Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vorige week een nieuwe Nokia 700 aangeschaft. Met het idee om daar met een Belle FP1 op te installeren voordat ik alles in ging stellen. Dat is helaas al mislukt.

Op de een of andere manier geeft mijn Nokia Suite aan dat 111.x de laatste versie is. Terwijl op de Nokia site zelf toch echt gewoon staat 112.x (FP1). Nokia geeft zelf aan dat ik gewoon even geduld moet hebben. Maar eerlijk: volgens mij heeft iedereen de FP1 nu toch al?

De telefoon is trouwens (nieuw) gekocht in Duitsland, kan dat er nog iets mee van doen hebben?

Is er een andere manier om dit proces wat te bespoedigen? Ik zit sinds 4 jaar weer op Symbian en wil de laatste stuiptrekking wel zo goed mogelijk laten verlopen zeg maar :P

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-10 23:09
Met het programma Navifirm kan je controleren of de nieuwe FW er ook voor jouw productcode is. Met het programma Phoenix zou je de FW van een andere productcode geforceerd op je toestel kunnen flashen.

Maar je kunt inderdaad ook even geduld hebben :)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tips.
Uiteraard is mijn model een van de weinigen waarvoor FP1 nog niet is vrijgegeven.

De twee tooltjes hebben daar korte metten mee gedraaid, FP1 voor de BeNeLux draait nu als een zonnetje. Thanks!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-10 23:09
Graag gedaan ;)