Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-07 11:39
hallo,

ik heb een LG 55LW570S

als ik deze aansluit (op mijn laptop) via een hdmi kabel lijkt deze een kleine vertraging te hebben, als ik hem via een vga kabel aansluit lijkt deze vertraging er niet te zijn. hoe kan dit? of is dat op te lossen? want graag heb ik de verbinding via hdmi ivm het geluid

komt het misschien door het soort hdmi kabel?

ik heb een MSI gaming laptop dus de videokaart zou het probleem niet moeten zijn denk ik?

mvg,
Roeltjow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:58

FeaR

In GoT we trust

Zijn de instellingen op de TV wel hetzelfde voor de HDMI- dan wel VGA-ingang? VGA wordt veelal gekoppeld aan een PC-modus waarmee alle software uit wordt geschakeld. Grote kans dat als je die modus ook op HDMI aanzet de vertraging dan weg is.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
FeaR schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:49:
Zijn de instellingen op de TV wel hetzelfde voor de HDMI- dan wel VGA-ingang? VGA wordt veelal gekoppeld aan een PC-modus waarmee alle software uit wordt geschakeld. Grote kans dat als je die modus ook op HDMI aanzet de vertraging dan weg is.
oh dat wist ik niet dat je per poort je instellingen kan wijzigen, ga gelijk vanmiddag even op zoektocht in de instellingen bedankt!

ps: moet dat dan ook voor bijv een Playstation 3?

ps ps: heb even in de online manual gekeken maar daar kan ik niks over die instellingen vinden

[ Voor 8% gewijzigd door roeltjow op 21-05-2012 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:58

FeaR

In GoT we trust

roeltjow schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:57:
[...]
oh dat wist ik niet dat je per poort je instellingen kan wijzigen, ga gelijk vanmiddag even op zoektocht in de instellingen bedankt!
Eigenlijk elke TV kan dat tegenwoordig wel. Juist omdat niet elke bron een zelfde instelling nodig heeft of moet hebben.
ps: moet dat dan ook voor bijv een Playstation 3?
Bij een game-console wil je ook alle software uit hebben welke het beeld verbeterd. Dit zorgt alleen voor input-lag en dat wil je met games niet hebben. Met Blu-ray heb ik ook alle verbeteraars uit staan overigens, beeld van zo'n disc is al goed van zichzelf.
ps ps: heb even in de online manual gekeken maar daar kan ik niks over die instellingen vinden
Pagina 99...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
FeaR schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:38:
[...]

Eigenlijk elke TV kan dat tegenwoordig wel. Juist omdat niet elke bron een zelfde instelling nodig heeft of moet hebben.

[...]

Bij een game-console wil je ook alle software uit hebben welke het beeld verbeterd. Dit zorgt alleen voor input-lag en dat wil je met games niet hebben. Met Blu-ray heb ik ook alle verbeteraars uit staan overigens, beeld van zo'n disc is al goed van zichzelf.

[...]

Pagina 99...
bedankt! heb ik denk overheen gekeken sorry. gelijk even kijken vanmiddag of het helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
even een update, het is opgelost.
na de instellingen op Game te hebben gezet via het "Q.Menu" was ik van de vertraging af

bedankt voor de info!
Pagina: 1