Toon posts:

Minimalistisch office/semi game syteempje

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
...

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2021 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:58
Grote kans dat dit topic dicht gegooid gaat worden, omdat er al genoeg topics bestaan waar jij deze setup kan laten beoordelen, maar goed:
Bovenal moet het zo goedkoop mogelijk, maar wel met de meeste 'bang for buck'.
Jammer, anders had ik je verwezen naar de Lian Li Q11B kast. Strak en er hoeft geen low profile videokaart in zodat je kan kijken naar een AMD HD7770; een stukje duurder; een stuk sneller. Echter moet er daarnaast ook nog gekeken worden naar een voeding..... Never mind. Buiten budget...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@GioStyle
FAQ: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1502267

Ik heb ook gekeken naar de Lian Li behuizingen. Ik vind ze veelal veel te duur, en te hoog. Ik wil klein en de Silverstone komt in de buurt maar te duur. Bij de Lian Li moet er ook nog een voeding in en die kost ongeveer 40 euro.

De HD7770 heb ik overwogen voor de Silverstone behuizing maar verschillende reviews duiden erop dat de kaart te duur is voor de prestaties die het levert. Een HD6850 is een tik sneller en voor dezelfde prijs te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:58
Whoops... Had niet eens gemerkt dat er een nieuw subforum is gemaakt.

Er zijn weinig kasten die 'strak' zijn. Heb ook echt overal gezocht.

Neem dan een tweedehandse HD6850, die zijn nu wel rond de 75/80 euro te krijgen.

[ Voor 19% gewijzigd door GioStyle op 20-05-2012 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die past niet in die Chieftec kast. Dat is het nadeel van veel mini ITX kasten, er past geen normale videokaart in. In de kasten waarin dat wel kan loop ik tegen de grote of de prijs aan.