when an engineer thinks, it's not a brilliant mind that works, it's imagination that brings us revolutions
hi guys,
ben er al achtergekomen!
voor de personen die zelf in het bezit zijn van een Clevo/Sager/BTO/Xnotebooks laptop ect, probeer FN (blauwe letters onderaan toetsenbord en 1)dus FN+1 -> dit gooit bij mij de fans op 100%
ben er al achtergekomen!
voor de personen die zelf in het bezit zijn van een Clevo/Sager/BTO/Xnotebooks laptop ect, probeer FN (blauwe letters onderaan toetsenbord en 1)dus FN+1 -> dit gooit bij mij de fans op 100%
when an engineer thinks, it's not a brilliant mind that works, it's imagination that brings us revolutions
Verwijderd
Je had ook MSI Afterburner kunnen installeren. Dan kan je zelf instellen bij welke temperatuur de fans hoe hard moeten draaien.
dit werkte bij mij alleen bij de ventilator van de Videokaart, devan de processor blijft gewoon zachtjes draaien, verder wel handig programma voor laptops met een enkele ventilatorVerwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:47:
Je had ook MSI Afterburner kunnen installeren. Dan kan je zelf instellen bij welke temperatuur de fans hoe hard moeten draaien.
wel bedankt voor de reactie
Opzich is 90 graden nog een hele redelijke tempratuur voor een (laptop)videokaart als hij op vol vermogen moet draaien hoor... t wordt alleen zo warm op je schoot, dus wat dat betreft heb je een goeie oplossing gevonden
nou, dit valt reuze mee...volgens laser thermometor is de onderkant maar 28 graden onder prime & furmark..nu moet ik zeggen dat BTO dezr laptop een verdomt goeie koelingssysteem heeft meegegeven! full-load op 100%modus =76/78 graden max..stand auto =85/87 (gaat nooit zelf naar 100%->60% max?)Schumaster schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 08:36:
Opzich is 90 graden nog een hele redelijke tempratuur voor een (laptop)videokaart als hij op vol vermogen moet draaien hoor... t wordt alleen zo warm op je schoot, dus wat dat betreft heb je een goeie oplossing gevonden
Thnx voor alle coments! Ik ga hem volgende mamaand laten opsturen om er een i7-2920XM & GTX580M in te lsten instaleren..dan is het weer game on!
Pagina: 1