Wijziging User Review - rsmorenburg HaEs01

Pagina: 1
Acties:
  • 198 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaEs01
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-09 15:16
rsmorenburg bood een Intel Desktop Board Extreme Series DZ68BC aan en ik (haes01)was geinteresseerd en heb donderdag een bod gedaan via DM.
Hierop is positief gereageerd en afgesproken dat ik 'm kon ophalen op zondag. Zondag had ik na verschillende DM's nog niets gehoord van rsmorenburg en zodoende aangenomen dat hij het bord al verkocht had, de advertentie stond nl ook op al verkocht (dit kwam doordat de veilig afgelopen was)

Ik heb dus door mijn ongeduld een beoordeling gegeven die niet terecht is omdat ik zondag avond een DM van rsmorenburg kreeg dat ik het bord maandag op kon halen wat ik dus een paar uur geleden gedaan heb.

Mijn verzoek is nu om de beoordeling kompleet te verwijderen zodat ik een nieuwe en positieve beoordeling kan geven.

Al vast bedankt

Advertentie;
V&A aangeboden: Intel® Desktop Board Extreme Series DZ68BC

Beoordeling;
gallery: rsmorenburg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsmorenburg
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09-2020
Bovenstaande klopt helemaal en zou graag een positieve reactie ontvangen!
Ik geef hierbij akkoord voor het verwijderen van de negatieve te snel gegeven beoordeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaEs01
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-09 15:16
Ik geef ook akkoord voor het verwijderen van de te snel gegeven beoordeling en zou het graag goed maken met een positieve ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:01

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Kijk, zo zien we het graag. Done :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.