Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 459572

Topicstarter
Hi all,

ik zit even met het volgende:

In mijn woonkamer heb ik een D8000 TV van Samsung staan, waar ik door middel van Plex alle mediafiles kan gebruiken die ik op mijn MB Pro heb staan (de MB dient dus eigenlijk deels als media-server).

Momenteel heb ik geen extra boxen of iets dergelijks, dus hier wil ik iets mee gaan doen, alleen weet ik niet goed waar ik naar moet kijken.
Een home cinema set is natuurlijk de makkelijkste oplossing, maar nu heb ik de home cinema speler niet nodig, aangezien ik gebruik maak van de mediaserver en nooit fysieke DVD's of CD's gebruik.

Is er een manier waarop ik een set boxen + subwoofer direct of via een koppelapparaat op mijn TV kan aansluiten, zonder de speler?

De boxen moeten dan natuurlijk wel het geluid van digitale TV, de mediafiles en mijn Xbox kunnen afspelen..

Hoor graag jullie ideeën.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-04 10:20
Zoiets heet een receiver.

Apparaat dat een audio signaal binnenhaalt en door stuurt naar de goede speakers.

http://tweakers.net/price...terkers-en-receivers.html

[ Voor 24% gewijzigd door SAWYER op 20-05-2012 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:23

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Wat is volgens jou een home cinema 'speler'? Een home cinema systeem is meestal gewoon een receiver + de blu-ray of dvdspeler + boxen. Wil je zoiets niet, dan koop je alleen een receiver en boxen.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:51

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Zoek je misschien een soundbar? Heeft samsung ook in het assortiment.

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:57

mr.paaJ

generatie cmd+z

Alles-in-een zonder speler heb je ook: Onkyo HTS4505 bijvoorbeeld. Met meer budget kies je losse onderdelen (receiver + speakers).

liever de tong gebrand dan lauwe soep