Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zoals je verwacht bij een high-end systeem, ga ik hem vooral gebruiken voor gamen.
Mijn systeem wordt dus enkel en alleen voor games, films kijken en internet gebruikt.
Met het systeem wil ik vooral
De nieuwste games kunnen draaien die er dit jaar aan zitten te komen.
dus gewoon een goed game pc, waar ik paar jaar mee vooruit kan gaan.
ik ben verslaafd aan 60 FPS
dus het zou mooi zijn als ik de meeste games op high/ultra settings met 60fps kan spelen.
Er zal niet overgeclocked gaan worden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wat de titel al zegt, zoek ik een pc van 1300 euro. maximaal 1400.
Dit bedrag is inclusief Windows 7 erbij en installatie van de hardware minimaal en bezorg kosten. Windows kan ik zelf ook wel installeren. Daarnaast wil ik alles bestellen in 1 winkel een Azerty, 4launch of Alternate(voorkeur).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
ik heb geen enkele randapparatuur nodig, momenteel neem ik al een heel lijstje mee:
Logitech G15 Oranje
Logitech G13
Logitech G35 headset
Logitech G500 muis.
en een goedkope Acer beeldscherm van 1920x1080
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
6 Of 8 GB intern geheugen minimaal.
een bertrouwbare SSD (ik heb een OCZ SSD hier liggen, maar is niet de snelste en niet zo betrouwbaar)
Nvidia videokaart GTX670 of GTX680 2GB editie minimaal.
Intel i5 2500k
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Mijn voorkeur gaat uit naar Intel en Nvidia hardware.
intel werkt altijd stabiel, heb wat AMD systemen gehad met problemen.
Nvidia heeft goede drivers en heeft daarnaast nog Digital viberance, dat ik echt ga missen op een AMD videokaart. Liever een single GPU kaart en geen SLI of Crossfire.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
een behuizing als een 500R is groot zat, ik wil geen monster hoge behuizing hebben, want hij staat al op een verhoging.
Tweede punt is dat alles goed gekoelt moet blijven. dus een mugen 2 rev B koeler lijkt me goed.
Zoals je verwacht bij een high-end systeem, ga ik hem vooral gebruiken voor gamen.
Mijn systeem wordt dus enkel en alleen voor games, films kijken en internet gebruikt.
Met het systeem wil ik vooral
De nieuwste games kunnen draaien die er dit jaar aan zitten te komen.
dus gewoon een goed game pc, waar ik paar jaar mee vooruit kan gaan.
ik ben verslaafd aan 60 FPS
Er zal niet overgeclocked gaan worden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wat de titel al zegt, zoek ik een pc van 1300 euro. maximaal 1400.
Dit bedrag is inclusief Windows 7 erbij en installatie van de hardware minimaal en bezorg kosten. Windows kan ik zelf ook wel installeren. Daarnaast wil ik alles bestellen in 1 winkel een Azerty, 4launch of Alternate(voorkeur).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
ik heb geen enkele randapparatuur nodig, momenteel neem ik al een heel lijstje mee:
Logitech G15 Oranje
Logitech G13
Logitech G35 headset
Logitech G500 muis.
en een goedkope Acer beeldscherm van 1920x1080
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
6 Of 8 GB intern geheugen minimaal.
een bertrouwbare SSD (ik heb een OCZ SSD hier liggen, maar is niet de snelste en niet zo betrouwbaar)
Nvidia videokaart GTX670 of GTX680 2GB editie minimaal.
Intel i5 2500k
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Mijn voorkeur gaat uit naar Intel en Nvidia hardware.
intel werkt altijd stabiel, heb wat AMD systemen gehad met problemen.
Nvidia heeft goede drivers en heeft daarnaast nog Digital viberance, dat ik echt ga missen op een AMD videokaart. Liever een single GPU kaart en geen SLI of Crossfire.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
een behuizing als een 500R is groot zat, ik wil geen monster hoge behuizing hebben, want hij staat al op een verhoging.
Tweede punt is dat alles goed gekoelt moet blijven. dus een mugen 2 rev B koeler lijkt me goed.
Angelo NL / Global Cargo VTC