Ik zit hier met een probleem met mijn iPad3 Wifi + 4 GB 32 GB. Ik maak hier gebruik van een prepaid SIM-kaart van Medio Mobile (Aldtitalk) België en om deze te activeren heb ik hem in mijn iPhone moeten steken. Ook het laden van een 400 MB internetbundel gebeurt door het sturen van een sms...de iPad3 kan echter geen SMS sturen en telkens mijn SIM-kaartje eruit halen en in mijn iPhone steken is op den duur nogal omslachtig.
Bestaat er een app of een methode om deze noodzakelijke sms te sturen? Er bestaan wel pseudo-sms apps die sms-jes kunnen sturen, maar hierbij wordt de data verstuurd via een derde partij sms-server en om die sms aankoop van een internetbundel te laden moet immers de identificatiegegevens van je SIM meegestuurd worden.
Bestaat er een app of een methode om deze noodzakelijke sms te sturen? Er bestaan wel pseudo-sms apps die sms-jes kunnen sturen, maar hierbij wordt de data verstuurd via een derde partij sms-server en om die sms aankoop van een internetbundel te laden moet immers de identificatiegegevens van je SIM meegestuurd worden.