Schade aanrijding verhalen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokoe
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-07 14:42
Hi,

Ik zit met een lastige kwestie en vraag me af of wellicht hier iemand raad weet met het verhaal.

Donderdag 10 Mei is er bij mij een andere auto achterop gereden in de file. Hier gelijk langs de kant gezet en bij de eigen auto leek geen schade. Bij de andere auto was de bumper een flink eind naar binnen gedrukt en de motorkap iets ontzet. Op dat moment is er géén schadeformulier ingevuld. Wel zijn er telefoonnummers uitgewisseld zodat mocht er toch schade zijn er nog contact opgenomen kon worden.

Nu ben ik de week daarop toch nog maar naar een kennis gegaan die er wat meer verstand van had en die zei eigenlijk gelijk al dat er wel eens meer schade aan kon zitten dan gedacht. Volgende ochtend gelijk richting autoschade hersteller gegaan en die vertelde mij vrolijk dat er rond de 2.500 euro schade aan de auto zat.
Gelijk geprobeerd de dame van de aanrijding te bellen, niet bereikbaar. Na een paar keer in de volgende dagen proberen te bellen dan toch een sms ontvangen dat graag de vader er nog naar wou kijken. prima, gelijk gevraagd of dit direct kon > geen antwoord.

Nu vandaag eindelijk weer een antwoord terug gehad, zij had haar verzekering gebeld, en die zeiden doodleuk dat het er eigenlijk op neerkwam dat ik pech had. Het is namelijk zo dat de schade aan de bumper van de tegenpartij alweer hersteld is (geen bon, zwart gedaan door ex werkgever).

Nu zit ik dus met ruim 2.500 schade, en waarschijnlijk een tegenpartij die me hard uitlacht. Iemand enig idee hoe ik hier toch mijn schade kan verhalen ?

alvast bedankt,

Jerry

[ Voor 0% gewijzigd door Jokoe op 22-05-2012 14:38 . Reden: verduidelijking schadeherstel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-07 15:00
_jouw_ schade is alweer hersteld? Zonder bon? Dan heb je inderdaad pech, de andere partij kan nu nooit controleren of je daadwerkelijk schade hebt (gehad). Zelfs met bon lijkt het me stug dat ze het accepteren; dat is namelijk wel heel makkelijk frauderen. Even een bon in elkaar frunniken, klaar...

ALTIJD!!!!! een schadeformulier invullen. Altijd. Punt. Gewoon doen. En daarna de officiële taxatie afwachten voordat je het laat repareren. Doe je dat niet dan krijg je dus dit soort dingen...

[ Voor 16% gewijzigd door Paul op 22-05-2012 14:33 ]

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokoe
Sorry voor de verwarring, de schade aan de auto van de tegenpartij is alweer hersteld ( zonder bon)
Ik weet dat er ALTIJD een schadeformulier ingevuld moet worden, echter was dit mijn eerste aanrijding en was nog niet helemaal van de schrik bekomen. achteraf heel stom natuurlijk maarja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Eerste domme beslissing was geen schadeformulier in te vullen. Dat maakt het al heel wat moeilijker om het te verhalen, maar nog niet onmogelijk.

De tweede domme beslissing was om het zwart te laten repareren. Nu kan je elke vergoeding wel vergeten, zonder bon gaat geen enkele verzekeraar uitkeren natuurlijk, zeker niet als het schadeformulier óók nog eens ontbreekt. Bewijs maar eens dat alle schade is veroorzaakt door de aanrijding, en er al niet veel langer zat bijvoorbeeld.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Ah, in dat geval gewoon schadeformulier invullen en opsturen naar jouw verzekering. Als de tegenpartij niet mee wil werken aan het formulier dan vul je alleen het gezamelijke deel en je eigen deel in.

Aangezien de ander bij jou achterop is gereden is die persoon aansprakelijk (tenzij jij net van rijstrook verwisselde en ze daar getuigen van hebben) en zal de verzekeringsmaatschappij dus gaan verhalen bij (de verkzekeringsmaatschappij van) de ander.

Wat die ander met zijn/haar schade heeft gedaan is voor jouw (schade)verhaal niet interessant :)

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkels
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-10-2024

Wokkels

Het lekkerste zoutje

Inderdaad. Jij legt de kwestie bij jouw verzekeraar neer en die vecht het uit met de verzekeraar van de tegenpartij. Ze kunnen zeggen wat ze willen, maar die dame is gewoon aansprakelijk voor jouw schade en dat kan gewoon verhaald worden. Dus even een belletje naar jouw verzekering om te vragen of ze een schadeformulier willen hebben (waarschijnlijk wel).
[...]dat ik pech had. Het is namelijk zo dat de schade aan de bumper van de tegenpartij alweer hersteld is
Vooral deze zin begrijp ik niet. Het herstellen van schade van de tegenpartij staat volledig los van het vergoeden van jouw schade. Slaat nergens op dus.

Permanent wintericon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokoe
Bedankt voor de snelle reacties :)

Is het echter niet zo dat als ik de gegevens van de tegenpartij niet invul dat zij het nergens kunnen claimen = geen kosten uitgekeerd ?

Overigens is het zo dat haar verzekeringsmaatschappij haar vertelde dat omdat haar schade al hersteld is zij geen bewijs hebben dat zij achterop geklapt is.

[ Voor 31% gewijzigd door Jokoe op 22-05-2012 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Je hebt neem ik aan de gegevens van de tegenpartij toen gewoon genoteerd, toch? Gewoon die invullen dus.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Je hebt minimaal hun telefoonnummer, met een beetje geluk wel meer (kenteken, woonplaats?) :)

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokoe
Helaas alleen een telefoonummer en voornaam, beste lijkt me dus om in eerste instantie toch nog even te proberen de dame in kwestie haar deel van het schade formulier in te laten vullen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkels

Wokkels

Het lekkerste zoutje

Jokoe schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:57:
Bedankt voor de snelle reacties :)

Is het echter niet zo dat als ik de gegevens van de tegenpartij niet invul dat zij het nergens kunnen claimen = geen kosten uitgekeerd ?

Overigens is het zo dat haar verzekeringsmaatschappij haar vertelde dat omdat haar schade al hersteld is zij geen bewijs hebben dat zij achterop geklapt is.
Dat zou mooi zijn zeg. Dus als zij geen schade had gehad maar jij wel dan kan je fluiten naar je centen omdat ze zogenaamd geen bewijs hebben :?
Af en toe zijn verzekeringsmaatschappijen echt uitschot en proberen ze overal onderuit te komen, dat blijkt maar weer.
Jokoe schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:01:
Helaas alleen een telefoonummer en voornaam, beste lijkt me dus om in eerste instantie toch nog even te proberen de dame in kwestie haar deel van het schade formulier in te laten vullen ?
Ja, als het even kan moet zij ook het schadeformulier invullen, maar je moet in ieder geval even haar kenteken hebben en weten waar ze verzekerd is (als ze niet wil meewerken).

[ Voor 27% gewijzigd door Wokkels op 22-05-2012 15:03 ]

Permanent wintericon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:12

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Maar als zij ontkent, geen schade heeft en geen formulier heeft ingevuld, hoe ga je dan bewijzen dat zij het geweest is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokoe
Dat is dus inderdaad precies het probleem, gelukkig ontkent de dame in kwestie het niet, alleen gaat het allemaal zeer traag en is er niet sprake van heel veel meewerking.

Ik heb haar net gesproken en vermeld dat ik mijn eigen verzekering heb gebeld en als wij beiden het schade formulier alsnog invullen en naar mijn verzekering sturen ( met rechtsbijstand ) dan gaan zij het verder bij haar maatschappij verhalen en oplossen. zij gaat het vanavond bespreken en kijken of we een afspraak kunnen maken.

Nu is het dus even afwachten hoe het verder gaat verlopen, ik hoop dat het snel opgelost word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkels

Wokkels

Het lekkerste zoutje

Jokoe schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:12:
Dat is dus inderdaad precies het probleem, gelukkig ontkent de dame in kwestie het niet, alleen gaat het allemaal zeer traag en is er niet sprake van heel veel meewerking.

Ik heb haar net gesproken en vermeld dat ik mijn eigen verzekering heb gebeld en als wij beiden het schade formulier alsnog invullen en naar mijn verzekering sturen ( met rechtsbijstand ) dan gaan zij het verder bij haar maatschappij verhalen en oplossen. zij gaat het vanavond bespreken en kijken of we een afspraak kunnen maken.

Nu is het dus even afwachten hoe het verder gaat verlopen, ik hoop dat het snel opgelost word.
Wat moet ze bespreken dan? Of ze het wel wil? Ik zou zeggen: ze heeft niets te willen.
Sowieso gaat jouw eigen maatschappij die schade aan je uitkeren, die ze dan vervolgens weer verhalen op de verzekering van de tegenpartij. Je moet er zelf alleen wel een beetje druk achter zetten, anders gebeurt er niets. Als ze niet meewerkt en de verzekering dus een probleem heeft met de verzekerde mag dat nooit betekenen dat jij niet schadeloos gesteld wordt. Dat is het probleem van de verzekeraar (tegenpartij) en niet het jouwe.

[ Voor 9% gewijzigd door Wokkels op 22-05-2012 15:24 ]

Permanent wintericon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:00

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wat ik raar vind, mischien weet ik precies hoe mijn auto eruit ziet, maar er zit toch wel erg groot verschil tussen:
bij de eigen auto leek geen schade
en
die vertelde mij vrolijk dat er rond de 2.500 euro schade aan de auto zat

Of je trekhaak is compleet naar binnen geschoten, maar zelfs een bumper (incl) spuiten kom je toch nooit op zo'n bedrag?

Zelfde geld heb jij gister bij inparkeren muurtje geraakt en probeer je dat nu alsnog op haar te verhalen (omdat zij immers fout was).

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 22-05-2012 15:30 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Je hebt altijd meer schade dan je denkt; auto's vallen tegenwoordig bij een klein tikje al uit elkaar...

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokoe
De schade is uitwendig niet te zien ( na heel erg goed kijken 1 piepklein sterretje in de verf). echter is de kokerbalk aan de achterzijde krom, is de bodemplaat van de kofferbak vervormd. bumperbalk krom en nog een paar chassis delen die krom zijn. vandaar de enorme kosten voor herstel. nu gaat het hier om een astra uit 99 dus de kosten ontstijgen de waarde van de auto = uitkering dagwaarde auto naar waarschijnlijkheid.

Het is nu even afwachten hoe het de aankomende 2 dagen gaat verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:24
SinergyX schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:26:
Wat ik raar vind, mischien weet ik precies hoe mijn auto eruit ziet, maar er zit toch wel erg groot verschil tussen:
bij de eigen auto leek geen schade
en
die vertelde mij vrolijk dat er rond de 2.500 euro schade aan de auto zat

Of je trekhaak is compleet naar binnen geschoten, maar zelfs een bumper (incl) spuiten kom je toch nooit op zo'n bedrag?

Zelfde geld heb jij gister bij inparkeren muurtje geraakt en probeer je dat nu alsnog op haar te verhalen (omdat zij immers fout was).
De plastic bumpers van tegenwoordig veren vaak gewoon weer terug waardoor er optisch vrij weinig aan de hand lijkt te zijn. Achter de bumper is vaak een hoop verbogen of zijn er bevestigingen afgebroken. Dit zie je pas als je de bumper verwijdert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:36
SMS sturen dat je graag haar volledige adres wilt hebben. Krijg je dat niet, dan direct aangifte doen van verlaten plaats ongeval zonder achterlaten voldoende naw gegevens.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

StevenK schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:38:
SMS sturen dat je graag haar volledige adres wilt hebben. Krijg je dat niet, dan direct aangifte doen van verlaten plaats ongeval zonder achterlaten voldoende naw gegevens.
En hoe wil je dan bewijzen dat ze er inderdaad bij betrokken is?

Want als ze dat bij een bezoek van de politie ontkent, is het gewoon jouw woord tegen het hare en kom je er niet echt veel verder mee lijkt me zo. De schade bij haar is immers al gerepareerd, dus bewijs het maar.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:04

DropjesLover

Dit dus ->

Jokoe schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:32:
De schade is uitwendig niet te zien ( na heel erg goed kijken 1 piepklein sterretje in de verf). echter is de kokerbalk aan de achterzijde krom, is de bodemplaat van de kofferbak vervormd. bumperbalk krom en nog een paar chassis delen die krom zijn. vandaar de enorme kosten voor herstel. nu gaat het hier om een astra uit 99 dus de kosten ontstijgen de waarde van de auto = uitkering dagwaarde auto naar waarschijnlijkheid.

Het is nu even afwachten hoe het de aankomende 2 dagen gaat verlopen.
Als dat soort balken en plaatwerk werkelijk krom zijn, dan sluit de bumper sowieso niet meer goed aan op de rest van de auto, dat moet gewoonweg te zien zijn. Schadeherstellers zijn imho ook vaak gewoon uitschot die een hoop beweren terwijl dat niet zo is, of absoluut minimaal en een hoofdprijs rekenen.

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:51

Standeman

Prutser 1e klasse

StevenK schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:38:
Daar is de TS natuurlijk ook schuldig aan ;)

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-07 16:42
DropjesLover schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:46:
[...]

Als dat soort balken en plaatwerk werkelijk krom zijn, dan sluit de bumper sowieso niet meer goed aan op de rest van de auto, dat moet gewoonweg te zien zijn. Schadeherstellers zijn imho ook vaak gewoon uitschot die een hoop beweren terwijl dat niet zo is, of absoluut minimaal en een hoofdprijs rekenen.
ja zo kan ik genoeg verhalen van schade herstel bedrijven.

"Meneer wilt u het wit of zwart betalen?"
"Ehm zwart?"
"Dan word het €500,-"
"Hoeveel is wit dan?"
"Dan betaald uw verzekering dus dan is het €1500".

Maar overigens zijn je kosten wel heel hoog terwijl er met het blote oog (die van jou) geen schade is te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokoe
Even een verduidelijking over de schade aan mijn auto:

De bumper zelf( het plastic) daar is vrij weinig aan te zien, alleen een klein sterretje. Nu is het wel zo dat in de kofferbak zelf wat schade te zien is, de plastic dorpel zie je aan beide zijden wat naar binnen komen, en als je de mat van de vloer haalt zie je direct dat het reservewiel klem ligt, waar er eerder ruim 2 vingers speling omheen was rondom. dit samen met schade die je onder de auto wel kunt zien ( het was mij niet opgevallen met snel kijken of het okay was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faxe
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-07 17:08
Zat je alleen in de auto of reed er toevallig iemand met je mee? Een passagier kan prima getuigen dat iemand tegen jouw auto is aangereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj1981
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-07 11:17
Ik vind dat je ons niet genoeg informatie hebt gegeven om je van fatsoenlijk advies te kunnen voorzien.

- heb je foto's gemaakt vlak na het ongeluk van jouw en haar auto?
- heb je het kenteken van haar auto?

Indien 2 keer ja, dan lijkt het me niet zo moeilijk:

- je vult jouw helft van het schadeformulier in, met haar naam, telnr en kenteken
- je geeft haar nog 1 keer de kans om haar deel van het schadeformulier in te vullen. doet ze dat, mooi, zo niet, maakt niet uit.
- je belt jouw verzekeraar om te vragen bij welke verzekeraar zij is verzekerd.
- je stuurt haar verzekering een brief waarin je haar aansprakelijk stelt, voegt schadeformulier bij, voegt foto's bij, en vraagt ze contact met je op te nemen voor taxatie en reparatie van de schade.

Ben zelf in februari aangereden, had toevallig geen schadeformulier in de auto liggen, auto was van verhuurbedrijf, die wilden niet alsnog een schadeformulier invullen. Het duurt allemaal wat langer, maar uiteindelijk alle schade (900 euro voor een bumper!) vergoed gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-11-2023

911GT2

en blazen maar!

Ik ben laatst ook van achteren aangereden.

Was onze rammelbak dus alleen WA verzekerd (zal bij jou ook wel zo zijn). Je dient de tegenpartij aansprakelijk te stellen. Gelukkig wilde mijn tegenpartij wel meewerken en hadden we een goed ingevuld schadeformulier.

Belletje naar de rechtsbijstandsverzekering was voldoende, die hebben het verder afgehandeld nog geen 3 weken later had ik het schadebedrag op mijn rekening. Ongeveer 95% van de aanschafwaarde van de auto _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05:11

TommyGun

Stik er maar in!

Ik snap echt niet dat mensen géén schadeformulier invullen. ALTIJD doen! Heeft de andere partij geen gegevens bij zich? Politie erbij!

[ Voor 4% gewijzigd door TommyGun op 23-05-2012 12:07 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Laatst online: 16-07 16:42
Je heb tegenwoordig ook gewoon smartphone apps zodat je er zelfs gelijk foto's bij kan toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Niet online
TommyGun schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:07:
Ik snap echt niet dat mensen géén schadeformulier invullen. ALTIJD doen! Heeft de andere partij geen gegevens bij zich? Politie erbij!
Precies, ook al is er geen schade zichtbaar, gewoon wel formulier invullen. Jij bent geen schade-expert. Zoals nu ook blijkt, schade is niet altijd zichtbaar aan de buitenkant....

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-07 16:54
Wat je altijd wilt noteren is iemands naam, telnummer (bel gelijk om te controleren), kenteken, en adres. Als diegene niet de eigenaar van de auto is, noteer je die gegevens ook.

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokoe
ik heb inderdaad helaas geen data van desbetreffende persoon behalve een telefoonnummer ( achteraf heel stom natuurlijk, net als het niet invullen van het schadeformulier.) Nog geen contact gehad jammer genoeg, we proberen het later vandaag nogmaals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218579

Maar heb je wel een kenteken ? En heb je foto's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokoe
Beide niet, de dame reageert opzich wel maar langzaam. Hopen dat ze bereid is tot het invullen van het formulier, besef zelf ook dat ik anders eigenlijk vrij weinig kans heb.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-06 08:10
Paul schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:41:
Ah, in dat geval gewoon schadeformulier invullen en opsturen naar jouw verzekering. Als de tegenpartij niet mee wil werken aan het formulier dan vul je alleen het gezamelijke deel en je eigen deel in.

Aangezien de ander bij jou achterop is gereden is die persoon aansprakelijk (tenzij jij net van rijstrook verwisselde en ze daar getuigen van hebben) en zal de verzekeringsmaatschappij dus gaan verhalen bij (de verkzekeringsmaatschappij van) de ander.

Wat die ander met zijn/haar schade heeft gedaan is voor jouw (schade)verhaal niet interessant :)
De ander is inderdaad schuldig maar het slachtoffer deed er niet moelijk over dus valt achteraf de ander niets te verwijten.

Wie zegt dat de schade aan de auto van de slachtoffer niet door een ander NA het ongeluk is toegebracht?

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218579

- Telefoonnummer even door google gooien?
- Direct bellen naar ontvangen sms...

Ook geen getuigen waarvan je gegevens hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
Anoniem: 218579 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 13:42:
- Telefoonnummer even door google gooien?
- Direct bellen naar ontvangen sms...

Ook geen getuigen waarvan je gegevens hebt?
Ook al waren er getuigen, op dat moment deed het slachtoffer niet moelijk. Case closed.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Gezien de dagwaarde van je auto zal je niet veel meer dan € 1000,- krijgen waarbij je je auto weer mag terugkopen effectief wordt er dus minder uitbetaald. Verder succes en hopen dat ze meewerkt anders is het een duur leermoment.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• worldfastest
  • Laatst online: 25-06 13:44
ZIe het als een duur leer moment. Pech gehad want nu is het een welles nietes spelletje die je niet kan winnen.

Als je ziet dat de andere auto zoveel schade heeft gaat er dan geen belletje rinkelen dat jij ook schade zou kunnen hebben? |:(

You only live once, so enjoy the ride.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
Ik had ook zo'n soortgelijk geval met als verschil dat de poltie erbij was geroepen. Omdat ik en de tegenpartij geen schadeformulie bij ons hadden zouden we het later die dag invullen. Ik besef nu dat de politie het ook had kunnen geven aan ons maar goed, ik was toen jong en goedgelovig.

Dezelfde avond tegenpartij gebeld om het formulier in te vullen: Hij deed opeens moeilijk en zei dat het mijn schuld was. Nu had ik alleen zijn nummer en kenteken dus ik kon niet bij hem op bezoek. Ik had gelukkig de namen van de agenten (getuigen) achterhaald via het politieburo en het hele verhaal in een brief aangetekend vertuurd naar de verzekering.

Het bedrag van 1000 gulden werd na enkele weken netjes gestort.

Wat ik wil zeggen is dat je het altijd kan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkels

Wokkels

Het lekkerste zoutje

Jokoe schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 13:40:
Beide niet, de dame reageert opzich wel maar langzaam. Hopen dat ze bereid is tot het invullen van het formulier, besef zelf ook dat ik anders eigenlijk vrij weinig kans heb.....
Nee, heb je wel gelezen? Je moet jouw deel gewoon invullen en sturen naar je verzekering. Laat hun het maar uitvechten verder. Je hebt zat kans, ook al heeft zij niets ingevuld. Het enige wat je even moet hebben is iets meer info over de dame in kwestie. Kijk ook naar het verhaal van Mandrake466. Zo ingewikkeld is het allemaal niet hoor :)

Permanent wintericon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokoe
Wokkels schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 13:55:
[...]

Nee, heb je wel gelezen? Je moet jouw deel gewoon invullen en sturen naar je verzekering. Laat hun het maar uitvechten verder. Je hebt zat kans, ook al heeft zij niets ingevuld. Het enige wat je even moet hebben is iets meer info over de dame in kwestie. Kijk ook naar het verhaal van Mandrake466. Zo ingewikkeld is het allemaal niet hoor :)
nu is alleen het probleem dat ik dus verder geen informatie heb, er waren geen getuigen, een collega reed een pak m beet 5 minuten achter mij maar die heeft het verhaal niet gezien en is niet gestopt.
En het achterhalen van gegevens? Ik heb gelijk toen ik nattigheid voelde al het nummer door google gehaald maar daar kwam geen resultaat uit. blijft dus alleen over het telefoonnummer, voornaam, dat het om een zwarte polo ( 2 modellen geleden) gaat en de tijd en locatie van het ongeval..... Daar zullen ze het denk ik niet voor doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkels

Wokkels

Het lekkerste zoutje

Jokoe schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 13:58:
[...]

nu is alleen het probleem dat ik dus verder geen informatie heb, er waren geen getuigen, een collega reed een pak m beet 5 minuten achter mij maar die heeft het verhaal niet gezien en is niet gestopt.
En het achterhalen van gegevens? Ik heb gelijk toen ik nattigheid voelde al het nummer door google gehaald maar daar kwam geen resultaat uit. blijft dus alleen over het telefoonnummer, voornaam, dat het om een zwarte polo ( 2 modellen geleden) gaat en de tijd en locatie van het ongeval..... Daar zullen ze het denk ik niet voor doen.
Dát begrijp ik, maar je zei dat het niet invullen van het formulier door de dame een probleem zou worden, maar dat is niet het geval, want dat hoeft helemaal niet. Overigens is ze verplicht bij haar verzekeraar elke schade te melden, buiten dat heeft ze al toegegeven. Het enige wat je nodig hebt is een kenteken, daar kunnen de verzekeraars alles wel mee achterhalen. Wil ze dat niet, aangifte doen van doorrijden na een aanrijding, en hopen dat het waarborgfonds nog wat uitkeert.

Permanent wintericon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 18:57

4bit

Onward, to futility!

Bel gewoon eens naar je verzekeringsmaatschappij, daarvoor betaal je ze ook ieder jaar voor. Die komen zo'n toestanden vaak genoeg tegen, dat die wel weten of je iets kan doen of niet. En welke stappen je kan ondernemen.

I'll do what I can, but expect very little.

Pagina: 1