Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Outlook handtekening niet in HTML-stijl bij beantwoorden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Ik heb een standaard Outlook handtekening gemaakt die bij nieuwe, beantwoorde en doorgestuurde e-mails eronder komt. (HTML-stijl)(Outlook2010).

Maar soms krijg ik een e-mail met een tekst zonder opmaak, Als ik die beantwoord of doorstuur komt de opmaak en afbeeldingen van de handtekening er niet bij.

Is het in te stellen, dat er wel een fatsoenlijke handtekening eronder komt? Zonder hem zelf handmatig te adden.

Alvast bedankt.

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Uiteraard niet met opmaak omdat dat niet ondersteund wordt. Je kunt de mail wel veranderen in HTML opmaak en dan je handtekening opnieuw invoegen, maar dat (het veranderen van Plain Text naar HTML voor een handtekening) is niet echt de bedoeling.

Je kunt beter zorgen dat je ook een fatsoenlijke Plain Text handtekening hebt. Als de automatische conversie van je HTML handtekening naar Plain Text niet genoeg is, dan kun je deze ook aanpassen;
http://www.msoutlook.info/question/456

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-10 22:55
Los daarvan, jij moet de wijze waarop de beoogde ontvanger zijn/haar mail wenst te doen niet willen beïnvloeden.

Als ik er voor kies om op mijn telefoon text-only mail te doen, dan is dat mijn keuze.
Als jij er dan voor kiest om een html only bericht te sturen, dan loop jij het risico dat ik geen kennis van jouw bericht neem.

Abort, Retry, Quake ???

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

aZuL2001 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 00:38:
Los daarvan, jij moet de wijze waarop de beoogde ontvanger zijn/haar mail wenst te doen niet willen beïnvloeden.
Dat mag ie lekker zelf weten
Als ik er voor kies om op mijn telefoon text-only mail te doen, dan is dat mijn keuze.
Als jij er dan voor kiest om een html only bericht te sturen, dan loop jij het risico dat ik geen kennis van jouw bericht neem.
Nee dat risico loop jij, door koppig te doen

Iperf

• aZuL2001
Fijn dat je zo met argumenten mee doet.

Volgens mij is het handig dat je bij het verzenden van een boodschap, ook rekening houdt met de ontvangende partij. Je kunt wel een bericht in bijvoorbeeld je beste Engels versturen, maar niet iedereen beheerst dat. Toch lastig als je ontvanger een fransman blijkt te zijn.

Maar misschien bekijk ik het heel erg ouderwets en is de trend tegenwoordig om het maar over de schutting te flikkeren zodat het niet meer jouw probleem is...

Abort, Retry, Quake ???

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Nee hoor ik draai het alleen maar om. Waarom mag jij een keus maken en moet iemand anders daar in mee gaan, en wil jij niet meegaan in andermans keus ?

Jij Maakt het tenslotte zijn probleem dat jij niet mee wil gaan met html in mail. terwijl je wel elke dag browsd op het web. je wil alleen geen html in mail. raar toch. het is niet alsof een modern email programma alles gelijk binnenhaalt van een remote server dat argument kan allang niet meer opgaan

[ Voor 50% gewijzigd door Fish op 24-05-2012 07:12 ]

Iperf

• aZuL2001
fish schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 07:09:
Nee hoor ik draai het alleen maar om. Waarom mag jij een keus maken en moet iemand anders daar in mee gaan, en wil jij niet meegaan in andermans keus ?
Euh, het punt van TS was geloof ik dat als hij een plain text mailtje ontving zijn html handtekening mis ging bij beantwoorden.
Jij Maakt het tenslotte zijn probleem dat jij niet mee wil gaan met html in mail. terwijl je wel elke dag browsd op het web. je wil alleen geen html in mail. raar toch. het is niet alsof een modern email programma alles gelijk binnenhaalt van een remote server dat argument kan allang niet meer opgaan
Maar de boodschap / het bericht, wordt niets beter van html gebruik in de mail.

En ja ik surf wel op het web, maar gebruik daar een heel andere tool voor.
Maar dan nog zou het van de zotte zijn als een websitebouwer van mening is dat ik maar een 1920 * 1080 scherm zou moeten hebben, omdat dan het ontwerp zo mooi uitkomt.

Abort, Retry, Quake ???

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

1) In ging in op jouw argument, niet op de intenties van de ts
2) En toch gebeuren die dingen. en je kan er helemaal niets aan doen. dat is echt take it or leave it

[ Voor 49% gewijzigd door Fish op 24-05-2012 16:27 ]

Iperf

Pagina: 1