Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vreemd vga-probleem xxodd/mitac 8227DMP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn laptop, xxodd 8227DMP, heeft een wel heel vreemd probleem. Mijn virusscanner gaf vanmorgen een melding, heb hier gehoor aangegeven. Na enige tijd, ondertussen aantal keren de laptop gebruikt, had de laptop zichzelf uitgezet. Bij het booten word gelijk het eerste bios-scherm al dubbel boven elkaar weergegeven, in elkaar gedrukt dus. De laptop wil ook niet meer doorstarten, geeft vanuit herstel aan dat hij ook niet meer kan herstellen.
Windows opnieuw erop zetten is geen probleem ben nu vanuit de veilige modus bestanden aan het backuppen. Wat ik wel een groot probleem vind, is dat ook in de bios al een dubbel scherm getoond wordt. Heeft iemand hier suggesties? Heb wel een oud topic gevonden met exact hetzelfde probleem. Hier werd geadviseerd om de bios te updaten, klinkt logisch. Dit gaf geen oplossing. Hij dacht aan het geheugen op de vga-kaart, laptop gaf de geest voordat hij hier verder mee kon.

Hoop dat jullie wat tips voor me hebben.