Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-11 20:40
Een paar dagen geleden heb ik een samsung B5510 gekocht.Deze telefoon ligt mij goed in de hand en bevalt mij.Maar voor het momen wil ik daar nog geen internet op.

De provider geeft er voor gezorgt dat er geen internet verbinding is.
Nu zie ik wel aan mijn dagelijkse kost check(hoeveel je moet betalen) dat die stijgt

Ergens maakt die telefoon nog steeds verbinding met het internet ,waarschijnlijk de WIFI maar die zou normaal niet mogen werken,zonder dat ik die inschakel.

is er een manier om er voorte zorgen dat die telefoon helemaal geen verbinding meer maakt.
Want nu blijven de kosten oplopen en ik weet niet van waar ze komen.

ik wil die telefoon blokkeren voor het internet volledig.

ps: excussser mij als dit topic verkeerd staat

• Asterion
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:47
Wifi heeft niks te maken met je data verbinding van je provider. Dat staat ook los van je kosten.

Wat je kan doen is je APN instellingen verwijderen bij je instellingen, dan kan je gsm normaal geen verbinding meer maken via 3G maar wel nog via WIF.

• Deefje85
Hoe doe ik dat dan precies?? deze uitleg zoek ik juist.
Zou willen verzorgen dan al die verbindingen weg zijn

straks krijg ik een rekening van je weet wel ....Toren hoog

• Asterion
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:47
Instellingen - Draadloze en netwerkinstellingen - mobiele netwerken - naam toegangspunten

Daar staan je APN's in. Verwijder daar diegene voor internet.

• Deefje85
Dank je wel Asterion.

Hopelijk werk het nu en heb ik er geen last van.Zoniet laat ik het jou wel weten alsvast bedankt .