Ik heb nu een htpc en zou deze willen ruilen/verkopen tegen een mac mini omdat deze een stuk kleiner is en ik deze dan achter mijn tv wil ophangen.
Nu wil ik weten of de mac mini die hieronder beschreven staat net zo snel is als mijn pc en of ik hier bluray films van groot formaat zonder haperingen mee kan afspelen.
ik zoek een mac mini met een 2,5 ghz processor werkgeheugen deze wil ik upgraden naar 8gb kost maar 50 euro en in de toekomst een ssd toevoegen. Ik heb op mijn htpc die ik nu in gebruik heb sabnzb, sickbeard en xbmc.
Specificaties van mijn htpc:
Behuizing: Antec Fusion Remote zwart + afstandsbediening
Voeding: Antec Earthwatts EA-380D Green
Moederbord: Gigabyte GA-MA785GMT-UD2H
USB 3.0: PCI-Express uitbreidingsmodule met 2x 3.0 USB
CPU: AMD Phenom II X4 965 Black Edition
CPU koeler: Scythe Big Shuriken cpu koeler €30,-
Intern geheugen: OCZ DDR3 PC3-14400 1800MHz Platinum Edition 4GB Dual Channel kit
Harddisk: 2X Samsung Spinpoint F3 HD103SJ 1TB = 2TB. Totaal
Videokaart: Saphire Radeon HD 5750, intern geheugen 1GB DDR5
Geluidskaart: ICIDU 7.1 PCI Sound Card MI-707210
DVD-brander: SAMSUNG SH-222 Dual layer brander zwart
Besturingssysteem: Microsoft Windows 7 Home Premium OEM NL 64BIT
Kan je bij apple software xbmc ook automatisch op laten starten heb it nu ook en vind het ideaal en terwijl ik wat aan het kijken ben download die automatisch voor mij afleveringen die ik nog niet heb gezien.
Ik hoor het graag.
Nu wil ik weten of de mac mini die hieronder beschreven staat net zo snel is als mijn pc en of ik hier bluray films van groot formaat zonder haperingen mee kan afspelen.
ik zoek een mac mini met een 2,5 ghz processor werkgeheugen deze wil ik upgraden naar 8gb kost maar 50 euro en in de toekomst een ssd toevoegen. Ik heb op mijn htpc die ik nu in gebruik heb sabnzb, sickbeard en xbmc.
Specificaties van mijn htpc:
Behuizing: Antec Fusion Remote zwart + afstandsbediening
Voeding: Antec Earthwatts EA-380D Green
Moederbord: Gigabyte GA-MA785GMT-UD2H
USB 3.0: PCI-Express uitbreidingsmodule met 2x 3.0 USB
CPU: AMD Phenom II X4 965 Black Edition
CPU koeler: Scythe Big Shuriken cpu koeler €30,-
Intern geheugen: OCZ DDR3 PC3-14400 1800MHz Platinum Edition 4GB Dual Channel kit
Harddisk: 2X Samsung Spinpoint F3 HD103SJ 1TB = 2TB. Totaal
Videokaart: Saphire Radeon HD 5750, intern geheugen 1GB DDR5
Geluidskaart: ICIDU 7.1 PCI Sound Card MI-707210
DVD-brander: SAMSUNG SH-222 Dual layer brander zwart
Besturingssysteem: Microsoft Windows 7 Home Premium OEM NL 64BIT
Kan je bij apple software xbmc ook automatisch op laten starten heb it nu ook en vind het ideaal en terwijl ik wat aan het kijken ben download die automatisch voor mij afleveringen die ik nog niet heb gezien.
Ik hoor het graag.
[ Voor 7% gewijzigd door patrickk006 op 22-05-2012 10:37 ]