Bundeltegoed, hoe werkt dat ?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcjambi
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 25-08 13:11
Hallo tweakers,

De titel zegt het eigenlijk al, ik zat net dus even op mijn tegoed te kijken van mijn mobiele abonnement ( want ik wil er nooit boven komen ) maar ik zag in hele kleine lettertjes bij mijn aankoop vacatuur dat ik mijn niet verbruikte bundel weer kan gebruiken de volgende maand. Alleen staat er wel mooi dat je eerst je nieuwe bundel tegoed moet verspelen voordat je de oude mag gebruiken. Heeft iemand hier misschien ervaring mee en kan mij dan vertellen hoe ik kan zien hoeveel ik tegoed heb van mijn oude bundel. Ik zit bij hi en heb een 2010 25c bundel met 1gb internet p/m onbeperkt snelheid.

Ik heb al wel zelf wat research gedaan op google maar daar vind je natuurlijk niets want de providers hebben liever dat je het niet verspeeld (dat bespaart hun natuurlijk weer.)

bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Heb je op de Hi-website niet gewoon een overzicht? Waar heb je zelf al gezocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q00101100
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 15:00
Je kunt op elke maandelijkse rekening (op Mijn Hi -> rekening online -> Rekening-specificatie) je tegoed bekijken. Daar staat je 'Tegoed uit vorige periode', dit is wat je de vorige maand over had. Ook staat er het 'Ongebruikt tegoed', dit is wat je deze maand over hebt gehouden en dus mee gaat naar de volgende maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcjambi
Hmm, ik zie alleen maar 'Tegoed deze periode', zie screendump

http://mcjambi.com/bestanden/5-22-2012%209-35-37%20AM.jpg

Klopt dit of moet ik dit melden bij HI ?

EDIT:

En mijn abonnement hebben ik naar 25c gezet laatste maand omdat ik zelf niet zoveel nodig heb maar ben wel benieuwd hoe ik mijn tegoed kan zien

[ Voor 31% gewijzigd door mcjambi op 22-05-2012 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q00101100
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 15:00
Bij mij ziet het er zo uit:

http://storage.pessimal.n...chtHiOngebruiktTegoed.png

Ik heb wel een ander abonnement, Hi b&s e25 student 2009, dat verklaart het verschil misschien.
Verder kan ik je helaas niet helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcjambi
Hmm.. oke, ik zal HI dan maar even opbellen en dan is het maar wat hun ervan zeggen. Ik zal het laten weten wat hun ervan zeggen. Toch bedankt
Pagina: 1