Work at Red Hat - views are my own. Let's connect on Twitter (@keeskoenen)
Hoezo gebruik je een servo aangepast voor continuerotatie? Het armpje hoeft toch geen 360 graden rond te draaien?
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog
Sprite_tm: ik denk dat er gedoeld wordt op het feit dat de electronica eruit gehaald is, of het nokje verwijderd is is niet echt relevant hiervoor denk ik.
Het is basically een motor met 2 eindschakelaars waarvan je er 1 handmatig kan bedienen.
Het is basically een motor met 2 eindschakelaars waarvan je er 1 handmatig kan bedienen.
Klopt, die electronica moet je er even uithalen (potmetertje en een klein printplaatje). Het nokje heb ik er zelf uitgehaald omdat het anders nog meer gepruts wordt met de positionering van het ding. Als het nokje eruit is, maakt de stand van de motor op moment van monteren niets meer uit.
Ook : Gebruik voor de plaatsing van die montage-kit.. ik zie andere how-to's waar ze het servo'tje vastschroeven, maar dat moet je dan heul precies doen. Met montagekit kun je de boel er makkelijker inprakken...
Ook : Gebruik voor de plaatsing van die montage-kit.. ik zie andere how-to's waar ze het servo'tje vastschroeven, maar dat moet je dan heul precies doen. Met montagekit kun je de boel er makkelijker inprakken...
Wat is er beter dan een useless machine?
Het antwoord is natuurlijk:
Ik vraag me af wie ooit als eerste op dit idee is gekomen

Haha goed bedacht. Leuk om cadeau te doen
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"
hhahahhahaa.. Jaaaa die is eindbaas!real[B]art schreef op zondag 20 mei 2012 @ 22:51:
Dit is nog altijd de beste imho
Hij is alleen nep, jammer genoeg. Als je de blog van de bouwer leest, zal je lezen dat bij elke wisseling van camera hoek, hij ook andere software in de cpu had geladen...
Ik zou hem wel willen maken, maar dan met een random timer erin, zodat hij het ene moment direct de schakelaar (en dus het ledje of ander dingetje) weer uit zet, de andere keer het een aantal seconden aan laat.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Verwijderd
Dat kan ook in 1 kastje:Wilke schreef op zondag 20 mei 2012 @ 19:12:
Wat is er beter dan een useless machine?
[video]
Pagina: 1