Heb t eindelijk aangedurfd om een testcase aan te maken. Waren toch wat veel foto's om in een verzameltopic te gooien. Was niet de eerste keer pannen (dat was dit) maar wel de eerste keer dat er meerdere foto's achter elkaar gelukt zijn.
1.

IMG_7900.jpg by ed-oorklep, on Flickr
Deze klopt volgens mij wel aardig, lekker gevoel van snelheid redelijke scherpte. Vind alleen de onscherpe handen en voeten minder.
2.

IMG_7922.jpg by ed-oorklep, on Flickr
Deze is kwa scherpte van de fietser beter, maar de snelheid komt hier weer niet zo goed terug (kortere sluitertijd). Vind de fotograaf aan de overkant wel een leuke toevoeging.
3.

IMG_7907.jpg by ed-oorklep, on Flickr
Deze
4.

IMG_7902.jpg by ed-oorklep, on Flickr
Of deze? Oftewel, de achtervolger scherp of de achtervolgde?
5.

IMG_7926.jpg by ed-oorklep, on Flickr
Veel te krap natuurlijk, maar ik moest de kont van de voorganger eraf croppen. Het moment vond ik wel erg gaaf. Kijkt echt zo van 'wat doe jij daar nou!'
edit: eerste post van de dag!?
1.

IMG_7900.jpg by ed-oorklep, on Flickr
Deze klopt volgens mij wel aardig, lekker gevoel van snelheid redelijke scherpte. Vind alleen de onscherpe handen en voeten minder.
2.

IMG_7922.jpg by ed-oorklep, on Flickr
Deze is kwa scherpte van de fietser beter, maar de snelheid komt hier weer niet zo goed terug (kortere sluitertijd). Vind de fotograaf aan de overkant wel een leuke toevoeging.
3.

IMG_7907.jpg by ed-oorklep, on Flickr
Deze
4.

IMG_7902.jpg by ed-oorklep, on Flickr
Of deze? Oftewel, de achtervolger scherp of de achtervolgde?
5.

IMG_7926.jpg by ed-oorklep, on Flickr
Veel te krap natuurlijk, maar ik moest de kont van de voorganger eraf croppen. Het moment vond ik wel erg gaaf. Kijkt echt zo van 'wat doe jij daar nou!'
edit: eerste post van de dag!?