Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkroBatik
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09 00:10

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Topicstarter
Ik gebruik op dit moment mijn iphone om muziek te luisteren via de aux ingang van de autoradio. Dit werkt prima, alleen is het volume niet heel hard.

Op het moment dat ik een kabel gebruik die de aux van de dock stekker gebruikt, is het output volume veel hoger, heb je minder ruis en is de kwaliteit beter (kan door voorgaande punten komen).

Als ik de telefoon heb aangesloten op een aux (op welke manier dan ook) gaat het geluid van het bellen ook over de auto speakers en wordt de interne iphone microfoon gebruikt. Deze is helaas niet sterk genoeg om goed te kunnen gebruiken.

Vandaar dat ik opzoek ben naar een carkit of kabel die een externe microfoon heeft via de dock stekker en geluid via de aux van de dockstekker. Daarnaast zou het fijn zijn als deze ook gelijk oplaad natuurlijk.

Ik heb wel wat alternatieven gevonden, maar die voldoen niet of niet volledig aan mijn wensen. Weet iemand of wat ik zoek besta en zoja, waar ik dat kan kopen.

Belkon Caraudio Connect AUX Gebruikt de koptelefoon uitgang ipv dock.

Griffin Auto Pilot Super, maar mist een microfoon.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-10 14:12
Ik gebruik deze: http://www.allaboutphones...e-iPhone-beschikbaar.html

Volgens mij is die alleen niet erg goed meer verkrijgbaar. Deze heeft geen externe microfoon, maar werkt bij mij prima. Volgens gaat het geluid via een speakertje aan de achterzijde van de carkit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nilski
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-07-2021
Ik heb net de Belkin Tunebase FM Handsfree gekocht. Die kan je ook per aux aansluiten.
(ik heb geen aux vandaar FM..)
Deze heeft een ingebouwde mic en je kan tevens kiezen je BT headset te verbinden voor bellen.

[ Voor 28% gewijzigd door nilski op 23-05-2012 12:43 ]

WAZUUUUUUUP!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoGi_Berra
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 10:02
Optie voor een nieuw autoradio? Tegenwoordig zijn deze niet meer zo duur.

Kan je iPhone/iPod aansturen via de radio en carkit in 1? En je iPhone wordt natuurlijk meteen opgeladen :Y)

Ikzelf heb een Sony CDX-GT550ui

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-07 19:32
De TomTom Car Kit voor iPhone gebruik ik in de auto. Werkt perfect.
http://www.tomtom.com/nl_...kit%20voor%20iPod%20touch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zelf gebruik ik deze :

deze houd de iPhone vast op de voorruit en laat hem op.
Wat ik verder gebruik is een losse aux kabeltje om het geluid naar mijn radio door te sturen(die heeft dus aux), en de ingebouwde microfoon. Werkt prima voor mij. Muziek afspelen via radio, geluid van de beller via de radio en praten via de standaard microfoon. Daarnaast is deze set lekker geprijsd bij de Duitse Amazon/

Afbeeldingslocatie: http://www.onemorething.nl/uploads/community/d3db872ded46826a11657e7145b5289dd497b8d2_0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elcastel
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-10 09:41
Ik zit ook net te kijken naar een geschikte carkit. Ik zoek een beetje tussen de Parrot setjes, maar wil eigenlijk alle bediening via de iPhone houden. Dat ding hangt in het zicht in mijn auto en ik kan hem blind bedienen.

Het schijnt dat je de iPhone blijft bedienen als je de AUX gebruikt ? Is er die kennis hier op het forum aanwezig ? Ik ben ook benieuwd of Waze (navigatie) gewoon werkt met de gesproken berichten via zo'n set ? Als iemand een beter idee heeft qua carkits ben ik ook geïnteresseerd, zolang het maar via de ISO stekkers werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radeoxx
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:15
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 16:21:
zelf gebruik ik deze :

deze houd de iPhone vast op de voorruit en laat hem op.
Wat ik verder gebruik is een losse aux kabeltje om het geluid naar mijn radio door te sturen(die heeft dus aux), en de ingebouwde microfoon. Werkt prima voor mij. Muziek afspelen via radio, geluid van de beller via de radio en praten via de standaard microfoon. Daarnaast is deze set lekker geprijsd bij de Duitse Amazon/

[afbeelding]
Welke is dat?

SUZ-SWM80VA2 + ERSD-VM2D + DJG 200 WPS - PM voor Tibber Refferal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is de "Navigon iPhone 4/4S Design mount"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:24
bestellen van internet is veelal goedkoper als het gaat op kits?

[ Voor 88% gewijzigd door knakker2 op 10-06-2012 15:28 ]

Pagina: 1