Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Voorkeursoptie om nieuwe forums automatisch te filteren

Pagina: 1
Acties:

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik maak intensief gebruik van het forumfilter, zodat ik alleen de forums zie die ik interessant vind. Erg handig.

Echter, zodra jullie – zoals vrijdag (3 nieuwe aankoopadviesfora in Harde Waren!) – nieuwe forums toevoegen, worden die standaard weer zichtbaar. Erg onpraktisch als je in het geheel niet op deze forums zit te wachten.

Daarom: kan er een voorkeursoptie worden toegevoegd in de trant van "Alleen de geselecteerde forums laten zien en nieuw toegevoegde forums automatisch filteren"? Zou erg handig zijn.

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:07
Hoe weet je dan per definitie al dat je er niet op zit te wachten ? Wat als één van jouw favoriete forums gesplitst wordt ? Dan mis je ineens de helft die in het nieuwe subforum terechtkomt ;)

Enne, hoe vaak ondervind je hier hinder van ?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Carpento schreef op zondag 20 mei 2012 @ 12:18:
Hoe weet je dan per definitie al dat je er niet op zit te wachten ? Wat als één van jouw favoriete forums gesplitst wordt ? Dan mis je ineens de helft die in het nieuwe subforum terechtkomt ;)
Door trouw Mededelingenforum te lezen.
Carpento schreef op zondag 20 mei 2012 @ 12:18:
Enne, hoe vaak ondervind je hier hinder van ?
Elke keer als er een forum wordt toegevoegd.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:53
Ik denk eerlijk gezegd dat jij de enige bent met dit 'probleem' :P En als je Mededelingsforum zo goed in de gaten houdt, kan je binnen 10 seconden weer verlost zijn van die nieuwe forumdelen ;)

[ Voor 52% gewijzigd door Hahn op 20-05-2012 13:31 ]

The devil is in the details.