Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een vraag en weet eigenlijk niet goed waar ik die moet stellen.

Ik heb een tv staan met een HDMI aansluiting en wil hier zo eenvoudig/goedkoop mogelijk de mogelijkheid hebben hier van alle diverse.

Te denken aan.
(powerpoint) presentaties
youtube filmpjes

Nu kan ik alles in feite bereiken met een dvd speler maar kan ik zomaar een powerpoint presentatie branden op een dvd en wanneer ik deze dan in een dvd speler stop dat deze net als op een beeldscherm/beamer te zien is?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik zie even niet wat dit met GFX van doen heeft :? Dit lijkt me meer op z'n plek in MSH.

GFX >> MSH

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:49
Even een kleine vraag.... heb jij zelf al wat opgezocht?

Want even een situatieschets:

- er staat nu een dvd speler
- daarmee kan je alleen geen ppt bestanden afspelen
- probleem is dus ppt naar video(dvd)
- dus www.google.nl (invulveld ppt to dvd)

Daar kom je heel veel converters tegen.

Anders zou je ook nog voor een laptop oplossing kunnen gaan. Kan ook alles wat jij wenst voor zover ik kan zien. Ik kan echter niet jou budget inschatten.....

Nog een klein beetje extra moeite: http://office.microsoft.c...-branden-HA010382168.aspx
Zelfs binnen windows zelf zijn er al voldoende mogelijkheden aanwezig ;)

kijk ook naar je vorige topics, staan nuttige tips in....

[ Voor 23% gewijzigd door muppet99 op 21-05-2012 13:32 ]

Carpe Diem

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-02 20:22

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

DVd maakt gebruik van videobestanden of foto`s in bijvoorbeeld jpeg formaat. Als jij jouw slides kunt omzetten in zo`n formaat kun je alles weergeven.

Overigens valt dit wel onder basiskennis (wat speelt dvd wel / niet af. Ik raad je aan je eerst in te lezen in de verschillende ondersteunde ebstandsformaten, hoe om te zetten en hoe deze te branden.

Daarover is al veel te vinden m.b.v. de search. Succes! :)

Mocht je in de toekomst een nieuw topic willen openen, gebruik dan de Quickstart uit Het algemeen beleid zodat je zeker weet dat je topic aan de voorwaarden voldoet.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.