azerty speciaal voor jou een postbusnummer gaat opzetten?

Tip: Verplaats je eens in een ander.
Jij zult ook vast en zeker wel eens fouten gemaakt hebben.
Neem aan dat je daar net als Azerty je excuses voor aanbiedt en dat je vergoedt wat nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-05 23:45
de perfecte oplossing. Als je echt moeilijk gaat doen over bezorgen en naar postkantoor brengen. ups of koeriersdienst die komen wanneer jij wilt. Je krijgt netjes een bon en klaar. Bonnetje krijg je die stuur je op naar azerty iedereen blij. Als naar het postkantoor+inpakken enzo inderdaad teveel moeite is ;)

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythx
Anoniem: 99190 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 07:45:
[...]

Bullshit, hij heeft inderdaad netjes een mail gestuurd naar Azerty maar blijkbaar verwacht hij dat ze langs komen met een taart en slingers en dat hij een waardebon krijgt van 2000 euro.

Als TS echt zo'n goede burger was dan had hij het pakketje al opgestuurd.
Nee, wat jij zegt is bullshit. Je moet niet zo overdrijven, dat slecht echt he-le-maal nergens op. Hij wil zekerheid zodat hem niet straks een oor aan genaaid wordt. Er zijn genoeg webshops die het niet zo nauw nemen met crediteringen en dergelijke.

Dus doe niet zo kinderachtig met je hyperbolen en probeer of mee te denken of gewoon niet te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Ulysses

Niet van jou

Aan TS: Azerty is een bonafide winkel, die zijn allang blij dat je het meld. Ze naaien je geen oor aan. Gewoon verzenden met ontvangstbevestiging, 6,95 Basispakketje dus, die je terugkrijgt.
Zoals je het nu doet heeft dat moederbord al meer gekost dan die ooit gaat opleveren.

Ken ik jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mythx schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:54:
Dus doe niet zo kinderachtig met je hyperbolen en probeer of mee te denken of gewoon niet te reageren.
Lees nu nog eens de TS goed, er doet hier niemand kinderachtig behalve de TS zelf.

Zijn eindvraag is immers duidelijk, en niet kloppend met jou 'visie'.
Het liefst stuur ik een mail met het verzoek om binnen 14 dagen en correcte oplossing te ontvangen. Zonder oplossing beschouwen we ons als eigenaar.

In hoeverre heb ik het recht om dit te doen en zijn er überhaupt rechten voor de ontvanger bij dubbel ontvangen artikelen?

[ Voor 38% gewijzigd door SinergyX op 23-05-2012 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Ulysses schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:04:
Azerty is een bonafide winkel,
Resultaten uit het verleden.... ;)
Maar opzich heeft de TS wel een punt met het feit dat hij verantwoordelijk is voor de verzending, hoewel in dit geval Azerty met een vervoerder komt waarmee het verstuurd kan worden, dus dan ligt bij hun de verantwoordelijkheid, maar gewoon aangetekend versturen dan kan je ze een "bewijs" overleggen dat je iets hebt verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:25
Typisch gevalletje van jammer.
Het gemakkelijkste was dit niet te melden en doorgaan met je leven.

Bedrijven hebben dit soort "verliezen" gecalculeerd in de prijs, immers daar betaal je voor. Het gemakkelijkste wat geweest was is een 2 maanden wachten, en indien geen bericht is het item waarschijnlijk afgeboekt in de administratie als correctie voorraadtelling.

Misschien vinden mensen mij hier makkelijk in, maar mijn mening is als een bedrijf dit soort fouten maakt ligt het risico (en dus ook de kosten) bij hen. Geen optimaal order/pick proces. (Zo heb ik een keer een dubbele Wii gekregen, waarvan ik vermoed dat 2 verschillende personen dezelfde picklijst hadden uitgedraaid).

Uiteraard heb je aan mijn antwoord nu niet zoveel, maar als het om Azerty gaat zou ik er ook op vertrouwen dat ze je geen oor aannaaien, de keren dat ik bij hun hebt besteld/RMA heb gehad is dat altijd correct afgehandeld.

[ Voor 14% gewijzigd door Ikke_Niels op 23-05-2012 10:20 ]

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ikke_Niels schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:19:

Misschien vinden mensen mij hier makkelijk in, maar mijn mening is als een bedrijf dit soort fouten maakt ligt het risico (en dus ook de kosten) bij hen. Geen optimaal order/pick proces. (Zo heb ik een keer een dubbele Wii gekregen, waarvan ik vermoed dat 2 verschillende personen dezelfde picklijst hadden uitgedraaid).
Maar als er een keer iets mis gaat wat nadelig voor jou is sta je het hardst te schreeuwen zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythx
SinergyX schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:13:
[...]

Lees nu nog eens de TS goed, er doet hier niemand kinderachtig behalve de TS zelf.

Zijn eindvraag is immers duidelijk, en niet kloppend met jou 'visie'.

[...]
Ok, kom ik je in tegemoet. De TS nam een beetje een arrogante houding aan wat betreft zijn rechten. Maar om te zeggen dat de TS verwacht dat hij een dikke cadeaubon krijgt en whatnot slaat gewoon nergens op.

@TS: Heb je ondertussen teruggemaild dat je het verzekerd zal opsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:47

immetjes

HIER is BERN-E

TS: Azerty betaalt dus de verzekerde verzending (€8,05) en bovendien hoef je de volgende keer geen verzendkosten te betalen.

Prima oplossing van Azerty....En nu niet meer zeuren, moederbord doos in grotere doos, met oude kranten opvullen en afleveren bij de Bruna of AH. Sjonge zeg.

Edit: Mooi.

[ Voor 3% gewijzigd door immetjes op 23-05-2012 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimplySimon
immetjes schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:27:
TS: Azerty betaalt dus de verzekerde verzending (€8,05) en bovendien hoef je de volgende keer geen verzendkosten te betalen.

Prima oplossing van Azerty....En nu niet meer zeuren, moederbord doos in grotere doos, met oude kranten opvullen en afleveren bij de Bruna of AH. Sjonge zeg.
Goedemorgen ..,

Vreemd, mijn collega ... heeft blijkbaar vanuit mijn naam (tevens fout gespeld, ...?) de standaard mail gestuurd bij een pakket te veel.
Ik kan me herinneren dat ik dit met haar heb besproken na uw telefoon en mail.

Onze excuses voor deze late reactie.

We hebben twee opties:

We kunnen het ophalen of u kunt het retour sturen.

In het geval van retour sturen bent u verder niet verantwoordelijk.
Want dit is geen RMA geval.

Ik hoor graag of u bereid bent deze retour te sturen.

Eventueel mag u het pakket ook meenemen naar uw werk of afgeven bij bijvoorbeeld uw buren.
Dan kunnen we het daar ook afhalen.

Ik hoor graag of u bereid bent deze retour te sturen of dat wij het af kunnen halen op een adres naar uw keuze.

Als u nog vragen heeft, verneem ik dat graag.

Met vriendelijke groet,

..
Azerty verkoop

Pakket gaat vandaag op de post en daarmee klaar :)

Bedankt allemaal voor jullie reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:49
Waarom moeten mensen echt overal een probleem overmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_Niels
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:25
Anoniem: 99190 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:24:
[...]

Maar als er een keer iets mis gaat wat nadelig voor jou is sta je het hardst te schreeuwen zeker?
Uiteraard ga je dan je gelijk halen, immers zoals ik zeg: dat zit ingecalculeerd bij de winstmarge, niets vreemds aan. Anders zouden we de producten tegen kostprijs kunnen kopen....

User Error -- Please Replace User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Ikke_Niels schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:56:
[...]

Uiteraard ga je dan je gelijk halen, immers zoals ik zeg: dat zit ingecalculeerd bij de winstmarge, niets vreemds aan. Anders zouden we de producten tegen kostprijs kunnen kopen....
Ik denk dat jij een verkeerd beeld hebt van de winstmarge bij veel webshops ;) Natuurlijk moet een gezond bedrijf dergelijke risico's incalculeren, maar dat gaat wel ten koste van andere, want daarna moeten de prijzen wel wat omhoog om de gemaakte kosten te kunnen verhalen. Want in principe is het te vergelijke met winkeldiefstal (in de context van de kosten van een missende product).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mental
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10-2020
Beste oplossing voor Azerty is gewoon op een vaste tijd een koerier (al dan niet TNT / UPS) langssturen om het op te halen.
Dat je hiervoor de hele dag thuis dient te zijn is onzin, het kost ze misschien meer om een tijd af te spreken maar dat is probleem van de TS weer niet.
Aan de andere kant, verstuur dat ding verzekerd en loop niet zo te zeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:04
Wat een ongenadige jankerds heb je toch tegenwoordig :r
Stuur gewoon dat moederbord op en schiet die 8 euro voor.

Sjongejonge, al te zielig voor woorden dat je de algemene voorwaarden voor retourneren erbij gaat halen als je iets op hun verzoek terugstuurt. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Simple Simon Says:

Simple Simon met a pieman,
Going to the fair;
Says Simple Simon to the pieman,
Let me taste your ware.

Says the pieman to Simple Simon,
Show me first your penny;
Indeed I have not any.

Simple Simon went a-fishing,
For to catch a whale;
All the water he had got,
Was in his mother's pail.

Simple Simon went to look
If plums grew on a thistle;
He pricked his fingers very much,
Which made poor Simon whistle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sommige mensen hier op Tweakers zijn echt te triest voor worden
matthijst schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:05:
Wat een ongenadige jankerds heb je toch tegenwoordig :r
Stuur gewoon dat moederbord op en schiet die 8 euro voor.

Sjongejonge, al te zielig voor woorden dat je de algemene voorwaarden voor retourneren erbij gaat halen als je iets op hun verzoek terugstuurt. :X
Als je goed gelezen zou hebben geeft SimplySimon aan dat hij het heeft verzonden!
SimplySimon schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:34:
[...]

Pakket gaat vandaag op de post en daarmee klaar :)
En deze meneer heeft al helemaal geen leven 8)7
210667 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:32:
Simple Simon Says:

Simple Simon met a pieman,
Going to the fair;
Let me taste your ware.

Says the pieman to Simple Simon,
Show me first your penny;
Indeed I have not any.

Simple Simon went a-fishing,
For to catch a whale;
All the water he had got,
Was in his mother's pail.

Simple Simon went to look
If plums grew on a thistle;
He pricked his fingers very much,
Which made poor Simon whistle.
Gelukkig zijn er ook nog normale mensen die met je meedenken en niet allemaal doelloze opmerkingen maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27535

Een beetje inlevingsvermogen in de verschillende situaties brengt mensen een heel eind :)

Koper meldt het netjes, maar is ongemakkelijk bij mogelijke risico's. Begrijpelijk toch?
Winkel geeft een retourprocedure (2 zelfs) en een extraatje waarmee ze goodwill tonen. Begrijpelijk toch?

De rest is iets wat even ergens is blijven liggen, en een klein verschil in hoe ernaar gekeken wordt. De winkel ziet een standaardprocedure, de klant een mogelijk probleem als iets kwijtraakt. Niemand heeft verkeerde bedoelingen.

De suggestie van verzekerd verzenden is dan denk ik een goede. Áls er dan iets misgaat is het afgedekt. We hoeven mensen toch niet voor van alles uit te maken als ze het juiste willen doen maar wat onzeker zijn over de risico's? Best begrijpelijk dat daar over wordt gedacht. De een doet dat áls het misgaat, de ander voorkomt dat liever. Geen reden om TS zo af te branden.

Ik kan wel de juridische kant ook gaan uitlichten, maar ook die komt uiteindelijk neer op wat al is voorgesteld.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 27535 op 23-05-2012 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ictinteresse
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-05 20:17
Biedt ze aan om UPS te gebruiken als postbedrijf.
Daar kan je aangeven dat ze tussen 9uur en 2 uur moeten komen.
Wellicht dat je oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midas.e
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-04 16:01

Midas.e

Is handig met dinges

Nvt. Meer dan 1 pagina.

[ Voor 84% gewijzigd door Midas.e op 23-05-2012 23:54 ]

Hacktheplanet / PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:40

mphilipp

Romanes eunt domus

Moeilijk doen voor gevorderden...dit gaat toch nergens over? Ook bang om over te steken zeker?

System 1” is fast, instinctive and emotional; “System 2” is slower, more deliberative, and more logical.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Midas.e schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 23:53:
Wil je soms een vindersloon krijgen oid?
Dat heeft hij gehad, de volgende bestelling krijgt hij de verzendkosten gratis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agorias
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-04 07:54
Het is volgens de wet niet toegestaan om jezelf ongerechtvaardigd te verrijken ten koste van een ander.

http://www.wet-online.nl/BW6/212.html

Je mag jezelf dus niet als eigenaar beschouwen na een periode van twee weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-05 16:29
Sc0rPi0N schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 16:57:
[...]

Dat is nou precies de kern.

Er wordt gevraagd om iets terug te stu...
^ Eensch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotech86
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-05 12:09
Hij had gewoon nooit melding moeten maken. Heb ik ook een keer gehad bij een spel dat ik besteld had 2x ontvangen :) mooi gehouden (A).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-08-2024
Als ze daar ooit achter komen ben je gewoon strafbaar, stelen heet dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-04 23:25
mphilipp schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 23:55:
Moeilijk doen voor gevorderden...dit gaat toch nergens over? Ook bang om over te steken zeker?
Een admin geeft aan om wat inlevingsvermogen te tonen, en vervolgens ga jij rustig verder met de TS verder afbranden. :? Normaal reageer ik niet op dit soort flauwe posts, maar de jouwe slaat kant noch wal. Wat wil je nu eigenlijk? Je bereikt er toch niks mee om zo te reageren of wel?

Dan nog over de mensen die denken het recht te hebben om ''gevonden'' producten te kunnen houden, er is al meerder malen in dit topic gezegd dat dit tegen de wet is. Hier lopen te verkondigen dat jij het pakket mooi zou houden, kun je dan ook beter voor jezelf houden niet? We hoeven niet te weten dat jij een webshop maar al te graag een oor aannaait. Verplaats je eens in een ander. Je zou het zelf ook prettig vinden als jij in een zaak werkt en je maakt een fout waar je gelukkig op wordt geattendeerd, bijvoorbeeld omdat je te veel geld terug geeft, of iets anders dat nadelig is voor je (eigen) zaak.

Ik zal vast uitgemaakt worden voor heilig boontje, wat me niet zou verbazen gezien het kinderachtige niveau wat hier door sommigen heerst. Ik kan in ieder geval met een gerust hart slapen ;).

[ Voor 46% gewijzigd door Royeboi op 25-05-2012 01:43 ]

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:40

mphilipp

Romanes eunt domus

Royeboi schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 01:38:
[...]
Een admin geeft aan om wat inlevingsvermogen te tonen, en vervolgens ga jij rustig verder met de TS verder afbranden. :? Normaal reageer ik niet op dit soort flauwe posts, maar de jouwe slaat raakt kant noch wal. Wat wil je nu eigenlijk? Je bereikt er toch niks mee om zo te reageren of wel?
Misschien is het mijn mening? Ik vind het gewoon moeilijk doen voor gevorderden. 3 fokking pagina's zeurpieten over een ding dat teruggestuurd moet worden en ingewikkeld doen over voorwaarden. Stuur dat ding terug en mier niet zo! Dat is mijn mening. Er wordt hier op een vreselijke manier moeilijk gedaan over NIETS. Punt.

En dat is mijn mening. Ik dacht dat we in een vrij land leefden. Staat het je niet aan, jammer dan. Sew be, ban me, whatever. Als we mensen in Egypte aanmoedigen om hun mening uit te spreken gaan we toch niet hier mensen de mond snoeren, wel? :+

Ik kan absoluut niet tegen mensen die a)geen beslissing kunnen nemen en b)een absoluut risicoloos leven willen leiden en bij het minste risico al helemaal overboord gaan om dat te voorkomen/uit de weg te gaan. Ga dan in een padded room leven en kom vooral niet buiten.

System 1” is fast, instinctive and emotional; “System 2” is slower, more deliberative, and more logical.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-04 23:25
mphilipp schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 07:56:
[...]

Misschien is het mijn mening? Ik vind het gewoon moeilijk doen voor gevorderden. 3 fokking pagina's zeurpieten over een ding dat teruggestuurd moet worden en ingewikkeld doen over voorwaarden. Stuur dat ding terug en mier niet zo! Dat is mijn mening. Er wordt hier op een vreselijke manier moeilijk gedaan over NIETS. Punt.

En dat is mijn mening. Ik dacht dat we in een vrij land leefden. Staat het je niet aan, jammer dan. Sew be, ban me, whatever. Als we mensen in Egypte aanmoedigen om hun mening uit te spreken gaan we toch niet hier mensen de mond snoeren, wel? :+

Ik kan absoluut niet tegen mensen die a)geen beslissing kunnen nemen en b)een absoluut risicoloos leven willen leiden en bij het minste risico al helemaal overboord gaan om dat te voorkomen/uit de weg te gaan. Ga dan in een padded room leven en kom vooral niet buiten.
Er is een verschil tussen je mening geven (waar discussieforums ook voor bedoeld zijn) en iemand continue bestoken met herhalende informatie die al tig keer genoemd is.

Het staat er ook totaal los van of ik het met je eens ben dat hier moeilijk wordt gedaan over zaken die ik zelf totaal geen probleem vindt. Ik begrijp persoonlijk de voorzichtigheid van de TS wel, je kunt al snel verantwoordelijk worden gesteld van iets waarvan je weet dat het niet jouw schuld is. Het is makkelijk gezegd dat hij volledig in zijn recht staat, het ook krijgen is een ander verhaal en de TS wil hierin duidelijk maken dat hij geen risico wil lopen. Hij houdt hierin gewoon alle opties open en probeert de zaak in zijn optiek zo goed mogelijk op te lossen, al denken de pessimistische mensen hier anders over. Je kunt er echter wel rekening mee houden dat de ander wat voorzichtiger en onzekerder is over zaken, niet iedereen hoeft even gemakkelijk te denken over zijn of haar verantwoordelijkheden. Dat jij hierin anders bent dan de TS betekent niet dat we vervolgens maar op die persoon in moeten praten met z'n allen op de manier waarop dat nu gebeurt. Het aantal ''fokking'' pagina's, zoals je dat zo netjes verwoord, bestaat voor een groter deel uit gemiep van mensen die zich om de kleinste dingen ergeren, dan dat er werkelijk gepraat wordt over het ''probleem''.

En Egypte hoef je er voor mij niet bij te halen, dat iemand je de mond probeert te snoeren maak je er zelf van, geheel jouw interpretatie. Ik plaats ook niet in elk bericht na een discussie ''we leven in een vrij land dus ik mag dat zeggen''. Beetje flauw en van geen verdere waarde voor het topic.

Nu stop ik ook want het is wel weer genoeg geweest over zo'n klein onderwerp. Zodra we nog een keer horen hoe het afgelopen is zou dit topic voor mij wel dicht kunnen in ieder geval.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22659

Ik denk dat het bestaansrecht van dit topic inmiddels is verdwenen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.