Ja aanklikken en dan naar andere scherm schuiven...chaoscontrol schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 01:07:
Zijn er al apps waarmee je commando's kan instellen? Ik zie het eigenlijk nuttig zijn om een tab te kunnen "pakken" in mijn browser en hem zo naar het andere scherm te gooien. Dat soort dingen, kan dat al?
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Dat is niet half zo intuïtief als dat ik bedoel. Als dat je serieuze antwoord is denk ik dat je de potentie van dit soort technieken onderschat en moet ik je gelijk indelen in de categorie mensen 75+, die blijven ook met alles in hun oude manier van doen.MrBlueEyes schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 02:41:
[...]
Ja aanklikken en dan naar andere scherm schuiven...

Hoewel ik blij ben dat ik nu weer op mijn gewone toetsenbord aan het werk ben, heb ik wel het idee dat de muisbesturing via touchless zou kunnen wennen. Ik denk ook dat touchless de komende tijd nog wel verbeterd zal worden.
@chaoscontrol: Dat soort apps zou handig zijn. Ik zou VirtuaWin willen bedienen met de leap, en dat zou kunnen met een mapping van gestures naar toets-combinaties.
En jij moet niet direct reageren als een oud viswijf wat haar bezem kwijt is. Alle geaccepteerde apps staan op airspace. Staat het daar niet tussen, dan is het er nog niet.chaoscontrol schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 10:10:
[...]
Dat is niet half zo intuïtief als dat ik bedoel. Als dat je serieuze antwoord is denk ik dat je de potentie van dit soort technieken onderschat en moet ik je gelijk indelen in de categorie mensen 75+, die blijven ook met alles in hun oude manier van doen.
Ik weet dat er een hoop Leap applicaties tijdens de beta zijn gesneuveld omdat LEAP maar telkens die APIs bleef aanpassen. Daar werd je af en toe een beetje gek van. Zaten ook hele toffe projecten tussen, maar helaas.
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Lol, ja daarom heb ik natuurlijk ook dit apparaat gekocht. Als je hem aanklikt kan je hem zowat al naar ja andere scherm "gooien". Alleen gaat het nog niet zo soepel zoals je zou willen, omdat het dan meer schuiven is dan gooien.chaoscontrol schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 10:10:
[...]
Dat is niet half zo intuïtief als dat ik bedoel. Als dat je serieuze antwoord is denk ik dat je de potentie van dit soort technieken onderschat en moet ik je gelijk indelen in de categorie mensen 75+, die blijven ook met alles in hun oude manier van doen.
Kan je ergens instellen dat touchless for windows automatisch wordt opgestart trouwens? Ik dacht ff dat de sensor niet meer reageerde maar toen bedacht ik mij dat ik die app niet had opgestart.
[ Voor 13% gewijzigd door MrBlueEyes op 24-07-2013 11:53 ]
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Dat hebben ze volgens mij vergeten. Ik heb het even voor je nagevraagd. Het is een standalone app, doorgaans in C:\Program Files (x86)\Leap Motion\Touchless For Windows, dus daarmee zou je hem zelf in startup kunnen zetten.MrBlueEyes schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 11:50:
Kan je ergens instellen dat touchless for windows automatisch wordt opgestart trouwens? Ik dacht ff dat de sensor niet meer reageerde maar toen bedacht ik mij dat ik die app niet had opgestart.
Het is hier natuurlijk wel TweakersMueR schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 10:46:
[...]
En jij moet niet direct reageren als een oud viswijf wat haar bezem kwijt is. Alle geaccepteerde apps staan op airspace. Staat het daar niet tussen, dan is het er nog niet.
Ik weet dat er een hoop Leap applicaties tijdens de beta zijn gesneuveld omdat LEAP maar telkens die APIs bleef aanpassen. Daar werd je af en toe een beetje gek van. Zaten ook hele toffe projecten tussen, maar helaas.
Ik kan me zo voorstellen dat je een soort gestures verzint. Hand in het vlak steken, pinch beweging, en dan links of rechts "gooien".
Als je dat weet te koppelen aan "selecteer actieve tab > move to screen" ben je er al. Dat is een stuk intuitiever dan echt het tabje aan te wijzen etc.
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Ik was trouwens wel enigsinds verrast over het productiemodel. Op deze foto zit links mijn devkit aangesloten, rechts het productiemodel van een collega. Hoewel ze qua uiterlijk exact hetzelfde zijn (schijnbaar was mijn revisie kit de eerste met het uiteindelijke ontwerp), worden de productiedingen een stuk minder warm. Het werd af en toe echt gloeiend heet.
[ Voor 8% gewijzigd door MueR op 24-07-2013 14:56 ]
Helaas lijkt touchless for Mac totaal niet te werken...
hij zegt "opening", maar daarna gebeurt er helemaal niets en zie ook niets draaien.
De andere progs werken wel en ook naar behoren.. Osx 10.7.5 op een mid2009 macbook pro.
Ben benieuwd hoe hard de explosie van apps gaat zijn nu er overal uitgeleverd wordt.
De 70+ die er nu staan zijn toch nog wel wat beperkt, maar dat komt vast goed.
Ik wil 'm gebruiken voor presentaties. Airpoint is te installeren, maar vind ik niet zo mooi werken.
Heb ook geprobeert het met "Swish" geprobeert. Gestures werken prima...
Helaas in powerpoint geen mogelijkheid om een shortcut te koppelen aan "next slide"... gestures wil perse een shortcut met een command oid. alleen een > kan dus niet..
En in powerpoint krijg ik er geen custom shortcut aan gekoppeld... Iemand tips?
Straks na het werk maar eens thuis verder klooien en hopen dat touchless for mac nog wil gaan werken.
[ Voor 4% gewijzigd door sanderb op 24-07-2013 16:19 ]
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Voor nu is het niet meer als in gimmick wat mij betreft.
Ben het er wel mee eens. Ben er wat mee aan het stoeien geweest en ben tot het besef gekomen dat we nog heel veel geduld moeten hebben. Op dit moment lijkt het een moderne pc met uitsluitend wat dos en cga toepassingen.....CILLER schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 20:43:
Ik heb er net een beetje mee zitten spelen. Het apparaatje is leuk maar de toepassingen ontbreken nog echt.
Voor nu is het niet meer als in gimmick wat mij betreft.

* mrc4nl moet nog wachten tot ie verzonden word
ora et labora
Ik zie wel potentie, en ga ook wat simpele apps proberen te bouwen. Ik denk dat veel app bouwers teveel willen ineens, maar dat kan ook mijn interpretatie zijn.
Ik zou voor de eerste bruikbaarheid wat snelle gestures willen voor naast normale PC bediening. Dingen zoals met je hand voor je beeld langs vegen om te alt-tabben, met je hand draaien om volume te bedienen... zulk soort dingen.
QFTMueR schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 23:52:
Ik vind dat jullie zeuren. Het is gloednieuwe technologie. Bij de launch van de moderne smartphones waren er ook niet honderden/duizenden nuttige applicaties.
Ik heb 'm zelf niet, maar misschien binnenkort en een beetje mee gaan devven
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Er is wel een verschil tussen zeuren en constateren ! Als je constateren als zeuren ziet, tja....MueR schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 23:52:
Ik vind dat jullie zeuren. Het is gloednieuwe technologie. Bij de launch van de moderne smartphones waren er ook niet honderden/duizenden nuttige applicaties.
Heb ook eens wat reviews bekeken uit het buitenland. De conclusie was eigenlijk overal hetzelfde: te weinig practische toepassingen. Gewoon de tijd gunnen.
Toch vraag ik me wel wat af: ik heb begrepen dat er zo'n 10000 developpers paketten zijn verstrekt. Het resultaat ruim 70 app's. Doet me even achter de oren krabben

Heb ook de indruk dat velen gewoon een volwaardige en acurate muisvervanger verwachten en/of een dito vervanger voor het touchscreen. DAT zit er op dit moment nog (lang) niet in. Ik zou voor een dergelijke app wel wat geld over hebben. Niet voor "domme" spelletjes/demo's.
Ik zal het nog een keer zeggen dan... Tot versie 0.8 van de SDK, die half juni pas is gereleased, was de ondersteuning gewoon brak. Iets simpels als een swipe bestond niet, dat moest je zelf uitvogelen door frame voor frame te vergelijken. Verder heeft de API ook een aantal breaking changes gehad, wat het voor devvers ook niet makkelijker maakte. In mijn geval was het simpeler, het idee wat ik in mn kop had bleek in de praktijk gewoon niet lekker te werken.strokealpha schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 02:41:
Toch vraag ik me wel wat af: ik heb begrepen dat er zo'n 10000 developpers paketten zijn verstrekt. Het resultaat ruim 70 app's. Doet me even achter de oren krabben
Er zijn heel veel submissions gedaan naar Airspace, maar nog niet allemaal verwerkt. Het zou me ook niet verbazen als ze actief apps weigeren die niet helemaal 100% werken, juist om die negatieve eerste ervaringen te voorkomen.
Heb zelf ook een Leap Motion sinds gisteren. Even mee zitten spelen en trek dezelfde conclusie als de rest; hardware matig is het echt awsome, maar qua software moet het nog flink groeien! Het is vooral ook wennen om er mee om te gaan, merk met de spelletjes heel erg dat ik soms op de verkeerde positie bezig ben. Ben heel erg benieuwd wat de toekomst gaat brengen!
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800
Dat ook nog eens ja. Ik heb wel een paar dingen ontwikkeld, maar die hou ik nog even intern. A omdat er nog bugs in zitten, B omdat het toch voor ons als softwaretoko best een voorsprong van 6 maanden is met dat ding.Soepstengel schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 13:12:
Er zijn ook heel veel bedrijven die er mee aan de slag zijn gegaan en hun apps niet in de store zetten omdat ze het of niet waard zijn of omdat het heel specifiek voor een doel/toepassing is (bijvoorbeeld deze van Rhinofly: http://vimeo.com/66814196).
Zoiets is dan wel weer erg nice
Ik verwacht, na het zien van het filmpje van Rhinofly, en een langer filmpje: http://vimeo.com/67816383 dat er flink wat interactieve infopalen/reclamezuiltjes gaan komen die een Leap Motion hebben ingebouwd, daar zijn ze natuurlijk ook ideaal voor
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Die AirBeats zag ik ook overigens! Twijfel nog of ik hem ga kopen of niet. Heb inmiddels al weer 5 dollar uitgegeven aan apps die ik 1 keer bekijk en daarna niet meer op start, beetje zonde van het geld natuurlijk

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800
€ 91.98 ik weet niet of dit nu de preorder prijs is of de reguliere

ora et labora
Een weinig nuttige app verder voor mij, maar een beetje in de lucht kliederen is best vermakelijk en verrassend nauwkeurig
Als de API verder volwassen gemaakt kan worden zie ik nog wel nuttige zaken verschijnen.
Dat is de reguliere prijs. Heb hem eergister besteld:mrc4nl schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 23:50:
er was bljikbaar iets mis met mijn preorder. ik heb opnieuw moeten bestellen, mijn totale prijs was
€ 91.98 ik weet niet of dit nu de preorder prijs is of de reguliere
Leap Motion: €74,99
Shipping: €16,99 EUR
Totaaal: €91,98 EUR
Als het meezit heb ik hem vanavond \o/
zou het mogelijk zijn om bij een sim (Iracing) te gebruiken om bepaalde handelingen uit te voeren? (keystrokes nabootsen)
links/rechtskijken en pitstops regelen..
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
Bij mij nog niet, maar ben erg benieuwd wat het het uiteindelijke totaal bedrag zal worden.
Men is bij Leap Motion blijkbaar wel goed van vertrouwen. Ook die van mij is nog niet afgeschreven.Lumics schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 18:56:
Is bij iedereen die de pre-order heeft geplaats inmiddels ook al het bedrag van de Credit Card afgeschreven?
Bij mij nog niet, maar ben erg benieuwd wat het het uiteindelijke totaal bedrag zal worden.
[ Voor 9% gewijzigd door strokealpha op 26-07-2013 19:58 ]
Hier wel. €81,93 van Moduslink BVstrokealpha schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 19:54:
[...]
Men is bij Leap Motion blijkbaar wel goed van vertrouwen. Ook die van mij is nog niet afgeschreven.
Verder lijkt het rustig op het Leap front. We wachten af......

bestel je een half jaar van te voren, sturen ze een mail dat de gegevens niet zouden kloppen.
vul je de gegevens opnieuw in, bestel je een normale leap en niet voor de speciale prijs.
stuur je een mail met "wat is deze" - vijf dagen later - nog steeds geen antwoord, maar wel ondertussen een leap in huis. btw er staat op de factuur "DEV"

nouja dan maar openmaken in installeren, wil je een app kopen in de store , moet je opeens alle gegevens opnieuw invullen

ora et labora
Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
De reden waarvoor ik hem kocht is dat ik gemakkelijk op mijn Mac wilde gaan websurfen zonder vaak naar de muis te moeten grijpen om te scrollen,van pagina te switchen alsook handig in of uit te zoemen.
Natuurlijk wil ik de text invoer per keyboard blijven doen, zolang spraak input nog niet optimaal is.
Deze basis functionaliteiten werken in mijn optiek nog echt belabberd. het scrollen gaat veel te krampachtig met 2 vingers die je op een bepaalde positie in de cube moet houden. De herkenning van de 2 vingers gebeurt ook niet altijd goed. Dan nog het in en uitzoemen wat werkelijk nog dramatischer is.Je ziet het filmpje met de 2 handen i.c.m. 2 vinger pinch en de "OSX / IOS" 1 hand duim, wijsvinger pinch. Beiden werken 1 op de 50 keer !
Natuurlijk wil ik Leap en de App devs now wat tijd gunnen om te optimaliseren, maar ik heb nu al mijn bedenkingen voor de toekomst als ik zie dat er geen afspraken zijn gemaakt over universele basis movements die over alle apps hetzelfde zouden moeten zijn.
Tevens zijn de sensoren niet van dusdanige kwaliteit dat je in normaal kamerlicht het apparaat zonder horten of stoten kan gebruiken. Het moet wat schemeren alvorens de Leap op normale detectie mode gaat.
Wellicht lossen firmware en app updates deze problemen de komende tijd op, anders gaat ie bijna ongebruikt op de rommelmarkt weg voor een paar euro´s.
Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai
Klopt als een huppelkutSChief schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 23:33:
offtopic:
Laat me raden, je bedoelt Trisha Hershberger?

Al met al begin je zo zoetjes aan voorzichtig te concluderen dat de LM eigenlijk nog te vroeg op de markt is gezet. Een technisch fraaie innovatie met een pakket software wat gewoon nog te veel te wensen over laat.
Het zal er straks wel op uitdraaien dat er een relatief kleine harde kern in het apparaatje blijft geloven. Dan is het te hopen dat er mensen zijn met innovatieve ideeen op software gebied en deze tot uitvoering brengen omdat anders de kans bestaat dat de Leap Motion een roemloze dood zal sterven op Marktplaats of in de onderste bureaulade. Dat zou jammer zijn..
[ Voor 59% gewijzigd door strokealpha op 31-07-2013 19:18 ]
Hardware matig is het best een leuke techniek, hoewel mijn leapmotion erg warm wordt??
Software is een ramp, er zijn maar <100 apps en veel daarvan ook nog best pittig geprijsd voor een ontwikkelingsproduct.
Ik snap dat een dev. graag geld ziet uit een applicatie waar veel tijd in gaat zitten maar zo ga ik dus geen apps kopen als ik voor ±7 euro iets koop dat niet redelijk lijkt te werken ( revieuw op internet).
Laten we hopen dat we tegen het einde van dit jaar een verbetering zien in de software.
Een voorbeeld: zelf ben ik b.v. een liefhebber van Rail Simulator 2013. Het zou mooi zijn als ik de functies van de treinen zou kunnen bedienen via de leap. Binnen dit spel kan normaal gebruik worden gemaakt van keyboard, mouse, een speciale (kostbare) controller en een controller van een spelcomputer.
Uiteraard is er meer software waar zelf te bepalen functies verdraaid handig zouden zijn.
Aanwijzing voor een potentiele ontwikkelaar: Er moet van uit worden gegaan dat niet alle gebruikers "nerds" zijn.
(Voor Apple schijnt er iets dergelijks al te zijn. Nu graag nog voor het Windows en Linux platform.)
Het huidige aanbod voor de Leap is grotendeels niet wat de meesten voor ogen hebben/hadden toen ze besloten de Leap Motion aan te schaffen: het gros is met recht "spielerei" te noemen.
[ Voor 32% gewijzigd door strokealpha op 04-08-2013 00:32 ]
GameWAVE is eigenlijk wat die brakke Touchless app had moeten zijn IMHO. En had er dan ook gratis bij mogen zitten.
Verwijderd
Bij mij in elk geval niet. Gebruik de leap op dit moment vooral bij het surfen. Gaat met de dag beter. Als je er genoeg mee werkt komt er gewoon routine. GameWave ook aangeschaft. Voor deprijs hoef je het niet te laten. Vooral omdat dit een van de nuttigste toepassingen is tot nu toe.angstvallig stil in dit topic..... ligt het apparaat(je) bij de meesten alweer stof te happen...?
Ik wacht op sterke verbeteringen van de apps: App BetterTouch control en Touchless
Wellicht over een 6 maanden is ie bruikbaar voor surfen en basic handelingen in Mac OS
Ik hoop nog steeds op de killer app.
Weet iemand overigens hoe dat demo filmpje van windows 8 van leap zelf gerealiseerd is. Zijn ze van plan om de daarvoor benodigde software zelf uit te brengen? of is dat touchless wat we daar zien?
YouTube: Leap Motion With Windows
Nieuwe apps zijn volgens mij veel minder belangrijk dan integratie binnen bestaande software welke momenteel afhankelijk is van b.v. een echte muis (geen virtuele dus) en/of echte controller.Ik vind ook dat er erg weinig momentum meer achter zit. Er komen nauwelijks nieuwe apps voor uit.
Ik denk dat de ontwikkelaars het eigenlijke doel wat gemist hebben. Het gros van de gebruikers heeft geen behoefte aan hetgeen er tot nu toe aan 'gadgets" is uitgebracht. Zit me af te vragen of in dat opzicht wel degelijk marktonderzoek is gedaan. Uiteraard is het ook van belang dat b.v. game ontwikkelaars de mogelijkheden van de Leap integreren: daar zal dus nog wel het nodige lobbywerk aan te pas moeten komen.
Er zijn in de tussentijd wel heel veel updates verschenen, ben benieuwd naar jullie ervaringen.
De mijne staat te koop.CILLER schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:18:
In mijn geval stof happen. Tot er een killer feature is zal dat ook wel zo blijven vrees ik.
Galaxy S23 ultra / Galaxy TAB S5e / Surface Pro (i7-512-16)

Ik ben een mens van geduld. Heb meer dan een jaar (na pre order) op de leap gewacht. Kan dus ook nog wel een tijdje op DE oplossing wachten.
Uiteraard bestaat altijd nog de mogelijkheid dat ook ik uiteindelijk de handdoek in de ring gooi.......

Opzich zijn er nu best leuke toepassingen voor. Ik had bijvoorbeeld de Leap Motion ingesteld als powerpoint clicker. Maar het kost allemaal veel tijd en oefening, vandaar dat ik mijn Leap Motion maar te koop heb gezet. Toch zie ik er wel een soort toekomst in, maar dan vooral in combinatie met bijvoorbeeld een Oculus Rift, Kinect en Leap Motion combinatie.
Nadeel van de leap motion is dat je de bewegingen met je hand binnen het gezichtsveld/spectrum moet uitvoeren. Zoniet, werkt het niet/moeilijk. Met een oculus rift op je neus dan vrees ik dat je het spectrum nog minder zal zien en de leap motion als gevolg nog minder goed zal functioneren.FiXeR.nl schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:20:
Zelfs het topic is dood, de Leap Motion is leuk speelgoed, maar daar blijft het ook bij.
Opzich zijn er nu best leuke toepassingen voor. Ik had bijvoorbeeld de Leap Motion ingesteld als powerpoint clicker. Maar het kost allemaal veel tijd en oefening, vandaar dat ik mijn Leap Motion maar te koop heb gezet. Toch zie ik er wel een soort toekomst in, maar dan vooral in combinatie met bijvoorbeeld een Oculus Rift, Kinect en Leap Motion combinatie.
Ik hoopte dat ze sneller updates/bruikbare apps hadden uitgebracht met als gevolg dat het toestel wel kon wat het beloofde. Wat mij betreft is het te laat... de aandacht is weg.
Galaxy S23 ultra / Galaxy TAB S5e / Surface Pro (i7-512-16)
Jammer is het wel. Meer dan een jaar gewacht na de preorder plaatsen en dan blijkt het grotendeels een teleurstelling. Voor 1 ding gebruik ik de leap nog steeds: als ontlasting van mijn handen tijdens het websurfen. Daar heb ik dan ook behoorlijk wat handigheid in gekregen.shizoframia schreef op maandag 10 februari 2014 @ 13:59:
[...]
Nadeel van de leap motion is dat je de bewegingen met je hand binnen het gezichtsveld/spectrum moet uitvoeren. Zoniet, werkt het niet/moeilijk. Met een oculus rift op je neus dan vrees ik dat je het spectrum nog minder zal zien en de leap motion als gevolg nog minder goed zal functioneren.
Ik hoopte dat ze sneller updates/bruikbare apps hadden uitgebracht met als gevolg dat het toestel wel kon wat het beloofde. Wat mij betreft is het te laat... de aandacht is weg.
Voor de rest is het een nutteloos stukje speelgoed..........

Minority report style bediening gaat er uiteindelijk wel komen, of dat een nieuwe Leap is of iets anders is afwachten maar de eerste versie van dit soort dingen moet je meer als proof of concept zien. De eerste tablets verkochten ook niet als warme broodjes.
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
http://www.aliexpress.com...C-or-MAC/32375995512.html
Thanks, heb er meteen een besteld.Snoz Lombardo schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 10:40:
Voor de geïnteresseerden: Leap Motion hier verkrijgbaar voor $24 dollar.
http://www.aliexpress.com...C-or-MAC/32375995512.html
Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees
Aldus huisgenoot heeft de leap ook met de nieuwe software nog wat moeite met het identificeren van handen die het beeld in komen (in HMD-modus). Maar verder lijkt hij redelijk goed de houding van je hand te zien en met weinig vertraging.
Hij is wel echt klein zeg!
[edit]
Goed, volgende keer als er een apparaat op aliexpress staat, gewoon die kopen (en zo mogelijk het bedrijf spekken met een donatie). Naast verzendkosten komt er ook nog doodleuk een factuur achteraan voor >€30 voor de EU-BTW en "provisiekosten". Daar had ik een hele Leap van kunnen kopen op aliexpress!
Anyway, nu ook zelf getest en de tracking valt me wat tegen... óf het komt door de pinch-draw-demo. M'n duim en wijsvinger staken nog wel eens door elkaar heen, wat heel bijzonder is wanneer de camera's toch zien dat de vingers tegen elkaar aan zitten en niet in elkaar, laat staan door elkaar. En de vingers die niet goed in beeld zijn zijn wat springerig in hun houding.
[ Voor 41% gewijzigd door Flumble op 14-06-2016 23:42 ]
In DCS World werkt het bedienen van een virtuele cockpit al even goed en nu komt er ook vanuit DCS development support om wat rimpels glad te strijken.