Android Development - Zoektocht en Ontdekkingen

Pagina: 1
Acties:
  • 533 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kkoenen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09 15:21
Vroeg het me af; Kun je met Android Development je hypotheek betalen? Antwoord daarop is natuurlijk "JA". Maar kan het ook als je geen letter kunt programmeren, niets weet van het platform en gewoon maar begint? En hoe lang duurt het dan totdat je significante inkomsten hebt?

Dus.. ik ben begonnen.. :D. Ervaring met computers sinds ongeveer 1986. Ook een BBS gehad en altijd aan het prutsen geweest. Maar nooit echt programmeren. Nu dus wel. Ik houd mijn bevindingen bij op een blog. Vandaag was toch wel een mijlpaaltje, want *urlsnip*ComputerIdee*/urlsnip* heeft een *urlsnip*artikel*/urlsnip* over mij gepubliceerd. Ik heb onder andere een *urlsnip*leren-lezen app*/urlsnip* voor kinderen (vooral mijn zoontje) gemaakt. Die loopt goed. Daarnaast *urlsnip*JollyJot*/urlsnip* en Applez. Geen mega-hits, maar veel van geleerd.

Nu een beetje aan het nadenken / rondkijken wat mijn volgende app gaat worden. Eigenlijk wil ik een keer iets doen met de sensoren en met de camera. Alleen nog geen idee wat precies. Misschien begin ik wel weer gewoon. Zo ging het met de Twitter implementatie in *urlsnip*JollyJotXmas*/urlsnip* ook ;).

Oh ja, er staan ook tutorials op mijn blog. Nog niet heel erg veel, maar ik ga proberen om er weer wat meer bij te maken. Vooral ook over de MySQL implementatie in FlitsWoorden, dat was nog wel effe lastig.

Tot slot; ik ben geen professioneel app-developer! Dat wil ik ook niet worden. Groot respect voor de mensen die dit op niveau doen. Mijn code is vaak één grote spaghetti, gewoon omdat ik de kennis van de basis ontbeer.. Heb wel ervaring met Enterprise Architectuur, dus ook maar een *urlsnip*stukkie*/urlsnip* gewijd aan hoe het is om te bouwen zonder er vooraf over na te denken.. ;)

Your thoughts?

//edit ; verkeerde forum, denk ik. Ik ga even kijken hoe ik m kan verplaatsen naar Forum » Devschuur® » Programming » [Ervaringen] Android SDK

[ Voor 14% gewijzigd door RobIII op 20-05-2012 01:29 ]

Work at Red Hat - views are my own. Let's connect on Twitter (@keeskoenen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:35

Fiber

Beaches are for storming.

Dat dit verhaaltje toch wel een beetje naar spam riekt... Verder wel knap enzo hoor... :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
^ Met hem. Dit is me een nét te hoog spam gehalte (danwel kijk mijn site). Delen van deze post zou je kunnen plaatsen in [Alg] Welke tools heb jij gemaakt? - deel IV en daar verwijs ik je dan ook graag naar toe. By the way; een topic verplaatsen kunnen alleen moderators en daarvoor kun je een Topic Report (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif) doen ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.