Toon posts:

Advies componenten nieuw systeem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Graag krijg ik advies over fouten, verkeerde keuzes en alternatieven voor een nieuw systeem dat ik ga bouwen.

Alle suggesties zijn welkom en vooral voor geheugen. Zie http://ppbm6.com/Planning.html

Als dit het verkeerde forum is, mijn excuses, maar dit is mijn eerste post hier.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2012 16:09 ]

• dieselross
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-02 22:21
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:06:
Alle suggesties zijn welkom en vooral voor geheugen.
Op GoT gaat men ervan uit dat je zelf inzet toont.
Ga je dus eerst zelf eens verdiepen (in deze wondere wereld) en kom ten minste met een eigen configuratie.
Misschien handig om de recente BBG te volgen: reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie mei 2012
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:06:
Als dit het verkeerde forum is, mijn excuses, maar dit is mijn eerste post hier.
Ik denk dat je beter kunt kijken bij Desktop Aankoopadvies (ik neem aan dat het over een desktop gaat).
Desktop Aankoopadvies

Verwijderd

Topicstarter
Heb je gekeken op de bijgesloten link? Daar staan al heel veel details. Ik wil enkel weten of bijvoorbeeld de keuze voor Coollaboratory Liquid Ultra of de Corsair Preformance Pro 256 SSD of de Seagate Barracuda ST2000D in combinatie met de Areca ARC-1882ix-24 beter veranderd kunnen worden in...

Als je naar de link gaat,
Op GoT gaat men ervan uit dat je zelf inzet toont.
zul je zien dat er wel wat inzet geweest is, inclusief alle links naar de tot nu toe gekozen componenten en de prijzen.
(ik neem aan dat het over een desktop gaat)
geeft wel aan dat je niet de moeite hebt genomen om naar de page te gaan die in mijn eerste post staat. De Tweakers BBG is niet geschikt voor mijn vragen. Veel te simpele systemen, leuk voor gamers met een klein budget, maar niks voor wat betere systemen.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2012 21:09 ]