Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leander-s
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07:33
Hallo,

Ik heb een Android tablet met een rk2918 processor, draait op android 4.0.3.
Alleen ik wil er graag root toegang op verkrijgen. Al veel op internet gezocht maar kan niet echt vinden hoe dat moet.
Ik heb onder ander naar deze dingen gekeken:
Wat de Root check pro voor output gaf.
Ik heb de tablet verbonden via adb, Toen had ik wel root toegang maar als ik bijvoorbeeld cat/proc/mtd uitvoerde kreeg geen resultaat en werd mijn adb verbinding verbroken.
ik heb naar de expoit van saurik voor android gekeken of dat werkte op mijn tablet alleen ik kon niet de offsets vinden voor de tablet.
Ik heb opgezocht welk filesystem mijn tablet gebruik maakt.
Kan iemand er mee helpen?

De tablet is een: cresta CTP810 MEDIA TABLET

[ Voor 65% gewijzigd door leander-s op 20-05-2012 14:31 . Reden: informatie toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Welkom op dit forum! :)

Die specs zeggen niet zo veel, dat is copy&paste vanaf een website. Waar heb je zelf concreet naar gezocht en wat heb je met het resultaat gedaan? 'Al veel op internet gezocht' is te algemeen om iets mee te kunnen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leander-s
pven schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:01:
Welkom op dit forum! :)

Die specs zeggen niet zo veel, dat is copy&paste vanaf een website. Waar heb je zelf concreet naar gezocht en wat heb je met het resultaat gedaan? 'Al veel op internet gezocht' is te algemeen om iets mee te kunnen.
Ik heb het verbeterd.
Is het zo duidelijker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Superuser installeren en in instellingen van superuser update su binary aanklikken
Kan geen kwaad en werkt soms ook nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-06 21:16

R-O-Y

Ik maak mijn zinnen nooit

Ik zie dat dit topic al heel oud is, toch wil ik graag nog iets posten. Sinds kort heb ik ook een tablet met een RK2918 chip erin. Na veel zoeken en proberen heb ik dan eindelijk volledige root-toegang.

http://www.4shared.com/zi...RK2918_ROOT_WINDOWS7.html

Daar staat een USB driver in voor je tablet. Ook zit er een batch bestandje in die via ADB je device root. Als jij zorgt dat de tablet verbonden is met de pc met de juiste driver (heel belangrijk) dan is het super simpel :)

Hoop dat wat meer mensen hier iets aan hebben. Een Maxsun M81 kun je op deze manier ook rooten, net als vele andere RK2918 tablets.
edit: Voor android versie 4.0.3!

Youtube Download ubersnel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leander-s
Ik zie dat dit topic al heel oud is, toch wil ik graag nog iets posten. Sinds kort heb ik ook een tablet met een RK2918 chip erin. Na veel zoeken en proberen heb ik dan eindelijk volledige root-toegang.

http://www.4shared.com/zi...RK2918_ROOT_WINDOWS7.html

Daar staat een USB driver in voor je tablet. Ook zit er een batch bestandje in die via ADB je device root. Als jij zorgt dat de tablet verbonden is met de pc met de juiste driver (heel belangrijk) dan is het super simpel :)

Hoop dat wat meer mensen hier iets aan hebben. Een Maxsun M81 kun je op deze manier ook rooten, net als vele andere RK2918 tablets.
edit: Voor android versie 4.0.3!
bedankt dat werkt perfect.
Pagina: 1