Script update functie

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaark
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 20:26
Hallo,

Ik ben opzoek naar een methode om een aantal sites zo snel mogelijk te updaten (bestanden). Ik heb een aantal sites lopen op het zelfde script en dat script breidt ik afentoe uit en ben het helemaal zat om zelf elke keer alle bestanden via ftp op de sites te zetten. (het is echt alleen maar uploaden, voor de rest hoeft er niks veranderd te worden). Is er hier iets handigs voor? De sites staan trouwens op dezelfde server waar ik root toegang toe heb.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Maak er een symlink van als ze allemaal op dezelfde server staan :?

Verder: Wat had je zelf al bedacht, gezocht, gevonden en/of geprobeerd? (Zie onze Quickstart). Ik geloof dat we je dat nu inmiddels toch wel vaak genoeg gevraagd hebben?

[ Voor 76% gewijzigd door RobIII op 21-05-2012 16:26 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaark
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 20:26
Thanks :) Alleen heb ik nu alles zo opgezet dat het op een aparte database loopt en 't is niet netjes in een framework gepropt maar staat gewoon overal door elkaar. Zo staat vrijwel alles al meteen in de root.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Dan symlink je alles behalve het bestand waarin de db credentials staan :)

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Hier staan heel wat goede tips: http://stackoverflow.com/...ci-cycle-for-php-projects

Als je dit goed inricht zou ik ook zaken als minification meenemen, is questie van 1 keer goed inrichten, en je hebt er dan hoop plezier van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barryvdh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 14:10
In plaats van je sites te verwijzen naar de bestanden, kan je ook al je domeinnamen naar dezelfde installatie verwijzen, en dan zelf kijken welk domein het is. Hoef je maar 1 script bij te houden steeds, en per nieuwe site alleen even een ander config bestandje inladen.
Pagina: 1